Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van Otterloo 16-09-2021

Alle informatie en hulp die ik nodig had bij het aankopen van een nieuwe TV kreeg ik. Vriendelijke verkoper en een vriendelijke en efficiente aflevering en plaatsing in ons huis was belangrijk en goed.

d*********@h******** 16-09-2021

Wij kunnen ons goed vinden binnen het bedrijf expert. We kwamen er eigenlijk nooit maar zijn toch even gaan kijken toen wij apparatuur voor de keuken nodig hadden.
Goed geslaagd binnen hun merken en prijzen. En sindsdien gaan we eigenlijk altijd direct weer naar Expert. We wéten wat we willen, kijken zéker naar de prijzen en gaan eigenlijk altijd geslaagd en met een goed gevoel huiswaarts.

h********@g******** 15-09-2021

Email verzonden en prompt een reactie en binnen 2 dagen had ik het product in huis. Prima! hoor en houden zo :-).

Stappenbelt 15-09-2021

Wij hebben hier een Lg wasmachine gekocht.
Wij zijn zeer tevreden over de service, klantgerichtheid en het nakomen van gemaakte afspraken.

Swart 15-09-2021

Expert Tromp te Leeuwarden: Prima service, uitstekende kwaliteit, zeer klantvriendelijk en klantgericht, deskundig personeel, heerlijke koffie!

s**********@g******** 15-09-2021

Expert heeft regelmatig scherpe aanbiedingen. Nu een DAB+ radio gekocht. Was in de aanbieding, nergens goedkoper en een superaankoop.

Rijke 15-09-2021

Expert levert net dat stukje extra service tov vele andere winkels. Ik blijf klant bij Lampe Expert!

f***********@k*********** 15-09-2021

Bezorging beschadigde producten en wachttijden kunnen beter.
Dit geeft iritatie met de levertijden.

a*******************@h********** 15-09-2021

Breed leverbaar assortiment. Prettige verkopers. Update.
Installatie met 10 vingers aan de pols. Dat is voor verbetering vatbaar.

Scheelings 15-09-2021

laat u inspireren door vakbekwaamheid bij Expert en uitstekende service kom graag terug voor als ik weer iets nieuws moet hbben.

De Vries 15-09-2021

Expert Assen is een fijne winkel met vriendelijk personeel, goed advies en goede service.

Turkstra 15-09-2021

Prima product en voldoet aan de gestelde eisen van de HBO opleiding en voor het gebruik nu.

j***************@g******** 15-09-2021

Medewerkers denken mee en geven goed advies, vervolgens snelle levering en goede service!

g********@g******** 15-09-2021

Wat een mooie zaak met deskundig personeel en een fijne medewerker die thuis kwam installeren.

Monster 14-09-2021

Fijne winkel met vriendelijk en deskundige mensen. het is het aanbevelen waard.

Roelfzema Vastgoed 14-09-2021

Een enorm fijne zaak met prima advies, goede prijs/kwaliteit én dus echte experts!

e*************@g******** 14-09-2021

Dit is tenminste nog een winkel waar persoonlijk advies wordt gegeven en service wordt geboden.
Niets gaat te ver in het meedenken met de klant.

k**********@z******* 14-09-2021

Bij expert nemen ze alle tijd voor uw vragen en geven u correcte antwoorden. Alles gaat in ontspannen sfeer.

a***********@h********** 14-09-2021

Ik bestel of koop mijn producten graag bij Expert. De service is heel goed, de medewerkers hebben verstand van zaken en zijn zeer vriendelijk.

h************@t********* 14-09-2021

Blijf ver van Expert. Ze bombarderen je met emails zelfs als je er nooit wat hebt gekocht.

s*************@g******** 14-09-2021

Kan iedereen aanraden om naar Expert te gaan, maken hun naam meer dan waar.

De Nijs 14-09-2021

Het beste advies en uitstekende installatie voor een eerlijke prijs. Daar wordt ik blij van!

Willem Jan de Wilde 14-09-2021

Expert Asten. Een dikke 10.
Dankjewel (*).
Super service, ook bij een kleine bestelling

Groenendal 13-09-2021

heel goed geluid. blijft goed zitten met de bijgeleverde oordopjes. Noice cancelling werkt ook goed

Westendorp 13-09-2021

Prima winkel, goed gesorteerd vriendelijk personeel die weten waar ze het over hebben, klantvriendelijk en in de buurt.
Als er wat is kun je altijd naar de winkel terug.