Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

De Boer 21-04-2022

Poosje moeten wachten ivm niet voorhanden zijn van materialen bij de fabriek, expert heeft ons op de hoogte gehouden van de voortgang, product nu binnen en is conform de verwachting.

Popken 21-04-2022

Helaas kan ik de winkel zelf nu niet beoordelen want er wordt bij Expert verbouwd maar voorheen was dit prima en kan alleen maar mooier worden. :-)

Verkaik 21-04-2022

Bij Expert is de klant nog KONING. Grandioos, prettig en direct in contact en ze komen na wat is beloofd.

r*******@g******** 21-04-2022

Super vriendelijke verkoper, wist goed waar hij het over had, duidelijke uitleg en meedenkend. Bezorging was op afgesproken tijd, product netjes afgeleverd.

c********@h********** 21-04-2022

Top service, en juiste informatie met deskundig adviezen om keuze makkelijker te maken. Ben erg blij me de aangeschafte producten! Super!

v******************@z******* 21-04-2022

Deskundige uitleg en hulp bij de keuze van onze nieuwe wasmachine.
Zeer vriendelijke verkoopmedewerker.

p***@h****** 21-04-2022

Nadat toch bleek dat de vaatwasser niet meer functioneerde door kapotte elektronica heb ik goed advies gekregen van de monteur. Er werd een offerte gedaan voor een vergelijkbare machine, waarmee ik snel akkoord kon gaan. Vaatwasser binnen 10 dagen geplaatst.

r***********@g******** 21-04-2022

We komen al jaren bij deze zaak en we worden altijd heel goed geholpen. Ook de service bij problemen is prima.

De Kroon 21-04-2022

Naar mijn inziens de enige elektronische winkel, met hulpvaardigheid. Wij kopen alleen maar bij Expert.

Slagboom 21-04-2022

Overzichtelijke winkel. Prettige bediening. Service is fantastisch en expert Elst komt betrouwbaar over.

r*****@h********** 21-04-2022

Ik ben super blij met me nieuwe koffiezetapparaat de EQ700 van Siemens, goede service en goede uitleg gekregen,

Wouters 21-04-2022

Zeer bekwaam personeel en goede uitleg van het te kopen product en snelle levering van het gekochte product.

Hamburger 20-04-2022

Deskundige, service gerichte verkopers en installateurs. Goede meedenkend. Zeer ruime keuze. Parkeren voor de deur.

a******@g******** 20-04-2022

Wij gingen in onze vorige woonplaats ook altijd naar Expert. Nu na de verhuizing opnieuw zaken gedaan met Expert. Zeer tevreden omdat de service en het plaatsen van het gekochte witgoed vakkundig gedaan is.

Boer 20-04-2022

Top winkel, met goed meedenkende verkopers en nette en sociale bezorgers. Van begin tot eind goede service.

Middeljans 20-04-2022

Afspraak is afspraak. Vriendelijk personeel met kennis van het gevraagde produkt.

Van Vliet 20-04-2022

Prima geholpen, ook met het zoeken naar alternatieven. Afspraken zijn netjes nagekomen. Top!

m***************@g******** 20-04-2022

Eerlijk, deskundig advies en volledig op de klant gericht. Erg behulpzame en aardige medewerkers!

Rook 20-04-2022

Goede service. Klantvriendelijke medewerkers. Die achter hun product staan.

J. ter Velde 19-04-2022

Mooie ruime winkel
Goede uitleg over dit product gehad .
Klantvriendelijk personeel en kundig in zijn/ haar advies .

Bekkema 19-04-2022

Goede, snelle en vriendelijke service.
Of je nu in de winkel komt komt of via Whats app, dikke duim!

g*******@h********** 19-04-2022

Bij de expert kon ik 3 tot 4 televisies van het gewenste formaat naast elkaar zien en verschillende instellingen testen. UIteindelijk kon ik daardoor een keuze maken en heb ik mij een heleboel geld bespaard. Op het internet kies je vaak "voor de zekerheid" de duurste, en dat was nu dus niet nodig.

Hetzelfde geldt voor de soundbar: ik ben heel tevreden met de Polk Soundbar die mij werd geadviseerd. Het geluid is top en ik hoefde niet in een veel duurder merk zoals Sonos te investeren.

Rothoff 19-04-2022

Goeie service en klant vriendelijk goeie uitleg . Meteen geholpen . Binnen 1 week kon ik weer wassen :)

Van Bergen 19-04-2022

De persoonlijke touch maakt het net even anders als je koopt bij een Expert winkel bij jou in de buurt.

expert 19-04-2022

omdat wij zeer tevreden zijn over dit merk
hebben al jaren dit merk
we werden fijn geholpen bij expert