Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Crawfurd 16-05-2022

Bij Expert Ben v Dijk kan je gerust binnenlopen voor deskundig advies. We zijn goed geholpen.

Van der Smissen 16-05-2022

Expert Berkel aan te bevelen voor de goede service en klantvriendelijkheid.

p*********@z******* 16-05-2022

Expert is duidelijk gericht op persoonlijk advies en service; veel prettiger dan de grote megastores in deze branche.

Floberg 16-05-2022

Wij kopen al jaren bij Expert en zijn zeer tevreden over het advies en service die zij leveren.

Mollema 16-05-2022

De aankopen bij Expert Harlingen kunnen rekenen op vakkundig advies met kundige verkopers.

Van Tiel 16-05-2022

Installatie aanpassing binnen hetzelfde bedrijf af te spreken (elektra in meterkast aanpassen en perilex plaatsen)

t*******@q********** 16-05-2022

De vraagstelling is nog niet van toepassing het product gaat nog geleverd worden!!!!

Van Duijn 16-05-2022

Bij Expert in Delfzijl wordt je zeer goed geïnformeerd over het te kopen product. Chapeau.

Tenhagen 16-05-2022

Expert Neede is een super fijne winkel waar je fijn en deskundig geholpen wordt.

Veldhuizen 16-05-2022

Concurrent laat ik al jaren links liggen en zoek en vind het bij expert: vriendelijk en deskundig personeel, goede service en leuke aanbiedingen.

Van Der Bles 16-05-2022

Expert biedt mij een prettige mix van plaatselijk aanbod (gratis parkeren of op de fiets erheen en geen benzinekosten), jarenlange ervaring, no nonsens, redelijke prijzen en service. Een aanrader!

Oostindier 16-05-2022

Vriendelijk personeel, snelle goede service, vakbekwame monteurs/bezorgers. We komen hier zeker weer!

r***************@g******** 16-05-2022

Fijne winkel met zeer professioneel personeel. Ik ben zeer tevreden en ik kan het iedereen aanbevelen.

Winkel 16-05-2022

Tsja, ik blijf graag kopen in fysieke winkels in de buurt. En ik stel het vakmanschap en de service in- en de aanwezigheid van zeg maar gewone dorpswinkels zeer op prijs.

Nierop 16-05-2022

Sinds wij hier wonen (35 jaar ) bijna alles via Expert gekocht daar er anders geen elektronica winkel meer overblijft in Lemmer en ze zijn niet veel duurder dan van het internet

k**********@l****** 16-05-2022

Dukel Hardinxveld, goed assortiment, super service, deskundig en vriendelijk, een voorbeeld voor anderen!

k******@z******* 16-05-2022

De medewerkers nemen goed de tijd voor je en rafelen het niet af. We hadden problemen met het product maar ze lossen het goed voor je op, en toen bleek dat het product kapot was en niet meer te maken was, zelfs door de fabrikant niet krijg je zolang het nog in de garantie valt tenminste een soortgelijk product ervoor terug. Alleen 1 ding jammer dat ze een nieuwe niet voor hetzelfde prijs konden leveren en dat we €100,- bij moesten betalen. Dat vond ik wel een beetje jammer.

j************@h********** 16-05-2022

Van Harte aanbevolen .Bij grotere bedrijven ben je een nummer en zeer onvriendelijk

m*******@g******** 16-05-2022

Expert LEC, voor ons een vast adres geworden voor ons witgoed. Onlangs een nieuwe warmtepompdroger, snel en netjes geleverd, meer kan ik niet vragen.

j************@h********** 16-05-2022

Kopen expres in winkel om deze tot stand te houden. Persoonlijke aandacht is belangrijk

Buurman 16-05-2022

Ik heb een tv gekocht bij expert in Ter Apel, zowel de service in de winkel als thuis bij het installeren waren goed.

h*********@g******** 16-05-2022

Ik heb voor de levering van mijn tv voor een lokale ondernemer gekozen. De prijzen zijn goed en het was vandaag besteld en vandaag geleverd! Super.....

o*******@g******** 15-05-2022

Zeer correct, vriendelijk en goede technische info gekregen, deze zaak is een aanrader

e********@h********** 14-05-2022

Jammer dat je bij jullie moet betalen voor bezorging, het aansluiten was alleen een stekker

Anneke 14-05-2022

Duidelijke uitleg over keuze van vrieskasten, gekoeld thuis afgeleverd voor een geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Uitstekende service aan huis.