Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

v**********@g******** 05-12-2022

Snel antwoord op mijn vraag via de mail. Afgesproken levertijd ook prima. Netjes bezorgd en afgehandeld. Ga zo door.

T f Kuipers 05-12-2022

Een fijne winkel waar ok al meerdere aankopen heb gedaan en ook te blijven doen

Bos Recreactie 05-12-2022

Voor goed een goed advies ga je naar Expert in Surhuisterveen hier nemen ze alle tijd voor je.

Groothuis 05-12-2022

Na telefonisch contact naar de winkel gegaan. Informatie en producten lagen klaar. Top.

Erpeka 05-12-2022

wij hebben prijzen vergeleken met erg grote zaken en kwamen met prijs toch bij Expert uit.

Van Die 04-12-2022

Expert leeft met je mee, als je in de winkel komt voor en nieuwe aankoop dan wordt je eerst uit gevraagd waar je naar zoekt voordat hun zelf al met een aanbieding komen die achteraf toch niet naar je wens zal zijn. Tijdens het afrekenen wordt er ook gekeken of er geen reparaties nog open staan en dat alles naar wens is met de reeds aan gekochte artikelen.

Boers 04-12-2022

je wordt hier snel en goed geholpen ook als er iets mis is gegaan met het transport

Louter 04-12-2022

Ik koop niets meer bij expert naaldwijk, veel mooie verkooppraatjes maar uiteindelijk is de service, actief meedenken slecht

Johan 04-12-2022

Professioneel winkelpersoneel in Vroomshoop geven een eerlijk advies. Top.

o****@s******** 04-12-2022

in een gesprek kunnen we onze wensen echt goed uiten waardoor mbo de verkoper een veel bewustere keuze gemaakt kan worden: De verkoper van Expert heeft ons zeer goed geholpen

j*******@k*********** 03-12-2022

Wij komen al jaren bij Expert, vanwege de dorpse service.
Zo belangrijk, vooral nu wij wat ouder zijn.

Dijkshoorn 03-12-2022

Klantvriendelijk bedrijf van moment van advies tot aankoop en levering. Kopen in principe al onze elektronica producten bij Expert

Tognini 03-12-2022

het gebruik en de bediening van de wasdroger is nogal complex en de gebruiksaanwijzing is niet erg duidelijk, verder nog geen echte ervaring na het geploeter om de droger aan de praat te krrijen.

Wendy 03-12-2022

Perfect geholpen in de winkel en ook perfect afgeleverd in mijn kleine huisje. Dat was een hele klus met zo'n grote amerikaanse koel/vrieskast

Deters 03-12-2022

Snelle service van apparatuur oude meenemen en nieuwe installeren, goede uitleg over de wasmachine Asko en droger Samsung

V 03-12-2022

We zijn blij met de Expert in eigen dorp. Gewoon lekker lokaal. Niet op voorraad? Meestal zo besteld en snel binnen. Onze vriezer keurig afgeleverd tot in de bijkeuken. Gewoon prettig dat je even kunt binnen lopen voor een vraag.

Clevis 03-12-2022

Expert doet precies wat het moet doen om zich nog te kunnen onderscheiden van een webwinkel: aandacht voor de klant, persoonlijke keuzehulp en snelle en deskundige service.

Van der Linden 02-12-2022

Expert doet zijn naam eer aan. Voorlichting, prijs-kwaliteit verhouding en hun service zi maken het tot een vertrouwd bedrijf om je aaakopen bij te doen.

j*************************@o********** 02-12-2022

Het product moet nog geleverd worden. Deze heb ik telefonisch besteld, betaling is gedaan, nu afwachten tot bezorging. Een review 2 weken na de aankoop lijkt mij beter.

Steffers 02-12-2022

Gewoon velejaren goede service en advies. Het thuis instaleren en bezorgen is top van deze expert uit Apeldoorn.

p********@g******** 02-12-2022

Ga naar Jansen, Uithuizen wij worden er altijd goed geholpen en zijn al jaren klant bij Jansen.

Van Heteren 02-12-2022

Via Expert hebben we onze wasmachine en droger vervangen. Daar gingen eerst een heleboel vragen van ons aan vooraf, omdat vergelijken via internet niet te doen is doordat alle leveranciers net even andere typenummers leveren. Dus heb ik de deskundigen van Expert nodig. Uiteindelijk gekomen tot een goede keuze voor het merk AEG, waarbij de droger een warmtepompdroger moest worden. Ook daarover was van alles te vertelllen . Erg blij met onze keuzes.

Van Koutrik/smorenburg 02-12-2022

Altijd prima geholpen bij Expert Lemmer, aangeschafte producten functioneren goed

m**********@g******** 02-12-2022

Het gemak van thuis uitzoeken en vervolgens de service aan huis van de door jou uitgekozen expert. Super.

a*************@h******** 02-12-2022

Na je aankoop kan je altijd rekenen op de service van Expert door hun eigen service-en reparatiedienst. Wel zo vertrouwd!