Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van de Werken 07-09-2022

Fijn geholpen door het personeel ! Goede service, en fijne bezorgers die vakkundig installeren.

Van Nederpelt 07-09-2022

Expert Vroomshoop ( Arjan Berkhof ) is een goed bedrijf, wij hadden een nieuw apparaat gekocht, deze bleek niet goed te werken, terug gebracht, werd door de monteur nagekeken , maar bleek niet goed te werken
Expert heeft direct een nieuwe besteld en 4 dagen late hadden wij een goed werkend apparaat binnen.
klasse.

v*********@h********** 07-09-2022

Goede informatie gekregen bij uitzoeken wasmachine.
Deze werd ook dezefde dag geleverd, top!

v***@h********** 07-09-2022

Zeer prettige winkel en mensen die meedenken en jou helpen de beste keuze te maken.
Dat vind je niet veel meer in deze branche.

Schlebaum 07-09-2022

Wij zíjn prima geholpen en zíjn blij dat we nog gewoon een winkel in de buurt hebben waar je persoonlijke aandacht krijgt.

c************@h********** 07-09-2022

Het artikel wordt eind oktober geleverd vandaar dat niet alle vragen beantwoord zijn

Boesten 07-09-2022

Mijn eerste aankoop tijdens corona gebeurde via de telefoon bij expert Landgraaf.
Goede afwikkeling!
Sindsdien diverse grote en kleine aankopen gedaan.
Steeds met wederzijds vertrouwen.
Dat vertrouwen is tot nu toe niet beschaamd.
Dus de volgende aankoop weer bij Expert Landgraaf!

Vve Bergstraat Zelhem 06-09-2022

Nieuwe wasmachine keurig afgeleverd en geïnstalleerd. Prijs was
Concurrerend

Van den Berg 06-09-2022

Natuurlijk moest ik de eerste keer even wachten , maar dat weet je dat dit kon gebeuren

Van Meel 06-09-2022

Hele vriendelijk en goede service. Ik ging voor een goede stofzuiger en de medewerker heeft mij heel goed advies gegeven, demo gegeven in de winkel en tips over bijv een hepafilter. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop!

Joyce 05-09-2022

de expert in Naaldwijk is een fantastische winkel waar we altijd slagen en zeer vriendelijk geholpen worden

Snoeij 05-09-2022

Uitstekende winkel met vakkundig personeel. Redelijke prijsniveau en deskundige servicedienst.

f**********@h****** 05-09-2022

Het product was goed gemakkelijk te installeren door de goede uitleg van de verkoper kom zeker nog terug voor een nieuweaankoop ,personeel in venray is vriendelijk.

Van den Berg 05-09-2022

Ik ga de volgende keer als eerste weer naar deze winkel toe, heel vriendelijk geholpen en ze doen echt moeite voor de klant

Schulz 05-09-2022

Heb de ervaring dat je hier heel goed wordt behandeld en ruime sortering artikelen.

g***********@k********* 05-09-2022

Een winkel, waar met de klant wordt meegedacht, maar ook op de onmogelijkheden van een wens wordt gewezen. Perfecte wijze, waarop een product wordt geïnstalleerd.

De Vaal 05-09-2022

bij het aankopen van deze inductie plaat werd door de medewerker deze aan geprezen

m***********@g******** 05-09-2022

Droger geplaatst. Monteur/bezorger heeft tevens oog voor de koelkast die niet goed sluit. Deze koelkast is niet bij Expert gekocht, maar hij heeft het probleem wel verholpen. TOP!

Hielkema 05-09-2022

Wasmachine gekocht bij expert Uithuizen.
Heel goed geholpen, goede service en uitleg over het apparaat.
Snelle levering.

m***************@z******* 05-09-2022

Expert Nederweert is een aanrader voor iedereen. Klantvriendelijk, goede uitleg en service.

s***********@l****** 05-09-2022

We kopen al jaren onze apparaten bij Expert Culemborg en zijn altijd zeer vriendelijk en deskundig geholpen.
Het meedenken zonder aandringen is zeer fijn en het installeren wordt deskundig gedaan.
Echt een topwinkel!

Veldman 05-09-2022

Expert is beste keus,goede service en snelle efficiente levering zeer tevreden

Bos 05-09-2022

Super services gericht bedrijf!
Prijs kwaliteit en expertise zijn voor mij een 10 waard!

Peters 05-09-2022

Goed geholpen bij onze keuze. Zeer snelle levering en koelkast werkt uitstekend.

Gunneman 05-09-2022

Deze zaak is aan te bevelen .Staat altijd klaar met goede service, is het product niet aanwezig altijd op zoek naar oplossingen