Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Smit 03-01-2023

Op deze zaak kan je vertrouwen,geen gedoe ,je weet meteen waar je aan toe bent in positieve zin

The Cyberdude 02-01-2023

Ik had nog nooit iets besteld bij deze winkel maar aangezien Expert de WMF koffiemachines verkoopt daar deze machine besteld. Bestelproces werkt prima, keurig e-mails met de voortgang en op tijd bezorgd. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Wagemans 02-01-2023

Sneller dan een webshop en veel persoonlijker. Het assortiment is zeer veelzijdig.

Scherpenisse 02-01-2023

Wij zijn heel tevreden over de bediening en de service van Expert. We hebben al diverse apparaten hier gekocht en altijd een goede ervaring gehad. De bezorger / installateur is vriendelijk en deskundig.

Hanbo 02-01-2023

alle open vragen werden beantwoord en service werd geboden boven op het geaccepteerde service.

Hiemstra 02-01-2023

Een Amerikaanse koelkast besteld ter vervanging van onze 20 jaar oude, deze bleek bij levering net niet in de oude koof te passen.
Zonder een woord werd er meteen een gereedschapskoffer gehaald en werd de koof vakkundig op maat gemaakt waardoor de koelkast nu perfect staat.

Folmer 02-01-2023

Eerste ervaring met telefonische bestelling witgoed bij Expert. Geen winkelervaring aangezien we nieuw in Lemmer zijn. Super alles geregeld voor concurrerende prijs.

e*****@h********* 02-01-2023

Fijn personeel, ze nemen de tijd voor je, en adviseren gerust een ander product, al denk je dat wat jij altijd gewend was het beste is en leggen ook uit waarom.

Klein Schaarsberg 02-01-2023

Je krijgt goed advies over je eventuele nieuwe aankoop. Ook wat verschil is tussen diverse soorten van eenzelfde soort artikel. Maar zij dringen niks aan, en laat de klant zelf haar/zijn keuze maken.

Timmerman 02-01-2023

Werd vriendelijk geholpen en de bezorging was ook uitstekend. Achteraf bleek de wasmachine onder een oud en nieuw actie te vallen en kreeg ik het teveel betaalde weer teruggestort

Klaver 02-01-2023

Ervaren personeel geeft deskundig advies. Goede keuzes van goede tot zeer goede kwaliteit. Een fijne zaak om je spullen te kopen.

Mathey 02-01-2023

Ik vind de deskundigheid van de mensen die er werken heel erg goed, ook hebben ze alle tijd voor je wat erg plezierig is.

Van Dongen 02-01-2023

Bij expert kun je goed shoppen je wordt er vriendelijk geholpen ze zijn klant gericht

m*********@g******** 02-01-2023

Klantvriendelijk, goed advies, goede communicatie. Zeker aanbevelen bij anderen!

a************@g******** 02-01-2023

Top service! Wil je witgoed of elektronica aanschaffen doe dat dan hier bij expert! Geen flauwekul en snelle service met montage. Super!

e****@k*********** 02-01-2023

Op uitstekende wijze geholpen. Er wordt meegedacht en volledige aandacht gegeven aan speciale wensen. Topbedrijf!

Van Dijk 02-01-2023

Goede winkel met vriendelijke medewerkers en bezorgen en afmonteren was ook heel goed en netjes.dus een aanrader voor velen

Frankena 02-01-2023

De expert is soms wat duurder. Maar dat maakt de service en de kwaliteit weer goed en al helemaal als er mooie acties zijn.

Bouma 02-01-2023

Bezorgen en installeren van de aangekochte producten worden vakkundig gedaan. Dit alles wordt gratis gedaan.

De Hommel 02-01-2023

Personeel zeer goed weten over alle producten die in de winkel staan alle voor delen voor U uit te leggen ben er vaste klant

Jans 02-01-2023

De service in de winkel is altijd geweldig! Ze proberen erg mee te denken. Echt tevreden.

Tiemen 02-01-2023

De prijs van het product komt niet overeen met de markt waarde gewoon 55 euro teveel betaald

m*************@h********** 02-01-2023

Ging voor vw was laatste showroom model . Had deze nodig ivm feestdagen. Waren helaas niet meegevend om nog iets aan de prijs te doen. Jammer. Macht positie.

Joacim 31-12-2022

Mooie warmtepompdroger voor een prima prijs bij Expert. Alles naar wens verlopen en volgens afspraak op tijd geleverd en geplaatst. Niks op aan te merken en fijne winkel met deskundig personeel.

Hoogendoorn 31-12-2022

Bij Expert word je heel goed geholpen.
ik heb hier geen klachten. , Het is daar allemaal goed.

Harteljke Groet.
Een Gezegend Nieuw jaar.