Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

p******@g****** 29-11-2022

Uitstekende service zowel in de winkel als bij levering. Ook de prijs was zeer goed van de geleverde koelkast.

Daleman 29-11-2022

Bij Expert Lemmer zijn ze altijd vriendelijk, nemen de tijd en mocht er een product kapot zijn en er is nog garantie, doen ze niet moeilijk en sturen zij het product naar de fabriek op en krijgen wij een nieuwe mee. (dit ging over een tablet).

Moll 29-11-2022

Bij Expert Zeewolde. Vind ik altijd waar ik naar zoek en je wordt er altijd snel, riendelijk en deskundig geholpen.

Dekker 28-11-2022

Winkel met overzichtelijk aanbod. Men geeft voldoende informatie en men geeft antwoord op gestelde
vragen met duidelijk advies.

De Vries 28-11-2022

Prima bedrijf, goed geadviseerd tijdens aankoop door verkoopmedewerker, bij aflevering en montage uitstekend uitleg gekregen door monteur. Dit bedrijf is echt een aanrader.!

Van Dijk 28-11-2022

Wij kopen graag bij Expert omdat we kunnen kiezen uit een ruim assortiment en we vakkundig worden geholpen

Kooij 28-11-2022

Verkoper had eventueel kunnen aangeven dat de deuren van de geleverde
koel vries combinatie ook de mogelijkheid hebben links te scharnieren. Nu moet
dit achteraf gerealiseerd worden! Service monteurs excellent trouwens.

Klaas de Graaf 28-11-2022

Heel fijne en persoonlijke benadering. Geeft het gevoel, dat alles kan en mag. Onze vragen met kennis van het product beantwoord. Ook de bezorging was perfect in orde. In deze winkel zijn wij niet voor het laatst geweest!

Kok 28-11-2022

Wanneer we iets van huishoudelijke apparaten of elektronica nodig hebben , komen we toch steeds weer bij expert! Over het algemeen iets duurder dan via allerlei internetsites, mocht er dan iets zijn is het altijd getob om iets te retourneren. een belletje naar expert en het wordt geregeld! Topservice ,

j********@g******** 28-11-2022

Bij Expert Delfzijl telt de klant!
De service en de klantvriendelijkheid zijn perfect.

Vos 28-11-2022

Wees een vriendelijk bezoeker van deze expert onder de experts en alle egards zult U ontvangen!

Schiphorst 28-11-2022

Expert heeft tav zijn assortiment weinig meer toe te voegen aan onze behoeften, prijs-kwaliteitverhouding en service zijn goed bij de vestiging Zeewolde en we kopen feitelijk in blindelings vertrouwen.

Pieneman 28-11-2022

Uitstekend, veel aandacht voor de klant met zeer goed en duidelijk advies. Blij met dit adres (Expert den Burg Texel), bij een volgende aankoop komen we hier zeker terug.

Beumer 28-11-2022

Een vertrouwd adres voor goede aankopen en voor de uitgevoerde installatie van een Siemens vaatwasser.

r***********@k*********** 28-11-2022

Zoals eerder aangegeven, klantvriendelijk, aanbod tot installeren, deskundig v.w.b. product. Tevreden.

Espinosa 28-11-2022

Niet via de website naar via de winkel gekocht en niet tevreden over de behandeling

Horst 28-11-2022

Zeer prettige winkel waar je perfect ( zoals altijd ) geholpen en geadviseerd wordt!!

Bovenhuis 28-11-2022

Goed en deskundig geadviseerd en levering en beschikbaarheid van de producten goed geregeld

Bulur 28-11-2022

Wij zijn geweldig geholpen, en alles was voor ons tot aan de puntjes geregeld

m************@h********** 28-11-2022

Prima winkel. De klantvriendelijkheid van de medewerkers is heel goed en zijn op de hoogte van hun spullen die in de winkel staan.

o**********@g******** 28-11-2022

Telefonisch een stofzuiger besteld en deze een week later opgehaald, stond netjes klaar.
De stofzuigerzakken waren niet voorradig en werden gelijk besteld.
Een medewerker kwam deze langsbrengen.
Super, goede service.
Dank jullie wel expert Neede.

Van Beek 28-11-2022

Uitstekende service en snelle levering door Expert Leersum.
Zeer blij met onze Samsung TV. Prima beeld Zeer scherp en de kleuren zijn fenomenaal.

T.a.v. Astrid 28-11-2022

Misschien betaal je wel eens een beetje meer dan de megagrote elektronicazaken, maar het advies van de deskundige medewerkers en de hele goede service van Expert Leeuwarden is dat zeker waard!

Swinkels 27-11-2022

Expert Drunen helpt je goed , met vakkundige informatie , bij het kiezen van het gewenste product.

r***********@h********** 26-11-2022

Goed geholpen, zonder franje, ter zake kundig, uitstekende levering en aansluiting.