Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

l********@g******** 20-10-2022

Diepvries is prima maar afspraak , bereikbaarheid en levering tot tweemaal heel slecht

Van Den Berg 20-10-2022

Zeer klantgericht en als een keer met een product iets tegenzit wordt het direct opgelost.

h************@h********** 20-10-2022

De Expert bij u in de buurt is Expert Vroomshoop! De beste Expert van Nederland !

Dingemans 20-10-2022

Uitstekende service,goed geïnformeerd over het gebruik van de wasmachine,goed personeel.

m*****************@g******** 20-10-2022

We zijn zeer tevreden over het kopen in de winkel en bezorging en installatie thuis.

Bunskoeken 20-10-2022

Het zijn toppers bij Expert Vroomshoop, kennis van zaken en nette verkopers.

j******@o********** 20-10-2022

Professionele begeleiding bij aankoop en geweldig nette bezorging en installatie.

c*******@g******** 20-10-2022

Prettige medewerkers zowel de verkopers als de bezorgers. Nemen de tijd om alles uit te leggen.

Van Heeswijk 20-10-2022

Na een prettig gesprek met de behulpzame medewerker is de aankoop en verzending snel en adequaat uitgevoerd. Een aanrader!

Jansen 20-10-2022

Goed info en servive! Snelle levering en reeel advies. Voor mij een reden om lokaal te kopen

Alberda 20-10-2022

Ik kom al jaren bij expert Deurne het is een prima zaak met heel fijn personeel De voor laatste keer was ik zo
Tevreden dat ik een vlaai ben gaan halen in 8stukken voor bij hun koffie

h************@z******* 20-10-2022

Een hele prettige winkel en fijne medewerkers voor alle elektronica en een goede service.

h***********@g******** 20-10-2022

Zeer nette winkel, enthousiasme onder alle medewerkers en veel kennis van zaken.

Velthuijs 20-10-2022

Zeer vriendelijke- goed luisterende- en deskundige service, goede parkeergelegenheid vlak achter het pand, mooie overzichtelijke winkel en lekkere koffie. Ook de jongeman die het gekochte product vlot bij ons thuis bracht was deskundig en zeer behulpzaam.

i****@h******** 20-10-2022

U wordt daar goed en vriendelijk geholpen en zeer goede uitleg over product dat u wilt kopen en de service zijn goed

Vollering 20-10-2022

Fijne winkel in Pijnacker. Op zaterdag staat een gepensioneerde medewerker waar wij voor omrijden. Enthousiast, kundig en klantgericht. Prijs van Expert is ook altijd concurrerend.

Boom 20-10-2022

Wij gaan altijd naar expert worden in alle opzichten naar tevredenheid geholpen en vinden het op en top!!

Mussig 20-10-2022

Ik ben super blij met de nofrost koelkast van inventum, mooi design en goed ruim van binnen. Kocht hem met de 20% korting van 399€ voor 319€ oude koelkast hebben ze bij levering meegenomen. Top service!!

g*****@h********* 20-10-2022

Expert ,als je gewoon goed en vriendelijk geholpen wil worden met als deskundigheid van de experts 🙂

c*********@h********** 20-10-2022

Fijn en professioneel personeel die de tijd voor je nemen. Goede collectie.

Versteege 20-10-2022

Prettige winkel met vriendelijke mensen en goede kennis van zaken
Het heeft ons geholpen om de juiste keuze te maken

Van Gesink 20-10-2022

Goede service, ondanks een door mij gemaakte fout heeft Expert Wageningen dit naar volle tevredenheid opgelost.

Bos 20-10-2022

Deskundig advies van zeer vriendelijke medewerkers, die de juiste vragen stellen en zo helpen de goede keuze te maken.

Doornbos 20-10-2022

Product g selecteerd op internet.
IN de winkel bekeken met uitleg en gekocht.
Helder verhaal.
Geleverd en betaald volgens afspraak.

De Bakker 20-10-2022

waarom van ver als het ook dichtbij te koop is en daarmee het winkelbestand in Zutphen blijft bestaan. Mijns inziens voldoende keuze in Laptops bij Expert.