Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Prins-kok 07-07-2022

Een top winkel , fantastische service en medewerkers, ze krijgen van mij een 10

f***@k****** 07-07-2022

expert heeft meer als wat in de winkel staat...goed informeren thuis en op expert website is een goede raad.

f********@g******** 07-07-2022

Wat valt er te zeggen, ik vind het goede service en geadviseerd wat ik nodig had.

Haefkens 07-07-2022

In een werkelijke winkel met echte mensen is het prettiger iets te kunnen kopen !!

Joubert 07-07-2022

Excellent service, able to assist us in English, always someone on the shop floor to assist with products

e******@g******** 07-07-2022

Nette winkel. Vriendelijk personeel. Helaas was het in de folder aangegeven artikel niet in de winkel aanwezig. Na de levering had ik nog een telefonisch vraagje..men zou men daar over terugbellen, is niet gebeurd helaas.

De Haas 07-07-2022

Adequate adviezen, snelle levering en zorgvuldig en professionele installatie

Vogelaar 07-07-2022

Expert in Wieringerwerf is een winkel waar persoonlijk gelukkig nog voor komt.
Plezierig en vakkundig geholpen.

Gruppen 07-07-2022

Ga hier gerust winkelen. Hier gaat het eerst om de klant en niet alleen om de kassa!

Ruud Scherpenzeel 07-07-2022

Levensgevaarlijke service bij Expert Leersum!
Tegen bijbetaling nieuw gasfornuis aan laten sluiten bij mijn 80-jarige moeder. Zij meldt tijdens de installatie een gaslucht, maar dat is normaal volgens de medewerker van Expert Leersum, aansluiting wordt ook niet op gasdichtheid gecontroleerd. Natuurlijk is dat niet normaal en het gaslek wordt 2 dagen later verholpen, vervolgens laat Expert Leersum het al 2 maanden lang afweten en komt ook niet opdagen op een afspraak om het er nog eens over te hebben. Ook na kans op vergassing en explosiegevaar werkt deze medewerker er nog gewoon en is het weer business as usual.

Bouw-petersen 06-07-2022

Het aanschaffen van een air fryer is goed verlopen, de medewerker wist duidelijk uit te leggen wat de verschillen waren in de diverse aparaten. Zowel voor- als nadelen. Ook het gebruik is goed uitgelegd, waar we op moeten letten e.d. Ook voor de accessoires kon de medewerker goed aangeven welke voor de aangeschafte machine geschikt waren.

Eilander 06-07-2022

Wat is men deskundig en aardig in deze winkel. Wij voelen ons hier "thuis" wat ook al bleek bij
vorige aankopen die we daar deden. Expert Huizen alleen maar complimenten van ons.

Van Benthem 06-07-2022

Edna combimagnetron gekocht en ben zeer tevreden over dit apparaat. Makkelijk te bedienen, veel handige functies. Doet wat hij moet doen. Het is altijd weer even wennen aan een ander apparaat ( de vorige heb ik bijna 15 jaar gehad) maar met deze was dat geen probleem. Goede keuze.

Van den Bos 06-07-2022

Goede uitleg bij het komen tot de aanschaf van mijn laptop .
Mijn vragen en wensen zijn tot volle tevredenheid behandeld.

Schoenmaker 06-07-2022

Een fijne winkel waar service nog bovenaan staat. Ze houden rekening met je wensen . Ze nemen ook de tijd voor je en geven een duidelijke uitleg over het product . Echt verkopers met verstand de artikelen. Wij hebben er al diverse spullen gekocht en nog steeds tevreden. Een echte aanrader.

Van Dijk 06-07-2022

Uitstekende service en zeer vriendelijk en kundig geholpen in de winkel in Bolsward!

Geerdsema 06-07-2022

Deskundige en vriendelijke medewerkers en snelle levering met deskundige installatie.

Van Weezep 06-07-2022

Goede en vriendelijke service. Ze luisteren goed naar de klant. Producten zeer tevreden over. Ga zo door!

w*******@h********** 06-07-2022

Bij deze expert wordt je uitstekend geadviseerd en wordt geluisterd naar je wensen. Niets is teveel om aan die wensen te voldoen. Advies, Bezorging, installatie en probleemoplossing als er iets is, het hele pakket voldoet uitstekend.

b********@h********** 06-07-2022

Prima geholpen bij Expert. Verkoper gaf duidelijke uitleg. Bezorgafspraken stipt na gekomen.

Smit 05-07-2022

hoe het gaat werken weet ik nog niet want de spullen waren er nog niet deze komen vrijdag groetjes c smit

s********@h****** 05-07-2022

Sonos besteld via WhatsApp en werdt vrijwel onmiddellijk gebeld ,
Goede service , Top !

w***********@c******** 05-07-2022

Laptop gekocht die in de expert folder stond, hadden thuis al een keuze gemaakt.

Van de Put 05-07-2022

Het bleek dat de voet van de nieuwe TV niet paste op het tv meubel. DE medewerker heeft ter plaatse geïmproviseerd en de pootje omgedraaid zodat ze naar binnen staan en dus wel paste. Goed initiatief. Top

Hubertus 05-07-2022

Snel geleverd door gekwalificeerd personeel. Gaf de juiste info en was vriendelijk.