Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

p*******@h****** 10-09-2021

Ook een volgende aankoop doen wij weer bij Expert Landgraaf. Winkel oogt wat rommelig omdat feitelijk alles in een te kleine winkel is gepropt maar we zijn super geholpen, zeer kundig en alle gemaakte afspraken zijn perfect nagekomen. Super!

f**************@v********** 09-09-2021

Deze winkel is een aanrader. Heb prima ervaringen. Deskundig en zeer vriendelijk personeel.

Verschoor 09-09-2021

Zeeer goede service en deskundig personeel. Neemt ook de tijd en je voelt je direct thuis

Meijburg 09-09-2021

Goede artikelen en prijs kwaliteit verhouding en zeker het prettige en goed onderlegd personeel

Hans Mulder 09-09-2021

Expert Wijchen is al jaren onze huisleverancier, klant vriendelijk, deskundig personeel , goede voorlichting, meedenkend, eerlijke prijzen.

Scholte 09-09-2021

Bij expert surhuisterveen wordt je altijd prima geholpen en de bezorging is perfect.een echte aanrader dus!

Hermsen 09-09-2021

Goede uitleg kreeg echter bij installatie te horen dat het sluitwerk van deze vaatwasser niet het sterkste punt is van deze whirlpool vaatwasser mag echter ook wel bij aanschaf vermeld worden

Brekelmans 09-09-2021

2 1/2 jaar geleden een wasmachine gekocht bij Expert Kaatsheuvel. 5 september een lekkage waarbij het water door het plafond kwam. Gebeld met Electrolux, valt helaas buiten de garantie. Maar omdat hij toch gerepareerd moet worden een afspraak in laten plannen, 1e mogelijkheid 21 september! Dus ruim 2 weken wachttijd. Gebeld met Expert en de situatie uitgelegd. Ik werd telefonisch begeleid om wat dingen te bekijken die mogelijk de oorzaak zouden kunnen zijn, maar hier kwam niks uit. Er zijn 2 medewerkers van Expert gekomen en ruim een uur bezig geweest, conclusie dat de wasmachine waarschijnlijk in orde is maar de afvoer het probleem kan zijn. Er is een waterstop geplaatst zodat ik weer onbezorgd kan wassen en kan onderzoeken of de afvoer de boosdoener is. In het consumentenprogramma Radar deelden ze een koude of warme douche uit, voor de medewerkers van Expert Kaatsheuvel een warme douche, echt top!!!

g**********@h****** 09-09-2021

Duurde veel langer dan afgesproken voor droger geleverd werd. Op gegeven moment terug gegaan naar de winkel m.a.g. Dat product ineens wel geleverd kon worden.

Sanders 09-09-2021

mini vriezer van sanussi gekocht , geruisloos en een degelijke uitstraling , doet het goed , mis alleen een lampje binnenin bij deur open , maarja dat hebben ze allemaal niet

j*********@z******* 09-09-2021

Ik ben super blij met mijn 24" tv. Ik gebruik deze aan boord van mijn boot. Was gemakkelijk in te stellen, via de hotspot van mijn telefoon.

p*********@g****** 09-09-2021

Ik ben blij dat er nog zulke winkels zijn. De meeste mensen bestellen tegenwoordig online maar ik geef de voorkeur aan persoonlijk advies. Ik denk dat deze winkel succesvol is vanwege het uitstekende personeel en de kwaliteit van de producten en de prijzen zijn redelijk.

Dammer 08-09-2021

Je moet zorgen dat de winkels in de BUURT een bestaansrecht hebben ook al betaal iets meer als bij BOL.Com etc !!!!

Van der Schoot 08-09-2021

Gewoon super goed geholpen door filiaalmanager XXX, en installateur XXX. Ze verdienen een groot compliment.

De Vries 08-09-2021

LG tv van 4 jaar oud had groene vlekken in beeld en bij bepaalde kleuren was het logiotje van NPO1 zichtbaar. Expert heeft dit in overleg met LG prima opgelost. We hebben nu een nieuwe LG tv en samen met Expert verwachten we dit probleem niet opnieuw

Nigel Levins 08-09-2021

Mooie rustige winkel.
Ruime keus aan stofzuigers in dit geval. Daar waren we naar op zoek.
Leuke medewerker.

Clappers 08-09-2021

Goede service, professionele hulp en kennis. Fijn dat alles geïnstalleerd kon worden.

d************@h******** 08-09-2021

de informatie die je krijgt over de producten die in de winkel staan is uitstekend. Je krijgt hele goed uitleg hoe een product werkt en wat het verschil is in de producten in dezelfde catagorie.

c***********@h****** 08-09-2021

Super vriendelijke mensen met verstand van hun apparatuur en leveren super goede service

Driessen 08-09-2021

Blij dat er winkel in de omgeving is die kan leveren wat we nodig hebben en kan meedenken.
Ook hele goede reparatie dienst.

Beets 07-09-2021

Nieuwe wasmachine aangekocht bij Expert Oosterwolde(Fr). Goede voorlichting en snelle levering. Alles opdezelfde dag!

k**********@g******** 07-09-2021

Komen afspraken na. Personeel zeer vriendelijk. Inbouw personeel zeer vriendelijk en vrolijk. Al met al zeer tevreden.

Rabe 07-09-2021

Snelle reactie, medewerker komt afspraken na en denkt mee. Fijn en snel geholpen

Martens 07-09-2021

Gewoon bij lokale expert me droger en wasmachine gekocht alles netjes volgens afspraak geregeld

Klunder 06-09-2021

Wasmachine was overleden. Op de site van Expert naar een vervanger gezocht. Dezelfde middag in de winkel extra deskundige info gekregen en zodoende tot aankoop overgegaan. Een paar uur later werd hij al bezorgd. Top service.