Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Leerkes 13-07-2022

Het is fijn om het product eerst in de winkel te zien en daar direct advies bij te krijgen.

Cremers 13-07-2022

Het is een fijne winkel en de mensen zijn vriendelijk en heel behulpzaam! Goede kwaliteit!

b********@g******** 13-07-2022

Een snelle en deskundige hulp. Daarbij flexibele instelling van de medewerker.

Verkooijen 13-07-2022

Ben tevreden klant wordt altijd goed geholpen en ze komen na wat ze beloven

Leeman 13-07-2022

Laat weten wat je zoekt en de medewerkers kunnen je binnen weinig tijd, op een ontspannen wijze laten zien welke de mogelijkheden zijn. Kopje koffie of thee erbij en het voelt vertrouwd aan. Gewoon doen!

De Vries 13-07-2022

Wat een vriendelijke bejegening heb ik gekregen in de winkel bij het uitzoeken van een wasmachine en een koelkast. Ook de bezorging was prettig, er werd de tijd genomen om zaken uit te leggen omtrent de bestelde artikelen.

Peter van Brunschot 13-07-2022

Lokale winkel met deskundig personeel en groot assortiment. Gekochte wasmachine op de gekozen dag netjes bezorgd.
Ook prijsaantrekkelijk en steeds prima service.

Peter 13-07-2022

Ik ben klant bij Expert 's-Heerenberg B.V. en wordt daar eerlijk en goed geadviseerd. Om die reden koop ik nog in een winkel, de kwaliteit van de mensen bepalen dit voor mij. Ze zijn vriendelijk en hebben de kennis om samen met met de juiste keuze te maken.

Hoogervorst 12-07-2022

Wij gaan altijd naar Expert voor de beste prijs kwaliteit en uitstekende service.

w************@g******** 12-07-2022

Zeer tevreden over het gehele proces.
Keuzemogelijkheden, deskundigheid en service doen ons
zeker opnieuw terugkeren.

Wennink 12-07-2022

Een goed persoonlijke service. Door dat de winkel zelf leverd ben je niet afhankelijk van een 3e partij. Dat maakt het voor de winkel een stuk makkelijker om goede service te leveren.

Bransen 12-07-2022

Ervaar zelf de keuze en service en tijd
Ik ga graag naar deze winkel al jaren en steeds weer erg tevreden

Van der Bliek 12-07-2022

Ik kom al zolang ik hier woon (20+ jaren) bij Expert Nijverdal. Dat zegt genoeg.

h******@h********* 12-07-2022

Was niet op de hoogte dat inductie niet samen gaat met roestvrij stalen pannen. Is ons ook niet verteld. Verder lezen in de gebruiksaanwijzing dat inductie gevaarlijk kan zijn voor mensen met een pacemaker. Is ons ook niet over gezegd, ook niet iets gerustellends.

c*****@k********* 12-07-2022

Expert is een ruim opgezette winkel waar de producten overzichtelijk staan opgesteld. Bij hulpvraag komt er meteen een medewerker naar je toe.

Steenbergen 12-07-2022

met name de persoonlijke benadering zonder de klant in een bepaalde richting te willen sturen

j*******@p******** 12-07-2022

Netjes afgeleverd enop tijd bezorgd zonder in de winkel geweest te zijn aan huis verkocht prima geregeld

Koetsier 12-07-2022

Je wordt fijn en goed geholpen
Het zou ook fijn zijn als jullie in huis komen bij mensen die niet naar de winkel kunnen komen. Hèbben jullie die service?

Giesen 11-07-2022

Professioneel - meedenken - kennis van zaken- Vestiging Neede geef ik een 10!

l*******@g******** 11-07-2022

Jammer dat ik niks meer heb gehoord over het achterover hellen van de koelkast en dat ligt volgens bezorger aan de fabrikant. nu een latje onder de achterzijde van koelakst zodat ie rechtop staat alleen vinden we dit niet de mooiste oplossing.

h************@h******** 11-07-2022

Deskundig en goed geadviseerd en ook de hulp bij de installatie van de tv was prima. Keurig geholpen!

Rebel 11-07-2022

Ik ben zeer tevreden over Expert Steenwijk. Prettige hulp in de winkel en uitstekende service bij het afleveren en installeren van de nieuwe wasdroger thuis. Gewoon een zeer goede ervaring in z'n totaliteit.

Frijsteen 11-07-2022

S,avonds via mail besteld , en andere dag werd de wasmachine al geleverd ,en deskundig snel/goed aangesloten .Ben zeer tevreden !

k**********@t************ 11-07-2022

Goede service en producten.
Nemen alle tijd om je te woord te staan, zodat je een weloverwogen aankoop kunt doen.

Silvius 11-07-2022

Ideaal om via de winkel iets te kopen ze denken met je mee en als er iets is kun je er terrecht .