Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

b**********@g******** 06-12-2021

Goede betrouwbare, prijsvriendelijke winkel met zeer bekwame mensen die goed meedenken!

Schuitema 06-12-2021

Wasmachine is netjes afgeleverd en op zijn plaats gezet. Helaas weinig uitleg gekregen in de winkel over de machine. Nu al 4 dagen moeten wachten op een telefoontje van een monteur

Kessels 06-12-2021

Goed advies, kwaliteits producten en apparaten, vriendelijk en behulpzaam personeel

Kuiers 06-12-2021

Ik ben zeer tevreden over Expert goede kwaliteit en goede service en vriendelijk personeel.

Huizinga 06-12-2021

Fijne winkel en personeel is klantvriendelijk, en de af levering is ook uitstekend

a***********@y******** 06-12-2021

Product is netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Klantenservice kan verbeterd worden.

v.d. Schelling 06-12-2021

Deze shop doet wat afgesproken is.
Deze winkel kon de koel/vriescombinatie leveren die we wilden hebben.
De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
De combinatie is netjes afgeleverd.

Rosendal 06-12-2021

Mijn (inbouw) koelkast moest onlangs vervangen worden en hoewel het momenteel geen beste tijd is om zulke apparaten geleverd te krijgen, heeft Expert Soest mij toch goed en snel kunnen helpen. Het advies in de winkel, de levering én plaatsing van de nieuwe kast, het is naar alle tevredenheid geregeld!

h**************@g******** 05-12-2021

Bij expert krijg je te maken met lokale winkelier. Toch heel gemakkelijk, dat je naar een fysiek persoon in een fysieke winkel kunt stappen. Website net zo goed als de groten.

Toevank 05-12-2021

Ik heb veel rondgekeken en vergeleken maar kwam uiteindelijk toch bij Expert Lochem uit. Dichtbij en contact gaat soepel en snel zonder echt lange wachttijd. Misschien niet de allergoedkoopste qua tv's maar voor mij wel de fijnste omdat je er ook goede persoonlijke service bij krijgt. Opties mogelijk en tot goede overeenkomst weten te komen. Vriendelijkheid en in het verleden al eerder aankopen gedaan. Een gesprek voeren zonder teveel druk te hebben om tot een deal te drukken. Deskundigheid is na mijn inzicht ook erg goed. Opnieuw overwegen om daar te kopen...? Jazeker

Kruize 05-12-2021

Het is belangrijk om een bedrijf als Expert in ons dorp te hebben en te houden.

Bolink 05-12-2021

Expert helpt je bij het kiezen uit een chaos van apparatuur. Bezorgd en installeerd. Snel resultaat.

Peter Cranen 04-12-2021

De expert is lokaal te vinden, bij ons in het dorp Waubach (Landgraaf). Daar kregen we een eerlijk en gericht advies, dat ons goed hielp, en bevestigde in de juiste keuze. Ook zoeken ze nog wat dingen voor me uit, super.

Van Doorn 03-12-2021

een prima winkel, lokaal aanwezig waar je met raad en daad geholpen wordt, en waar je evt gelijk met je aankoop kan weglopen.

b***********@h********** 03-12-2021

prettig als medewerkers weten waar ze het over hebben en echt goed advies kunnen geven over producten die ze verkopen

p****************@o********** 03-12-2021

Expert is voor mij een betrouwbare winkelketen. De aandacht die aan de klant gegeven wordt is in de bezochte winkel jammer genoeg matig.

p*******@h********** 03-12-2021

Expert Meijer in Burgum is een winkel met een uitstekende uitstraling. Prima en kundig personeel en altijd vriendelijk en service gericht.

Schippers 03-12-2021

Goede kennis van de aangeboden artikelen en goede en prettige installatie van de apparatuur.

Spriensma 03-12-2021

Behulpzame medewerkers en ruim assortiment. Goede prijs kwaliteit door eigen service en garantie (dichtbij) is dit veel beter dan via internet bestellen. Plumeau

Mekenkamp 03-12-2021

Uitstekende uitleg en advies in de winkel. Bij levering worden eventuele knelpunten snel en goed opgelost.

Smit 03-12-2021

Voor mensen die echt graag gemeend en persoonlijk advies willen, is Expert Oosterwolde een aanbeveling. Geen drommen mensen, overzichtelijke indeling. Advies van vriendelijke mensen, die echt de tijd voor je nemen. En...afspraak is afspraak. Keurig op tijd geleverd en geïnstalleerd. Alles keurig weer opgeruimd. Kortom...mijdt de grote winkels in de steden en zoek een Expert dicht bij huis.

Loeffen 03-12-2021

weet je niet waar je op moet letten bij aankoop, word je uitgebreid verteld. TOPPY

Beije 03-12-2021

Goed gesorteerde winkel. professioneel en vriendelijk personeel. Altijd prima service.

Welfing 03-12-2021

Ruim assortiment, goed advies, snelle levering, directe installatie en uitgebreid advies voor ingebruikname

Janssen 03-12-2021

Deskundige uitleg in de winkel en zeer correcte plaatsing van het product met uitleg door de monteur.