Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

j*********@g******** 09-02-2022

Goed en deskundig advies. Klantvriendelijk personeel en deskundige installateurs.

Heijnen 09-02-2022

Bij Expert werken alleen maar experts. Laat u door hen adviseren dan hoeft u niet verder op zoek te gaan.

j*********@m************* 08-02-2022

Vakkundig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Je voelt je echt klant en je krijgt goed advies. Ook de service als je vragen na de aankoop hebt, is erg goed. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant en ik kom graag voor mijn aankopen bij de Expert in Boskoop!

b********@g******** 08-02-2022

Goede service en prijs. En natuurlijk de langere garantie is top. Ik ga volgende keer weer naar expert.

Havenga 08-02-2022

Heerlijk vertrouwd en inleven van situatie thuis, waar het product gebruikt moet worden.

c*********@z******* 08-02-2022

Vakkundig en objectief advies. Ruime keuzemogelijkheden. Snelle levering. Kortom … prima!

Dijkhuis 08-02-2022

Marktconforme prijzen, klantvriendelijke professionele medewerkers en een uitstekende onderhoudsdienst.

Pel 08-02-2022

Wij willen in eigen dorp kopen , dus niet naar de stad gaan , maar naar expert in wieringerwerf

g***********@o********** 08-02-2022

Mooie vaatwasser gekocht maar de informatie die de verkoper heeft gegeven klopt niet wij zouden een aa++ machine hebben hebben gekocht maar bij plaatsing bleek hij een label C hebben dat stond niet in de winkel er op daar stond aa++ op beetje misleidende informatie dat moet de verkoper hebben geweten verder een prima machine niks op aan de merken alleen wat duurder in het stroomverbruik dat had ik graag voor dat ik hem had gekocht willen weten

y*********@h********** 08-02-2022

prachtig website, ik ben zeer tevreden over, is duidelijk en ik kan makkelijk vinden wat ik zoek.

Van Oostrom 08-02-2022

Wij zijn in de winkel fijn geholpen, er werd echt de tijd voor ons genomen. Het bezorgen ging prima en ook het installeren.

Nooijen 07-02-2022

Koop liever lokaal dan bij die dozenschuivers.
Hier heb je service en een vriendelijke bezorgservice.

j*************@o********** 07-02-2022

Arrogante medewerkers en duurder dan de welbekende concurrent. Nee liever kom ik niet bij de expert

Mandemaker 07-02-2022

Uitstekende service en informatie, zowel bij aankoop als tijdens de plaatsing en aansluitingen.

B.t.a. Janssen En P.m.m. Kneepkens 07-02-2022

Goede hulp bij keuze product. Snel aanwezig in de winkel. Kwalitatief hoogwaardig product.

Schuurman 07-02-2022

Prettige winkel, ter zake deskundig advies! Echt een zaak waar je op kunt vertrouwen.

l****@l****** 07-02-2022

Zeer vriendelijk en efficiënt geholpen, ondanks dat ik in Verweggistan woon. Nu in afwachting op de bestelling

e***********@k*********** 07-02-2022

E-mail gestuurd naar vestiging Houten met vragen. Binnen het half uur werd ik netjes gebeld en werden mijn vragen beantwoord. Produkt werd direct voor me gereserveerd en kon ik op de afgesproken tijd ophalen.
Spullen lagen netjes klaar toen ik in de winkel kwam. Alles prima geregeld.

Klein Overmeen 07-02-2022

Voor mij is het een fijne winkel om dat het hier in het dorp is en je word goed voor gelicht.

Boersma 07-02-2022

Expert surhuisterveen altijd keurig geholpen en goede service, rij hier altijd speciaal heen van Drachten naar Surhuisterveen

n***@p******** 07-02-2022

Prima vaatwasser. Maar wees alert op dat de afspraken/bestellingen nagekomen worden.

j**@u**************** 07-02-2022

Makkelijk te bestellen, keurig op tijd geleverd en netjes geïnstalleerd. De medewerkers waren allemaal vriendelijk en kundig.

r***********@h********** 07-02-2022

Wilt u uw eigen keuze maken op basis van deskundig advies, vergeet dan niet bij expert aan te gaan.

b********@r************ 07-02-2022

Expert Tubbergen: aan te bevelen. Snelle deskundige hulp en snelle levering van goede apparatuur: wat wil je nog meer?

c***********@h******** 07-02-2022

Een pluim voor het filiaal in Steenwijk, telefonisch besteld en binnen 2 dagen in in Egmond, zeer tevreden