Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

r************@g******** 15-11-2022

Vraag bij de verkoper na of er nog aanbiedingen zijn die wellicht je keuze kunnen doen veranderen.
Eerste keer dat wij kwamen in de winkel werd hier geen rekening mee gehouden. Tweede keer (week voor black friday) kon de andere verkoper een betere versie tegen minder geld aanbieden.
de eerste verkoper heeft dit laten liggen en niet medegedeeld.

Lutmers 15-11-2022

Uitstekend en met een service die langzamerhand tamelijk uniek is geworden, nl installatie door eigen monteurs!

Paul Nissink 15-11-2022

Na de pech van een veel te vroeg gecrachte tv heeft de verkoper alles gedaan om vergoeding van de fabrikant te krijgen. Gelukkig had ik een verzekering afgesloten. Daar is voor het grootste deel de nieuwe weer van betaald.
De verkoper (......) heeft me hier uitstekend mee geholpen

Dinkelman 15-11-2022

Deskundige verkoper, grote winkelvoorraad en prima aflevering en installatie.

g**************@p******** 15-11-2022

Vriendelijk en goed geholpen. Goede service en vriendelijk monteur die alles goed heeft uit gelegt.

Bergsma 15-11-2022

Expert is waarschijnlijk niet de goedkoopste. Maar ze geven goed en deskundig advies en denken goed met je mee.

Muijzers 15-11-2022

Ik ben bij Expert Venray zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Duidelijke productinformatie, zeer klantvriendelijk, uitstekende service, goede prijs-/kwaliteitverhouding. Echt een fijne winkel en dus een aanrader!

Kieftenbeld 14-11-2022

Expert Raalte is voor ons al jaren een vertrouwd adres. Uitleg en service is altijd goed. Zeer vriendelijk en klantgericht.

Anita Eindhoven 14-11-2022

Vriendelijk, kundig personeel dat met je meedenkt. Ruime keuze in afleverdata. Ook de installateurs zijn erg vriendelijk en kundig en werken netjes en zorgvuldig.

i*****@l****** 14-11-2022

Goed geholpen in de winkel en telefonisch. Voor het leveren en aansluiten van mijn wasmachine en droger werd er goed gecommuniceerd. Een product kwam beschadigd aan maar kreeg al binnen 3 dagen een nieuw product ervoor terug opgestuurd. Top

Timmer 14-11-2022

Wij hebben een vaatwasser gekocht, goede informatie gekregen. Hiernaast de levering met service erbij wat erg goed en prettig met goede adviesen erbij. Helemaal blijven onze aankoop bij Expert

Schotpoort 14-11-2022

We zijn al decennia lang klant bij expert Meijer in Burgum en zijn zeer tevreden over de producten en service van dit bedrijf. We bevelen het van harte aan.

g*****@k********* 14-11-2022

Expert heeft deskundige medewerkers in dienst. Je wordt snel en vakkundig geholpen. Uitstekende service.

f*******@h****** 14-11-2022

Eindelijk een mooie wasautomaat en bijpassende warmtepompdroger van Siemens in de bijkeuken.
Prima service van een prima winkel!

Lolkema 14-11-2022

Ik koop bij expert, want dan kan je er altijd over praten, over de handel die je daar hebt gekocht.

Rovers 14-11-2022

Daar gaat niets boven Expert .Ik heb goede cotact ,Goede Sevice,Goede Levering ,En altijd Vriendelijk. Tot de volgende levering
Bedankt

Stam 14-11-2022

Deze winkel is zeker een aanrader!!! Ik was er nog nooit geweest, maar ga daar zeker een keer terug. Zo goed en vriendelijk word je namelijk niet overal geholpen.

l******@z******* 14-11-2022

Tot nu toe zeer tevreden m.b.t. aankoop en aflevering. Hebben het apparaat nog niet gebruikt.

Blok 14-11-2022

In de winkel met raad en daad goed geholpen , weten waar ze het over hebben .

Glasbeek 14-11-2022

De reden waarom ik graag bij expert koop is de thuisbezorging en installatie tegen een redelijke vergoeding en ze vragen ook best redelijke prijzen( aanbiedingen)!

j***********@h********* 14-11-2022

Netjes optijd alles aangesloten nieuwe kraan gemonteerd hij had wel gezegd mis moet je 50 betalen voor instaleren omdat ze op een rotplek staan dat werd niet verteld maar anders wel een dure kraan of uurloon geen idee

De Vries 14-11-2022

Goede winkel met vriendelijke medewerkers die graag de tijd nemen om pridukten te vergelijken.

l***********@g******** 14-11-2022

Je kan goed slagen bij expert.
Vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel.

r************@h********** 14-11-2022

Fijne zaak, geeft deskundig advies. Bij levering bleek de droger nog niet op voorraad. Ik werd van te voren gebeld en kreeg een voorstel voor eventueel een andere wasdroger die wel geleverd kon worden. Deze was ook nogeens in de aanbieding, super geregeld!

Mereboer 14-11-2022

Geen opmerkingen, ben erg tevreden hoe we zijn geholpen. Ga zo door dan houd u tevreden klanten. En we komen zeker nog eens terug.