Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Kooistra 26-07-2022

De medewerkers geven een duidelijk en informatief aankoop advies.
Vr.gr.piet

Johan 26-07-2022

Prettig geholpen bij Expert in St. Annaparochie. Goede uitleg over het product en snel en goed geplaatst. Alles prima. Vriendelijke monteur.

Meijers 26-07-2022

Ik vind het prijsverschi tussen het terugbetalen door LG en het bij te betalen bedrag voor de nieuwe TV.
re groot. Op deze wijze schrijf ik eur 400 in 4 maanden af en dat vind ik eigenlijk onacceptabel veel geld.
Ik denk dat LG met haar bod van 700 eur voor het 4 maanden oude scherm te laag zit..
Ik heb jammer genoeg niet het gevoel dat Expert Buitenvelder zich voor mijn belang heeft hard gemaakt om voor mij als klant maximale compensatie uit te onderhandelen. Immers, dit is het derde LG toestel dat is afgeleverd.
Bovendien al mijn witgoed apparaten plus TV’s zijn door jullie geleverd. Ik beschouw mij dan ook als een vaste klant, maar mogelijk moet ik die relatie voor mijzelf oonieuw tegen het licht houden.

Vellinger 26-07-2022

elders is het product goekoper in aanschafprijs, maar dan mis ik wel de voorlichting in de winkel.

Coolen 26-07-2022

heb ,n inductie oven gekocht met alle tevredenheid
zeker wat afhandeling en bezorgen van de oven betreft
maar ook zeer zeker het aansluiten van de oven

Den Harder 26-07-2022

Expert Bolsward heeft mij ook nu, in een periode van verminderde gezondheid, uitstekend telefonisch te woord gestaan en geholpen de juiste keus te maken. Super tevreden over de behulpzaamheid van de medewerkers en begrip voor de situatie. Ook was het geen enkel probleem om de betaling via een factuur te doen en een kennis de goederen laten ophalen. Al met al fantastisch geholpen en een dikke aanbeveling waard!

Ruward 26-07-2022

Het is een slechte zaak om te adverteren met spullen die je niet hebt om alleen om klanten naar de winkel te lokken.

Bron 26-07-2022

Veel op voorraad en ik werd prima geholpen. Dat is fijn, vooral als je zelf weinig weet van de producten.

Weidgraaf 26-07-2022

Zoals gewoonlijk wederom bij Expert gekocht. Deze keer een koelvriescombinatie, die we, na uitvoerige uitleg van verkoper/adviseur Maarten hebben aangeschaft. Overigens maakt het daar niet uit wie je helpt. De mensen bij expert zijn allemaal even goed in hun werk en vriendelijk. Ze doen wat ze beloven. Jou aan een goed product helpen. Alles klopt bij Expert in de Nw Ebbingestraat: van aankoop tot en met de supergoede aflevering. Kort samengevat voel je je bij Expert Nw Ebbingestraat geen klant maar gast !

Voogd & Voogd Verzekeringen 26-07-2022

Een zeer goede services. De monteur was zeer behulpzaam en klantvriendelijk.
Bovendien iemand die ook meedenkt. Dat is tegenwoordig uniek.

w**********@h****** 25-07-2022

Prijs was overeenkomstig andere witgoedaanbieders. Levering uit voorraad was snel en correct. Afhandeling verliep erg vlot.

Van Dijk 25-07-2022

Duidelijke en gedegen uitleg, er werd meegedacht met ons en ze hadden alle tijd en aandacht.

a*********@h********** 25-07-2022

Zijn fijne winkels om Electronic te kopen.
Fijne winkel.
Om te winkelen overzichtelijk.
En goed geholpen

Van de Pas 25-07-2022

Snel geholpen. kennis van zaken en een prettige afhandeling en zorgvuldige montage.

Van Haren 25-07-2022

De service, expertise en tijd nemen voor de klant maakt het verschil. Word zeer goed geinformeerd of product ook echt aan sluit bij wat je zoekt. Kunt misschien ergens of via internet iets goedkoper uit zijn, maar tijd nemen voor de klant is niet overal.

Gelsing 25-07-2022

De nieuwe koffiezetter doet het prima, lekker warm en een volle smaak.
Gebruiksaanwijzing is niet zo geweldig, je moet veel zelf uitzoeken.

m*************@h********** 25-07-2022

Prettige, overzichtelijke indeling van de winkel met veel keuzemogelijkheden. Het personeel is zeer deskundig en geeft duidelijke adviezen.

Kuiper 25-07-2022

De Expert winkel in Joure en erg groot met dan ook veel keus. Het personeel is zonder meer deskundig, denkt goed mee en is erg aardig.

Paul 25-07-2022

De levering was uitstekend ook nadat bij de eerste levering de koelkast beschadigd was

Zwaneveld 25-07-2022

De medewerkers van expert hebben zeer deskundig geadviseerd en meegedacht. Er wordt goed te tijd genomen om de voors en tegens van verschillende modellen door te spreken, zodat we goed een keuze konden maken. Ook het meedenken voor de bezorging ging perfect.

Nomden 25-07-2022

Na informatie bij enkele zaken wist ik wat ik graag zou willen hebben De info mbt de aanwezige voorraad klopte en de levering was supersnel en goed.

Selbach 25-07-2022

De uitleg van de Sonos kon moeilijk in de winkel .ivm WiFi.Ben 74 uitleg in mijn eigen woning zou op dat moment prettig zijn .Alleen omdat een klein pakket is neem het mee .En moet je het zelf uitzoeken..

m***********@p********* 25-07-2022

Mooie ruime winkel met vriendelijke en vakbekwame medewerkers. Een echte aanrader!

Timmer 25-07-2022

Door naar de winkel te gaan kon de medewerker zeer goed bepalen samen met mij wat ik wilde en hier sloot het product goed bij onze wensen aan en tevens kon ik ook echt zien wat ik kocht , dat kan men online niet altijd , tevens kon het bezorg moment ook nog eerder dan ik verwacht had , dus helemaal tevreden !

l*********@g******** 25-07-2022

Ik vind het dat ik altijd goed wordt geholpen en het personeel is altijd vriendelijk.