Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

a*********@h****** 23-11-2022

Er werd afgesproken maandag contact met ons op te nemen: niet gebeurd, woensdag zelf contact opgenomen. Levermoment gewijzigd want de wasmachine was beschadigd. We zouden vrijdag teruggebeld worden: niet gebeurd. Maandag er zelf weer achteraan gebeld. De service om terug te bellen is dus waardeloos, ook als je niet weet wanneer de wasmachine binnen komt: bel dan om dat te melden. Dan is de klant tenminste op de hoogte.

Hulshof 23-11-2022

Al jaren bij met Expert! Ook nu weer snel en persoonlijk geholpen, kundig en met een lach op het gezicht. Meedenken, levering en nazorg zijn uitstekend.

f*********@g******** 23-11-2022

Bij expert wordt je goed behandeld en de personeels zijn goed in hun vak. Uitstekend goed kun je op je gemaak informeren over een product.

Van Tongeren 23-11-2022

ik ben al ruim 30 jaar klant. Nog nooit een reden gehad om ergens anders te gaan kopen. Altijd goede service en kwaliteit.

Stout 22-11-2022

Prijzen van producten ophogen terwijl de aankoopbon gemaakt wordt is erg vreemd en voor een klant eigenlijk niet acceptabel.

Ad 22-11-2022

Duurde bijna 2 weken voordat het afgeleverd werd. Zelf 2 keer moeten bellen….Levering ging keurig. Dus als je geen haast hebt? Niet goedkoop en trage levering.

Grooth 22-11-2022

De keuze voor Expert Winschoten is goed bevallen. Mede door keuzes in het verleden!

Keizer 22-11-2022

Goeie winkel, betrouwbaar en vriendelijk personeel die verstand hebben van hun producten.

m******@m********************* 22-11-2022

Goede hulp bij maken van keuze, prijs/kwaliteit verhouding prima. uitstekend advies

j*****@g******** 22-11-2022

Het ontbreekt het personeel aan productkennis (in mijn geval over een Ereader en een powerbank). Als ik vraag hoelang de garantie is, moet ik dat maar opzoeken op de website van kobo. Ook is niet duidelijk of ik een aparte oplader moet kopen. “Hier is een snoertje!” Op mijn vraag hoe snel de powerbank een telefoon oplaadt zeggen twee medewerkers dat hij 18000 mA is dus dat je er de telefoon 3-4 keer kunt opladen. Als ik zeg dat dat niet mijn vraag is en naar de specificaties vraag, kunnen ze me die niet geven. “Hier staat fast ”.

Van der Heijden 22-11-2022

Hier wordt je altijd snel, goed en op deskundige vriendelijke wijze geholpen.

Vermeulen 22-11-2022

Normaal gesproken een prima service en aanbod van apparatuur maar ik had zeker pech.

j**************@h******** 22-11-2022

Ik kan Expert Haren van harte aanbevelen: prijs-kwaliteit verhouding, deskundig, vriendelijk, meedenkend.

Van Breemen 22-11-2022

Een aantal artikelen gekocht in de winkel in Castricum, werd heel vriendelijk en met aandacht geholpen, waarbij uitstekende adviezen werden gegeven. Hele fijne winkel met fijne medewerkers.

i******************@g******** 21-11-2022

Bezorger had te weinig tijd, kennis en gereedschap. Bij de verkoop was ook beloofd om de vaatwasser aan te sluiten, dat lukte wel was gezegd aan de hand van een foto van de situatie ter plekje. Niet dus. Moet een installatiebedrijf aan te pas komen. Niet beloven als je 't niet zeker weet.

a**********@p******** 21-11-2022

Expert Burgum: altijd een plezier om er advies te krijgen en te kopen wat je nodig hebt

s*****@h********** 21-11-2022

Zeer goede service en klantvriendelijke personeel die ook weten wat ze over praten

j******@g******** 21-11-2022

In deze winkel wordt je vriendelijk en deskundig te woord gestaan en de prijzen zijn prima

w***********@c******** 21-11-2022

de aankoop van de bosch wasmachine ,had ik al op de website van expert bekeken.
de bezorging, plaatsing, uitleg en het verhelpen van een kleine mankement aan de
watertoevoer professioneel verholpen.

h*********@k********* 21-11-2022

Bij Expert Boxtel luistert de verkoper goed naar de klant en geeft relevante adviezen.

h******************@k********* 21-11-2022

Telefonisch besteld. Installeren was uitstekend evenals tips over het gebruik

d********@k********* 21-11-2022

Vanaf het moment van het aankoop advies in de winkel tot en met het installeren van de TV en Sonos soundbar is correct verlopen. Ook de uitleg over de diverse mogelijkheden van de TV in combinatie met de Sonos installatie was heel duidelijk.. Expert Nijkerk is een echte aanrader. Ook de "winkelhond" Jip is een vrolijke noot in de winkel.

Van Wichen 21-11-2022

Voor een advies op maat ga je naar Expert in Oss waar de medewerkers je adviseren in woord en daad !!!!!

j*********@o******** 21-11-2022

Winkel makkelijk dichtbij.Wij willen een product kunnen zien voordat we het kopen.En als er problemen zijn is het makkelijker uit te leggen dan via internet.

Van Noort 21-11-2022

Wij kopen altijd bij Expert zijn er altijd goed mee uitgekomen , alleen de teruggave van de fabriekskorting vind ik een probleem .