Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

m*****@h********** 07-02-2023

Ieder zijn eigen keus/smaak. Mijn oude Miele is bijna 22,5 jaar meegegaan. Dus echt wel kwaliteit.

Fransen 07-02-2023

Zeker niet altijd het goedkoopste adres, maar als je even snel iets nodig hebt is er relatief grote kans dat ze je direct aan een oplossing kunnen helpen. Extra noot: doorgaans fijn personeel

m************@u********* 07-02-2023

Ik ben al jaren vaste klant en super tevreden. Bij al mijn aankopen ben ik goed begeleid, kreeg ik goede service en werd ik heel vriendelijk en vlot te woord gestaan. Pas geleden na een operatie noodgedwongen telefonisch een tv gekocht omdat mijn oude tv kapot ging. Ik ben zeer goed en super snel geholpen!

r********@q********** 07-02-2023

Service van de Expert Breezand is uitstekend. Goede communicatie en advies.

c*******@z******* 07-02-2023

Tegenwoordig kopen veel mensen hun producten online. In een fysieke winkel wordt je te woord gestaan door mensen in plaats van een 'virtuele assistent', je krijgt goed advies en je ziet daadwerkelijk wat je koopt. Een andere bijkomstigheid is dat je altijd een fysiek aanspreekpunt hebt mocht er iets met het product aan de hand zijn. Wij zijn erg tevreden over onze aankoop, de vriendelijkheid in de winkel en over de bezorging en plaatsing van het product. Onze ervaring is zo goed dat wij aankopen bij Expert van harte aanbevelen.

s*************@g******** 07-02-2023

Werd goed geadviseerd. Bezorging en plaatsing van de tv is vakkundig en netjes gedaan.

Van Doorn 06-02-2023

Vriendelijkheid, deskundigheid en gewoon kennis van zaken voelt aan als een persoonlijke ervaring.

Klaas barneveld 06-02-2023

Fijne winkel telkens weer goed geholpen en geadviseerd had vriezer nodig die in schuur kon deze aanbevolen omdat hij tot -15 kon.

Expert Wezep 06-02-2023

Goed en deskundig geholpen door de Expert-winkel in ons dorp bij het uitzoeken van een nieuwe OLED-TV. Leuk om ook nog te kunnen onderhandelen over de prijs. Dat lukt bij andere media-ketens niet of nauwelijks.

b******@c******** 06-02-2023

het is -binnen deze artikelenrange - bij mijn weten de enige een dus de beste
zaak in Dieren

Spekschoor 06-02-2023

Goede bereikbare winkel met vakkundig en vriendelijk personeel. Kan prima concurrentie aan met webwinkels

De Bruin 06-02-2023

Bijzonder behulpzaam!! Onze tv naar de auto gebracht, die best ver weg stond!!!

Gerrits Jans 06-02-2023

Fijne winkel, goede service, leuke aanbiedingen, prettige sfeer personeel onderling!

r***********@h********** 06-02-2023

We zijn heel tevreden met de aankoop van onze Samsung koelkast. In alle opzichten voldoet hij aan onze wensen. Overzichtelijke indeling met doorzichtige laden in de diepvries. Weinig geluid en hij ziet er ook nog prachtig uit.

De Groot 06-02-2023

Bent u op zoek naar een elektrisch apparaat, is Expert Uithuizen het juiste adres. Goede voorlichting
en uitstekende service!

Westendorp 06-02-2023

Fijne winkel, net personeel die van de producten die zij verkopen verstand hebben.
Overzichtelijke winkel korte levering van producten prijs kwaliteit prima.
Geen vraag is te veel!
Trouwe klant.

Aberson 06-02-2023

Prima winkel expert zowel uitleg over het product en afhandeling als levering top

c*************@g******** 06-02-2023

Prima zaak, wordt goed geholpen deskundig advies en komen het door vakmensen installeren prijs kwaliteit klopt

Boersma 06-02-2023

Keurige winkel met vakkundig en beleefd personeel. Heel goede advisering en service.

Weijmer 06-02-2023

prima geholpen door (*) in de winkel in Purmerend. Snel en op tijd geleverd.

j**********@h********** 06-02-2023

Goede service, deskundigheid, vriendelijk personeel, top kwaliteit, gewoon een top bedrijf

n**********@h******************** 06-02-2023

Persoonlijke aandacht en advies. Vakkundige medewerkers. Eerlijk advies. Veel producten te zien in de winkel en andere wensen kunnen direct worden besteld.

j*****@b********* 06-02-2023

Fijne winkel waar mensen werken met verstand van zaken. Er wordt goed advies gegeven en je wordt er snel geholpen. Ik kom er graag.

a***@v************ 06-02-2023

Vriendelijke verkoper, maar slechte service aangaande 3 maanden oud apparaat welke defect is. Wordt niet meegedacht met de klant, alleen maar aangegeven dat het nou eenmaal lang duurt voor garantieafhandeling en dat de winkel er verder ook niets aan kan doen.

l*********@g******** 06-02-2023

Ik heb in Wieringerwerf als gekocht wordt er goed geholpen en met goede uitleg
Zeer tevreden