Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

De Ronde 28-05-2022

Kies voor Expert Drunen! Een betrouwbaar en deskundig bedrijf! Top service!!

v*************@g******** 27-05-2022

Snelle levering met een uitstekende service van de installatie van onze nieuwe televisie

Lia Leusden 27-05-2022

De winkel in Soest. Overzichtelijk als je weet wat je hebben moet, je mag alles vragen, antwoorden duidelijk, wij zijn er altijd snel klaar en correct behandeld.

expert joure zeer goed 27-05-2022

Goede uitleg. Ze nemen veel tijd voor je. Denken met je mee of je overal aan gedacht hebt. Goede service. Snelle bezorging. Netjes op plaats gezet en geïnstalleerd.

j******************@g******** 27-05-2022

Voor goede service, tips en producten kunt u prima binnenstappen bij de mooie vestiging van Expert in Hardenberg. Ze zijn daar echt deskundig en klantvriendelijk!

a***********@g******** 27-05-2022

Uitstekende vakzaak met meedenkende Experts! Prachtige winkel met ruim aanbod! Eigen technische dienst en eigen bezorgers!
Alles onder een dak. Waar vind je dat nog?

Venekamp 27-05-2022

Expert larmoyeur Winschoten
Snelle levering, komt afspraken goed na. Product voldoet aan de verwachting

Van Kesteren 26-05-2022

Bezorging en installatie van oven en inductiekookplaat netjes uitgevoerd. Uitleg apparatuur duidelijk en helder. Nam de tijd voor uitleg .

Meinsma 26-05-2022

Zoals al eens eerder aangegeven zouden wij BESLIST NIET naar een andere winkel gaan. Zij weten intussen precies hoe wij zijn en wat bij ons past. Een dikke vette 10 voor het personeel etc.

Van der Kolk 26-05-2022

Met spoed een inductiekookplaat nodig, keurig telefonisch contact, perfecte service, persoonlijke aandacht, vriendelijke medewerkers, kookplaat stond klaar in de winkel en werd zelfs voor mij in de auto gelegd. Waar vind je dat nog?!? Top!

Van Ralen 26-05-2022

Snel en vriendelijk geholpen in de winkel , en de bezorging ging ook perfect !

Van Muijen 26-05-2022

Prima persoonlijk advies mbt welk apparaat het beste passend zou zijn.
Ivm urgentie ( kapotte TV ) nog dezelfde middag geleverd en geïnstalleerd

s*******@h********** 26-05-2022

Het artikel was niet in de winkel. Maar de service was uitstekend. De volgende dag al in huis

De Jong 25-05-2022

goede service, vriendelijk en deskundig advies ,dicht in de buurt en flexibel met garantie

j**************@h****** 25-05-2022

Ik ben in de winkel heel vriendelijk te woord gestaan en geholpen.
Haal bijna al mijn poroducten in de winkel in Oss

a***********@g******** 25-05-2022

goede service, vriendelijk personeel, goede uitleg product, behulpzaam, ruime keus.

f*******@g******** 25-05-2022

Goed en deskundig advies. Het aansluiten tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Mensinga 25-05-2022

Ik koop mijn producten al jaren in de winkel daar wordt ik goed geholpen door het personeel en de service zijn goed. Dus ik zal niet weten wat er beter bij Expert moet. Ik ben al jaren tevreden.

Wilting 25-05-2022

Goed, deskundig en vriendelijk personeel. Uitstraling van de winkel is perfect en niet te vergeten uitstekende service.

Dijksma 25-05-2022

Expert Lec Hengelo, goed advies, zeer vriendelijk personeel, weten waar ze het over hebben.

Smit 25-05-2022

Een winkel waar het personeel de tijd voor je neemt en een goede uitleg geeft.

p****@b******************** 25-05-2022

Prettig geholpen in de winkel in Berkel en Rodenrijs met duidelijke adviezen. XXX de monteur die onze spullen aangesloten en ingebouwd heeft (afwasmachine, koelkast en TV) is een topper. Werkt zeer netjes en professioneel, een echte aanrader.

Wilstra 25-05-2022

Kopen Bij Expert ons dorp heeft dat nodig de winkelvoorzieningen in Burgum dat geld voor alle winkels ook haarzaken enz

Beckers 25-05-2022

goed meedenkend bedrijf dat extra service levert en niet een massa bedrijf is

De Boer 25-05-2022

Expert op de Schrans in Leeuwarden. Prettige winkel met prettig personeel die nog tijd voor je hebben en goed advies geven.