Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Teeling 03-11-2022

Goed advies, correcte medewerkers. Ik heb in de winkel gekocht omdat ik het belangrijk vind dat diverse winkels in het straatbeeld zichtbaar blijven. En om de locale middenstand te steunen.

Maat 03-11-2022

Expert is super goede winkel.Behulpzaam personeel met ervaring.Goede service.Bedankt.

De Roos 03-11-2022

Deskundig geholpen door vriendelijk personeel en ook na de koop goede ondersteuning.

m**************@g******** 03-11-2022

In de winkel ben ik heel goed geholpen door een zeer kundige medewerkster. De plaatsing is gedaan door een uitstekende installateur.

Klaassen 03-11-2022

Wij hebben al veel plezier van onze wasmachine en wasdroger die we bij Expert hebben gekocht. De machines zijn keurig bezorgd en geplaatst op de 2de verdieping en de oude machines en verpakkingsmateriaal netjes meegenomen. Erg tevreden!

De Vries 03-11-2022

super personeel, goede service zak koffiebonen bij de koffiemachine en nu thuis genieten van een heerlijke capuccino deze review schrijven

Schrikkema 03-11-2022

Prijs: zeer ok; expert: lokaal gekocht , wel aak online geselecteerd. Kwalitatief goed

e***********@t********* 03-11-2022

Vertrouwd personeel, deskundig en geen overdreven verhaal. Gewoon nette service!

Herman 03-11-2022

Deskundige en vriendelijke
medewerker. Bezorging volgens
afspraak. Zeer tevreden.

Schouten 03-11-2022

De website is goed duidelijk, maar het kan geen kwaad bij twijfel de winkel te bezoeken

e**********@h********** 02-11-2022

in eerste instantie slecht geholpen in de winkel.
later is dit recht gezet, ging toch tevreden de deur uit

h*************@g******** 02-11-2022

Telefonisch contact respectvol.
Ze informeren meteen naar voorraad bij andere winkels van expert.

Gk 02-11-2022

Expert, prima prijs kwaliteit verhouding. Deskundig personeel. Neemt de tijd.

Koopmans 02-11-2022

Als men bij Expert niet slaagt heeft het
Geen zin om verder te zoeken.

De Ruiter 02-11-2022

Iets in een winkel kopen heeft de voorkeur boven iets via internet bestellen. Je betaalt meestal iets meer maar is er iets met her product dan is een winkel heel wat fijner.

j*********@h******** 02-11-2022

Winkels zoals Expert moeten voortbestaan. Ik koop altijd bij Expert, vanwege de goede ervaringen.

Jägers 02-11-2022

De koelkast bleek bij levering licht beschadigd aan de buitenkant. Weliswaar was daar na inbouw niets meer van te zien (en we hebben er een paar tientjes korting voor gekregen), maar het voelt toch een beetje als een product waar al het een en ander mee gebeurd is. De monteur was zonder meer een vakman en heeft zelfs extra werk aan een ander keukenkastje verricht. Uitstekende service dus!

p****************@l****** 02-11-2022

Expert heeft oog voor zijn klanten. Goede service ervaring met hun.
Bedankt !

r***********@k********* 02-11-2022

Prettige zaak, wij zijn vaste klant bij Expert, en altijd naar tevredenheid.

De Hamer 02-11-2022

Ik heb een Doro 5860 mobiele telefoon aangeschaft, een aanrader.
Ik had de telefoon zo aan de praat en de bediening is heel eenvoudig en
gemakkelijk.

Koster 02-11-2022

Wij worden altijd heel goed geholpen, het personeel weet waar het over praat!

Rossem 02-11-2022

Zeer toegankelijke winkel met goede kwaliteit producten, snelle en goede hulp en helder advies

Geldof 02-11-2022

Expert Zeewolde is de beste winkel en heeft fantastisch personeel die altijd voor je klaarstaan, ben nu 77, heb dit nog nooit meegemaakt bij andere winkels!!! Zeer aan te bevelen!!!!

Hendrix 02-11-2022

Helaas niet het juiste product geleverd, maar werd op een meer dan klantgerichte wijze opgelost.

Limburg 02-11-2022

Van alle aanbieders stijgt Expert er werkelijk in alle opzichten bovenuit. Kortom, een fijne beleving om hier een aankoop te doen.