Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

m**********@g******** 28-01-2022

i contacted a few shops about a new fridge and Expert was the only shop who helped me! they answered calls and emails and gave good advise since i had to do it over the phone and not in the shop! When i renovate the house i will use them for all new appliances.

Drost 28-01-2022

uitstekend geholpen met keuze maken in de winkel. het plaatsen van het artikel was ronduit top.

Hofland 27-01-2022

Jammer dat verkoper er niet aan heeft gedacht of misschien de scharnieren van de deuren van Rechts naar Links
verplaatst zouden moeten worden. Ik had hierover wel gelezen maar ging er van uit dat dit bij het plaatsen zou gaan
gebeuren, helaas was dit niet zo en moet nu weer geheel apart gedaan worden. Voor de rest was alles prima gedaan.

Oudshoorn 27-01-2022

Ik ben zeer tevreden met mijn inventum waterkoker van 0,8 liter.
Door een gebroken been, kan ik moeilijk naar de keuken lopen.
Nu staat deze nieuwe waterkoker op mijn tafel,met een thermoskan en fles water en kan ik zelf bepalen wanneer ik iets wil drinken.

Klasens 27-01-2022

Goed, duidelijk, eerlijk, kortom zeer betrouwbaar om hier je witgoed te kopen!

Fraikin 27-01-2022

Kon op de bezorging nog geen antwoord krijgen omdat vandaag het toestel komt en geinstaleerd wordt.

Aarts 27-01-2022

Goed geholpen, veel uitleg over de Warmtepompdroger, vragen konden ze goed beantwoorden.

Mol 27-01-2022

Uitstekende service, prachtige winkel en: zeer klantvriendelijk personeel!!

Hoek 27-01-2022

Kan Expert Goor een ieder aanbevelen.
Deskundig uitstekende service Zeer betrouwbaar Komt afspraken prima na.

Van der Mast 26-01-2022

Persoonlijke en correcte service zoals je dat tegenwoordig nog maar nauwelijks vindt. Al zeker 30 jaar trouwe klant tot grote tevredenheid!!

o***********@g******** 26-01-2022

Heb zelf de droger moeten uitpakken en geen uitleg voor gebruik en aansluitingen afvoer

Van Wagtendonk 26-01-2022

Expert Heemskerk is een fijne winkel met vriendelijk personeel dat goede informatie geeft en over voldoende productkennis beschikt.
De gehele afhandeling van het moment van binnenlopen tot en met de levering verloopt uitstekend. Fijne winkel.

i*******@l****** 26-01-2022

Onvriendelijke benadering en niet op elkaar aansluitende materialen geleverd waarna vertrek monteurs en jammer dan

v*********@b********************** 26-01-2022

Super service! Koelkast snel geleverd en keurig geïnstalleerd, bovendien extra koelkast afgevoerd zonder problemen. Top!

r**************@o********** 26-01-2022

Zeer klantvriendelijk bedrijf met een uitstekende service. Wat een verademiming dat er nog een bedrijf bestaat, waar je als klant persoonlijk te woord wordt gestaan, geholpen wordt en je niet zelf alles online maar moet zien uit te zoeken.

h************@h********** 26-01-2022

Expert in Vroomshoop is een geweldige winkel. Leuk personeel en ze hebben veel verstand van alle producten. Als ik iets nodig heb, ga ik altijd naar de Expert in Vroomshoop.

Rooda 26-01-2022

Ik heb telefonisch een bestelling gedaan. Het contact was prettig en ik werd snel geholpen. Ook de bezorging kon relatief snel. De bezorger was vriendelijk en en ging netjes te werk!

Janssen 26-01-2022

Geweldige service en hulp bij het juiste product uit te kiezen
Gewoon super

Kemmeren 26-01-2022

snelle en correcte levering, goede service en uitleg, vriendelijk personeel

Van Popering- Jongejan 26-01-2022

Daar hebben ze echt verstand van zaken en luisteren goed naar je wensen en vragen.

Muurling 26-01-2022

Koop bij EXPERT Wieringerwerf is op den duur de goedkoopste oplossing voor al je apparaten met een snoertje!!!

w************@h****** 26-01-2022

kom bij l.e.c. (expert Hengelo) al vele jaren. prima service. vriendelijk personeel.

De Roode Hoeve 25-01-2022

Prijs vergelijkbaar met webwinkel!! Maar met een meerwaarde aan service het plaatsen en aansluiten en vriendelijke uitleg in de winkel.

De Bruijn 25-01-2022

Zeer fijne winkel met vriendelijk en deskundig personeel.
Ik raad iedereen aan om deze winkel eens te bezoeken.

Douma 25-01-2022

Een winkel waar je goed geholpen wordt door deskundig personeel en een ruime keus