Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

t*********@h********** 20-10-2021

Ik heb mijn keuze gemaakt a.d.h van de ruimte in mijn keuken. Voor een ander is dat weer anders

a*****************@g******** 20-10-2021

Expert heeft met regelmaat leuke aanbieding met goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Rutten 20-10-2021

Beuningen Expert , een zaak waar de klant zich op zijn gemak voelt. Herkenning en erkenning zijn een 9 plus.

m*************@g******** 20-10-2021

De service van de winkel in Breukelen is erg prettig. Vertrouwde mensen, ook zij die thuis komen plaatsen en inregelen. Heel fijn. Ook als service nodig is die Expert niet kan leveren heeft de expert vertrouwde en prettige contacten die de gewenste service aan huis wel leveren. Allemaal heel fijn en goed geregeld dus.

b*******@c******** 20-10-2021

Wij hebben zeer goede ervaring met Meijer Expert, komen na wat ze hebben beloofd.

Rijkhoek 20-10-2021

Een bestelling op afstand (Spanje) En een perfect uitgevoerde levering. Betaling geen probleem. Factuur per e-mail. Meedenken in oplossingen. Erg fijn dat het zo mogelijk was. Héél hartelijke dank.

Van der Veen 20-10-2021

bij expert word je goed geholpen vriendelijk behandeld en ze komen hun afspraken na

Wulff 20-10-2021

Ben geholpen door een jongeman in Leersum en vond hem zeer meedenkend en deskundig, waardoor ik de juiste keuze kon maken. Zag wel dat expert een stukje duurder is, maar daarintegen wel zeer klantvriendelijk!

De Boer 20-10-2021

Expert is een prima zaak voor al u aankopen goede en vriendelijke personeel en deskundig.

Hempenius 20-10-2021

Ik advieseer de mensen om bij Expert te kopen i.v.m. service en persoonlijke aandacht

Van de Ven 20-10-2021

Ik heb een inductie kookplaat gekocht bij expert horst en ben er zeer tevreden mee.de kookplaat heeft 3700 wat dus een gewone stekker.hij doet t prima en lekker handig met schoonmaken. Frans van de ven venlo.

Van Eekkeren 20-10-2021

Goede uitleg in de winkel en zeer tevreden over de bezorging van het witgoed.

s************@g******** 20-10-2021

Het is zeer moeilijk om contact de krijgen over het te verwachte bezorg moment.
Jammer dat de bezorgers niet hebben gevraagd of de deur van de droger anders om moet. Toen ze weg waren zag ik dat dat kon en had de deur liever anders om gehad.

Kuiper 20-10-2021

Zie voorafgaande tekst. Product en levering alsmede de installatie was prima. De nazorg is twijfelachtig.

Potma 20-10-2021

Wij kennen expert al heel veel jaren en zijn super tevreden met al hun service.

Molendijk 20-10-2021

We kopen altijd bij Expert, omdat prijs kwaliteit goed is en er altijd goede service wordt geboden.

Santegoets 20-10-2021

weinig enthousiaste verkoper, gebrekkige info en leek niet echt geïnteresseerd

k***********@h********** 20-10-2021

Wij zijn erg goed geholpen in de winkel en zijn erg blij met de tv en muurbeugel die we hebben aangekocht, we zullen zeker terugkomen

Vincenten 20-10-2021

we zijn heel blij met de gekochte artiken een koelvriescombinatie en vaatwasser het werkt perfect

Van Rooij 20-10-2021

wij zijn zeer tevreden over Expert wij zijn dan ook al jaren klant bij Expert

Van der Meulen 20-10-2021

Prima service. Vriendelijk en vakkundig personeel. Personeel een kei in meedenken.

m*******@o********* 20-10-2021

Ik ga nog graag naar een fysieke winkel als het gaat om een grotere aankoop, wil het n.l. zien en uitleg.
En dat krijg je bij Expert zeker. klant is koning ik ben een zeer tevreden klant.

Suijker 20-10-2021

De bestelde vriezer en koelkast komt komende maand ( hopelijk) volgens afspraak

j**************@o********** 20-10-2021

heel blij met mijn Samsung Buds plus oortjes, goed geholpen door een fijne medewerkster met verstand van zaken

Stammes 20-10-2021

Bij expert mom je nog gewone vakmensen tegen die je te woord staan en de tijd nemen