Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Wijne 19-05-2022

voor persoonlijke aandacht expert is de juiste winkel
al jaren klant en dat blijft zo

Kouters 19-05-2022

Expert is voor mij de enige winkel binnen Dongen waar ieder mens echt goed terecht kan .

e****************@i********* 19-05-2022

Top! Voor mij al 25 jaar! Altijd goed als je loyaal bent en blijft want expert is dat ook.

e****@d********* 19-05-2022

Zeer goed geholpen, prijzen zijn zeer goed en scherp.
Soms lijken de prijzen misschien niet goed, maar als je goed vergelijkt is dit wel zo. Appels met appels. Al bij al echt zeer goed, zeker aan te bevelen.

c*************@z******* 18-05-2022

De website hebben we wel bekeken, maar we hadden veel meer aan ons bezpek aan de winkel.

j***********@g******** 18-05-2022

Wij zijn goed geholpen door expert medewerker na wat problemen met koffie machine

Leppers 18-05-2022

Heel accuraat is het product geleverd en netjes geplaatst met voldoende uitleg over de werking.

c***********@g******** 18-05-2022

Je kunt het ergens ver vandaan laten komen, maar er gaat niets boven kwaliteit en service.

Van der Kamp 18-05-2022

Goede service deskundige verkopers (ster) goede service en een prijs die kan concurreren met Online leveranciers.

Stichting De Besorhoeve 18-05-2022

Expert levert blijvend een goede prijs- kwaliteit verhouding, ruime keuze en toch niet teveel, en uitstekende service achteraf indien nodig.

Van Beek 18-05-2022

Ruim assortiment, goede informatie en begeleiding bij eventueel installeren van apparaten.

j********@k********* 18-05-2022

Service, kwaliteit, klantvriendelijkheid, behoud van het winkelhart zou voor op moeten staan in onze keuzes, en daarop aansluitend een goede kwaliteit / prijsvergelijking.

Scheepsma 18-05-2022

Een vaatwasser is een alledaags voorwerp, maar vanwege de enorme keuze en prijsverschillen, wel zo goed om persoonlijk met iemand in de winkel te praten en vragen te kunnen stellen. Mooi dat er dan een Xpert in Emmeloord is.

Borghouts 18-05-2022

De werknemers hebben meteen door wat voor jou de beste oplossing is. Expert stelt mij zelden teleur.

l*******@h********** 18-05-2022

Fijn om in de winkel een goede keus te kunnen maken en niet via het massale internet.

k********@k********* 18-05-2022

Goede voorlichting gekregen over de apparatuur.
Mee denken over de keuze die gemaakt is .
Zeer tevreden over de service .

Van Klaveren 17-05-2022

Ga als je een nieuw apparaat nodig hebt voorbereid naar de winkel. Daar kunnen ze je dan een goed advies geven voor wat je nodig heb.

Feenstra 17-05-2022

Veel collega's die erg gedreven zijn klanten goed verder te helpen, op een plezierige manier.

De Ligt 17-05-2022

Goede deskundige mensen met begrip Voor de wil van de klant en goede prijzen.

Rijkenberg 17-05-2022

Fijn geholpen in de winkel
Zeer goede monteur
Quooker werkt perfect
Super blij mee

c*********@g******** 17-05-2022

Zowel het winkelpersoneel als de bezorging (ophangen, installeren) zijn perfect.

Kreuze-weppelink 17-05-2022

Inbouwvriezer gekocht bij Expertvestiging Twello. Prettige verkoper die de vriezer ook zelf kwam afleveren en inbouwen in onze bijkeuken. Zit er keurig in tegen een zeer redelijke vergoeding. 100% tevreden.

Kuijper 17-05-2022

Het winkelen bij Expert is aan te bevelen boven aankoop op internet, vanwege diverse redenen.
Advies ter plekke, overleg dus minder retour,

j*****@h****** 16-05-2022

Uitleg was matig tot slecht.moet het zelf uitzoeken.had er meer van verwacht.

Koers 16-05-2022

Super snelle levering. Begin van de middag vriezer gekocht, aan het eind van de middag al geleverd. Bedankt Expert Veendam.