Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

r***************@l****** 19-12-2022

Philips radio gekocht. Eerst gebeld of ze deze nog op voorraad hadden. Radio was op voorraad en werd voor me klaar gezet. Kon deze dus meteen ophalen.

Van de Pol 19-12-2022

zeer goed geholpen. Apparaat wat we wouden was uitverkocht maar een fijn alternatief kunnen aanschaffen

Schouten 19-12-2022

Groot verschil tussen deskundigheid en klantvriendelijkheid onder het winkelpersoneel.

j**********@h********** 19-12-2022

Goede levering, in de winkel ook snel en vriendelijk geholpen. Echter bezorger had te veel te zeggen over hoe ik leef, dat het te druk en veel te duur en luid was. Al dit commentaar was niet nodig geweest.

m**************@h********* 19-12-2022

Ben altijd tevreden als ik bij jullie koop,jammer maar ik had iets kunnen afdingen.

t**********@h******** 19-12-2022

het apparaat werkt volgens de opgegeven gegevens.
het is wat moeilijk te installeren voor een 67 jarige maar toch gelukt.

Timmerman 19-12-2022

Wij zijn met het merk ETNA opgegroeid vroeger en hebben onlangs meer apparaten van dit merk aangeschaft en dat bevalt ons tot op heden heel goed !

Elfring 19-12-2022

Het is een top bedrijf met goed en vriendelijk verkoop personeel en een goed bezorg team incl.montage en installeren van uw product

Meelker 19-12-2022

Wat ik wel jammer dat de voorraden zo laag zijn. Dat je net het laatste product hebt welke zelfs op de planken staat.
Terwijl de voorraden op groen staan op de website. Ze zouden er de aantallen ook bij moeten vermelden. Dit is mij al 3 keer overkomen.

Andre Bergs 18-12-2022

Online een liebherr vriezer gekocht bij Expert van Geel Roosendaal.
Duidelijke informatie op hun site.
Konden de vriezer zeer snel leveren wat bij andere electronica zaken niet het geval was.
Duidelijke en snelle informatie zowel telefonisch als via de mail.
Levering volgens afspraak door vriendelijk en vakbekwaam personeel.
Extra uitbreiding zonder bijbetaling van de garantie wat bij andere zaken niet werd aangegeven.

Hesse 18-12-2022

Bij Expert Lampe in Assen altijd goed geholpen, deskundig advies en klantvriendelijk.

Köhler 17-12-2022

Betrouwbaar , deskundig en service gericht. Prijzen in overeenstemming met de gekregen extra service en meedenkende medewerkers en installatie personeel. Geen prijsvechter.

Buitenweg 17-12-2022

Op de site is eenvoudig alles te vinden, zelfs voor een digibeet als ik. De vriendelijkheid, behulpzaamheid en deskundigheid is onbetaalbaar, want bij andersoortige winkels is dat vaak ver te zoeken.

Remie 17-12-2022

Deskundige uitleg over de producten, en goede service/installatie aan huis!

Van de Coolwijk 16-12-2022

Zeker een aanrader om is binnen te lopen en je te laten adviseren op verbetering qua witgoed!

f*********@g******** 16-12-2022

Ik ben tevreden over mijn bestelling en zou het nog meer op prijs stellen als aan de persoon als monteur meer aandacht wordt besteed.

e************@z******* 16-12-2022

Fijn dat de vriezer op voorraad was; wel handig als een volle vriezer kapot gaat!

H.Bogaers 16-12-2022

Via de website besteld, geleverd door Expert s-Hertogenbosch (Helftheuvel passage)
Op de eerste verdieping (Appartement) geplaatst.
2 sterke jongens namen de oude mee terug (geen lift aanwezig)
Super !

Elbers 16-12-2022

We kunnen Expert zeker aanbevelen. Zij leveren marktconforme producten. Goede informatie en brengen het nog thuis ook.

Middelweerd 16-12-2022

Overzichtelijke winkel, goede service en voorlichting, vriendelijk personeel.

Janssen-aarts 16-12-2022

Bezorgen en plaatsen uitstekend
Had alleen meer uitleg kunnen geven over werking van het apparaat

d*************@h****** 16-12-2022

Goed geholpen door een medewerker. Snelle levering en keurig en snel geïnstalleerd. We zijn zeer tevreden!

m****@j************* 16-12-2022

Het is prettig om witgoed te bestellen bij een bedrijf met eigen monteurs en technici. Geeft ons gevoel van betrouwbaarheid.

Van Gent 16-12-2022

Alles goed bespreekbaar over producten en leveren in een flatgebouw 1e etage zonder lift....

Van de Kerkhof 16-12-2022

alles goed daar en de prijs valt ook mee fijn personeel en echt vriendelijk als je wat moet hebben