Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Roovers 21-02-2022

Op zondag op de website gezocht naar een Zanussi wasdroger.
Maandagochtend de winkel gebeld om de wasdroger te bestellen.
Dezelfde middag kon de wasdroger nog bezorgd worden!

Minne Bergstra 21-02-2022

Reeds eerder hier gewinkeld, keurig netjes te woord gestaan, deskundig en vriendelijk! En dan kom je gemakkelijk nog eens terug! Mijn vriendin heeft dezelfde ervaringen!

s*******@p******** 21-02-2022

Goede winkel en ervaren verkopers mooi ingericht.
Alleen geen uitleg voor het gebruik van het product.
Dat is bij het product dat ik heb gekocht.

m*************@h********** 21-02-2022

De uitstraling van expert aan de buitenkant is "schreeuwerig" neemt niet weg dat de kwaliteit van personeel goed is en producten mooi zijn opgesteld.

R. O. 20-02-2022

Top winkel. Betrouwbaar. Zeer professioneel, vriendelijk,behulpzaam en oplossingsgericht. Op alle punten scoort Expert Elst een 10. Beste van heel Nederland. Ik heb daar een TV en een wasmachine gekocht. Ik ben geholpen door Cas Spanjers. Zeer professionele man. Ik kan er wel uren over schrijven. Maar in een woord een topwinkel.

Bakker 19-02-2022

Vriendelijk en deskundig personeel, zowel in de winkel als bij het monteren thuis.

Oosting 19-02-2022

De service bij Expert is de reden waarom ik hier mijn huishoudelijke apparatuur blijf kopen.

Rotgans 19-02-2022

Heel snel op temperatuur,alleen op bovenste deel klein gerecht,of hele oven voor grote gerechten,makkelijk te bedienen zelfs voor ouderen wij zijn heel blij met deze aanschaf

Woerkom 19-02-2022

Hele fijne winkel. Goed personeel met uitstekende kennis. Goed advies en meedenkend. Service ook erg goed en alles wordt gratis thuis bezorgd. 👍

De Slinkman 18-02-2022

Hadden samen snel gezien welke afzuigkap/fornuis het best bij ons paste!Konden snel beslissen welke het moest worden.

Tielemans 18-02-2022

Fijne winkel. Hoef je niet voor naar een stad, geen parkeerkosten en dezelfde prijzen ,vriendelijke mensen en zeer deskundig personeel en alles te koop!

n*******@k********* 18-02-2022

Nog echt meedenken. Wij hebben een nieuwe inbouwkoelkast en vriezer laten plaatsen. Heel kundige rustige monteur en al het afval ging mee terug. Voor ons geen grote bedrijven. Expert is hoog in zijn kwaliteit en meedenken!

s*********@k*********** 18-02-2022

Expert levert gekochte apparaten exact zoals is afgesproken bij aankoop in de winkel, naast het bieden van hele goede service als je zelf niet bij machte bent om iets zelf naar boven te sjouwen. Daarnaast houdt men je op de hoogte van evt. Bijkomende kosten en geeft men ook goede adviezen.

Ensing 18-02-2022

Prima winkel, service zoals het hoort, komen afspraken na . Uit andere aankoop staan ook bij mankementen achter de klant zoeken het uit en begrijpen het woord garantie.

Bruggink 18-02-2022

Geweldige winkel in Oldenzaal met zeer gemotiveerde en gedreven medewerkers met verstand van zaken en weten waar ze het over hebben. Altijd leuk om daar naar toe te gaan !!

p************@h******** 18-02-2022

Voor goed advies en prima service ben je op het juiste adres bij Expert Cuijk

De Vries 18-02-2022

Vlotte en snelle service. Vakkundige service w.b.t. het inbouwen van onze vaatwasser.

Limmen 18-02-2022

Het gevoel een gewaardeerde klant te zijn door goed te luisteren en het juiste advies te krijgen.

Hazeleger 18-02-2022

Netjes geholpen en voorgelicht in winkel, op tijd en uitstekend thuis geleverd

Groenveld 18-02-2022

Snelle en keurige levering. Mijn oude Miele had het begeven, een dag later al de nieuwe in huis. Super netjes boven gebracht en aangesloten. Meer dan tevreden over de bezorgers!

c******@a*************** 18-02-2022

Bij verhuizing snel een nieuwe vaatwasser kunnen kopen, twee dagen later al geleverd, helemaal top!!

g************@g******** 18-02-2022

Altijd zeer tevreden geweest over de producten en dienstverlening van Expert in Harlingen, maar ook eerder in Buitenveldert, Amsterdam en zelfs in Frankrijk toen we daar nog een huis hadden!

j*******************@g******** 18-02-2022

Altijd even kijken bij Expert L.E.C. Overzichtelijke winkel, goede service.

P...p 18-02-2022

Goede uitleg in winkel, goede uitleg bij levering, oude apparaat meegenomen.

f*********@g******** 18-02-2022

Een nieuwe televisie gekocht. Ik werd vriendelijk geholpen en had de keuze snel gemaakt. De levering was ook zeer prettig. Een vriendelijk persoon en zeer duidelijk met de uitleg. Toch een kritisch puntje, in de winkel had gevraagd kunnen worden welke apparaten er op aangesloten gaan worden. Ik gebruik voor sommige (oude) spelcomputers nog een scart aansluiting. Die zit niet op deze televisie. Maar daar had ik zelf natuurlijk ook aan kunnen denken, maar misschien dat er in het vervolg meer meegedacht kan worden met de klant.