Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

g*********@g******** 09-02-2023

Je krijgt een goede uitleg van datgene wat je kopen wilt. Vriendelijke verkopers. Zeker een aanrader om in deze winkel iets te kopen .

Meijerink 09-02-2023

Expert Berkhof is zeer aan te
bevelen prima service en
vriendelijk en deskundig personeel

Van Wagensveld 09-02-2023

Prima winkel en maakt waar waarvoor ze staan. Gelukkig niet TE groot en massaal. PRIMA

Noppers 09-02-2023

ga eerst bij een ander bedrijf kijken , kom dan bij expert , dan ga je i.v altijd naar expert vriendelijk adecuaat en een man een man een woord een woord

m*************@g******** 09-02-2023

De winkel maakt zijn naam waar (expert). Heb helemaal niets te klagen. Mijn volgende aankoop zal ik weer bij jullie doen.

m**************@x******** 09-02-2023

Fijne kookplaat van AEG.
Zeer duidelijk voorgelicht zowel in de winkel als tijdens inmeten. Vlot geleverd en geïnstalleerd.

s********@h********** 09-02-2023

Goede en snelle service tegen een goede prijs. Daarnaast erg vriendelijke medewerkers die graag meedenken!

Der Weduwe 09-02-2023

Medewerkers luisteren goed naar je wensen en denken gelijk mee. Als het niet in de winkel staat laten ze het via de Website zien en leggen meteen uit hoe de afmetingen zouden zijn.

wietse-marum 09-02-2023

Expert Kramer in Marum is een zeer goede zaak met erg behulpzame en vriendelijke medewerkers die je gekochte artikel[en] netje bezorgen , uitpakken, goed plaatsen en aansluiten daarbij zijn ze vriendelijk, behulpzaam en laten alles goedwerkend en netjes opgeruimd achter.
Al onze elektr. apparaten ca 25 st. [op dit moment] worden al sinds 1988 [oftewel 35 jaar] door Expert Kramer in Marum geleverd tot volle tevredenheid.

c*********@l****** 09-02-2023

Goed geïnformeerd en vriendelijk personeel. Meedenken. Keurige nette aflevering .

d***********@c******** 09-02-2023

Heb bij expert wageningen een koelkast/diepvriescombinatie van wirlpool gekocht. Goed geholpen door de verkoper, en een goede en snelle levering

Sebens 08-02-2023

Expert Drunen helpt je snel en vriendelijk! Nemen ook de tijd voor uitleg over eerder gekochte apparaten. Volgende keer ben ik weer klant!

Luikens 08-02-2023

De expert winkel geeft een goede service en ook voor plaatsing en montage kunt u er uitstekend terecht.

De Lamboy 08-02-2023

alles word goed geregeld bij hun dus zijn hun wel aan te bevelen voor een goede aankoop afz F.de Lamboy

Teunissen 08-02-2023

Bij expert werken mensen die naar je luisteren en met je meedenken. Voor mij was dit een doorslaggevende reden om hier te kopen.

s*********@h********** 08-02-2023

Altijd prettig binnenkomen hier.
Goeie service en voor elke portemonnee hebben ze wel artikelen

m******@z******* 08-02-2023

Zal zeker UW zaak aanprijzen. U kung self ook meer doen om meer aan de weg te timmeren !
Ben zeker te reden over prijs/kwaliteit

a******@h********** 08-02-2023

Prima geholpen door de winkelmedewerker en de monteurs hebben de vaatwasser netjes gemonteerd en waren heel vriendelijk zeer tevreden dus

Wijnalda 08-02-2023

Bij aankoop van een product, afhankelijk van de
grootte thuisbezorging mogelijk maken en zo nodig installeren. Nooit voorrijkosten vragen!
Nieuwe producten afleveren met garantiebewijs,
niet met een aankoopbon. Officieel certificaat
werkt beter.

Mols 08-02-2023

Website om te beginnen is handig, maar het product in het echt kunnen zien en raken is toch het beste.

Koedam 08-02-2023

bij expert in neede wordt je altijd snel,gezellig en goed geholpen.
leuk team met elkaar.

Pietersen 08-02-2023

Expert is een fantastische winkel , personeel altijd vriendelijk in de winkel in Dieren , goed advies , denken mee en bezorgen alles netjes ! Ik kan het iedereen aanraden !!!

a*****@z******* 08-02-2023

Fijne hulp in de winkel, goed advies. We werden goed op de hoogte gehouden over de levering van de producten. Ook de aflevering en het plaatsen van de apparatuur is naar wens verlopen.

Van Hout 07-02-2023

Ik heb de Motorola 30 Edge Ultra gekocht en ben hier zeer tevreden over.
Bij Expert in Deurne hebben ze mij uitstekend geholpen.

m********@k********* 07-02-2023

Ik heb 6 dagen moeten wachten op levering van koelkast. Zelf moeten bellen wanneer en of hij gebracht zou worden