Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kees 21-05-2022

Ik ben bij expert terecht gekomen na veel speurwerk en reviews lezen. Dit was het meeste werk. Het bestellen en leveren was super simpel en zelfs na de bestelling voor levering werd ik gebeld of ik wel het goede model nummer besteld had. Je hebt namelijk een koelkast met en zonder vriesvak en ook met en zonder extra scharnieren. Goed meegedacht ondanks dat ik dat goed had uitgezocht.

Van der Arend 21-05-2022

Ik kom echt al jaren bij Expert Koppenol in Naaldwijk. Altijd goede service, klantvriendelijk, uitstekende producten tegen goede prijzen. Al mijn apparaten koop ik daar. Ook voor mijn kinderen.

Wolters 21-05-2022

Van advies tot installatie gewoon bijzonder klantvriendelijk en deskundig. Servicelevel ligt hier bijzonder hoog tov andere winkels.

Bruining, 21-05-2022

Er zijn dus nog electronica winkels waar de klant zich koning kan voelen. Ik zou morgen zo weer naar Expert Beilen gaan als ik iets nodig zou hebben op electronica gebied.

Nieuwenhuis 20-05-2022

Wordt uitstekend geholpen en prima advies. Snelle levering en betrouwbaar. Kortom een aanrader.

j************@h********** 20-05-2022

Vriendelijk geholpen in de winkel, goed advies gekregen. Artikel moest besteld worden, was snel binnen.

m**********@h****** 20-05-2022

Deskundige mensen werken bij Expert. Zijn bereid je goed voor te lichten en alle voor en nadelen te benoemen van de diverse producten.

Verspoor 20-05-2022

De vriendelijke mensen van Expert Venray helpen jou een goede keuze te maken.

Buitenhuis 20-05-2022

ik ben zeer tevreden over expert. vriendelijk personeel service is ook heel goed.

Koeman 20-05-2022

Hier ben je nog klant top winkel en zeer vriendelijk mensen die weten wat ze doen en veel product kennis mannen bedankt

Oosten 20-05-2022

Word altijd uitstekend geholpen door de medewerker in de winkel in Winschoten. En ze denken altijd goed met je mee.
Kan het alleen maar aanraden, het persoonlijke, en goede service vind je hier nog.

Van Van Beveren 20-05-2022

Keurig netjes en vriendelijke hulp in de winkel, meedenkend met onze wensen.
bedankt!

l************@h********** 20-05-2022

Goede, vriendelijke service en uitleg over de vrieskast gekregen. Direct telefonisch besteld en de volgende ochtend al in huis. Ook de levering door de bezorgers was top en hebben gelijk de oude vrieskast meegenomen. Zeer tevreden

Stiefelhagen 20-05-2022

Bij Expert Leersum wordt je altijd goed en deskundig geholpen. Je krijgt goede uitleg en er wordt meegedacht wat de beste aankoop voor je is. En als onverhoopt achteraf toch iets is, dan is er een goede service om het snel weer op te lossen.

De Jong 19-05-2022

De oude Miele S 500 stofzuiger heeft na 21 jaar trouwe dienst de geest gegeven. Gezien de goede ervaring met dat merk besloten om weer een Miele stofzuiger aan te schaffen. Overigens geconstateerd dat er na 21jaar wel het een en ander is verandert m.n. het verlaagde motorvermogen en de robuustheid van de behuizing toch weer gekozen voor een Miele, na een goed gefundeerd gesprek met de verkoper te hebben gehad omtrent de toedracht en aanpassingen die de afgelopen 21 jaar hebben plaats gevonden.

Van de Pas 19-05-2022

vriendelijk winkelpersoneel. samenwerking prima met de monteurs bij plaatsing van
apparatuur.

Loonen 19-05-2022

Ga liever naar Expert dan dat ik iets bestel via internet wat net iets goedkoper is.
Als er nu iets is ga ik naar de winkel en word het meteen geregeld.

Klaassen 19-05-2022

Expert biedt uitstekende service naast een redelijk prijsniveau en de mederkers hebben echt kennis van de producten , ook grote dichtheid van winkels in de regio naast een perfecte webwinkel .

Van Beek 19-05-2022

Groot assortiment, deskundig personeel die echt gewoon de tijd voor je neemt.

Nieuwenhuis 19-05-2022

Zocht een Braun Krultang en deze expert had er nog één. Gebeld en ze waren bereid om deze op te sturen naar de Achterhoek. Zeer prettig!

w*********@u********* 19-05-2022

Persoonlijke aandacht en uitstekende service alsmede veelheid aan beschikbare artikelen maken winkelen bij Expert Lekkerkerk een logische zaak.

Oostendorp 19-05-2022

Ben prima geholpen met een goede uitleg en als ik er niet uitkwam kan ik terug komen voor hulp

Paludanus 19-05-2022

Moet airco nog uitpakken maar al 20 jaar lang geen problemen met producten van expert dus ik heb er wederom alle vertrouwen in.

Smale 19-05-2022

Top medewerker X die zeer goed in de klant inleeft en aan hun wensen heeft voldaan!

Kreiken 19-05-2022

deskundig en servicegericht, kwalitatief goede producten, levering volgens afspraak en plezierige, vakkundige en behulpzame installatie