Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Wagemakers 21-10-2021

De medewerker van expert is goed in informatie geven van de producten die ze hebben staan

Spijkman 21-10-2021

Expert Beilen is een keurige zaak met waar je goed wordt geholpen en met een goede service. Mooi dat deze zaak in een plaats als Beilen zit en je tijdens het doen van boodschappen in het dorp zo even binnen kunt lopen.

Michels 21-10-2021

Mensen met kennis van de producten maar ook van de bijkomende zaken als gebruiksgemak, eventuele benodigdheden en verzekering/garantie. Heel compleet en aardig/meedenkend.

Van den Berkmortel 21-10-2021

Uitstekend advies bij de aankoop van een nieuwe TV.
Uitstekende service bij installatie. Vakmensen.....

V der Werff 21-10-2021

Deskundige en vriendelijke verkoper en een vlotte en vriendelijke bezorger.

t******@h********** 21-10-2021

ontzettend fijn dat het allemaal aangesloten/opgehangen kon worden. Aardige jonge man! Netjes gewerkt

a********@h********** 21-10-2021

Buiten actieperiode toch kunnen kopen via een ander filiaal dan oorspronkelijk gebelde

Schokker 21-10-2021

Bij Expert Telkamp staat de klant voorop. Goedeproduktkennis, voorlichting, service en zeer klantvriendelijkheid.

Heijnen 21-10-2021

ik koop lokaal, bij het bekijken van het product kun je vragen over stellen, en meedenken.

Looijesteijn 21-10-2021

Het is niet verkeerd om hier Uw techniesche en andere electronische artikelen aan te schaffen. vr.gr. Leo

Horvath 21-10-2021

Ik kreeg een goed advies in de winkel en ben zeer tevreden over het artikel en de bezorging daarvan.

Paaij 21-10-2021

Goede ontvangst en informatie over de producten, snelle levering en goede service plaatselijke winkelier

Bannink-adams 21-10-2021

Expert de Mheen daar wordt je vriendelijk ontvangen en heel goed geholpen. ze geven goede adviezen.

w*********@h********** 21-10-2021

Persoonlijke aandacht en snelle en betrokken wijze van installeren van de nieuwe keukenapparatuur

r*********@l****** 21-10-2021

Ander soort gelijk product ontvangen en na telefonisch contact netjes het prijsverschil de zelfde dag terug ontvangen.

s*********@o********** 21-10-2021

Enkele dagen voordat een actie begon werden we hiervan op de hoogte gebracht en is er rekening mee gehouden.

Koerts 21-10-2021

Groot aanbod, keurige en aardige medewerkers en goede montage en nazorg. We zijn heel tevreden!

Boxel 21-10-2021

ik beveel deze winkel van expert pijnacker zeker aan, je wordt er altijd vriendelijk geholpen!

k*********@g******** 20-10-2021

Goede voorlichting en uitleg, uitgebreid de tijd gekregen om informatie te vragen. Zeer plezierig contact.

Koppert 20-10-2021

ben zeer tevreden over Expert.
wij kopen al jaren bij deze firma.Laten bezorgen en aansluiten, het is allemaal gewoon bij de prijs inbegrepen.

Eekma 20-10-2021

Als u bij expert koopt hou dan rekening met de aflever kosten, die zijn erg hoog en ze zeggen er niets over bij de aankoop van uw product.

r**********@h********** 20-10-2021

Zeker aanraden , de site is helder kunt het product door punten aangeven hoe je het wilt.

n****************@h********** 20-10-2021

De bezorgers maken de denigrerende toon waarop de verkoper tegen je praat weer goed.

Wijnholts 20-10-2021

Ga eerst eens bij de plaatselijk zaak kijken voor dat je via internet iets koopt

De Winter 20-10-2021

Zeer tevreden en goede uitleg winkelmedewerker.Ook een prima aflevering en aansluiting.