Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Lutjemolen 06-11-2021

Vriendelijk, behulpzaam personeel met goede kennis van zaken bij Expert Nuenen

Experto 06-11-2021

Altijd goede service kopen er echt alles vriendelijk en klant gericht zeer te spreken over expert

a**********@h********** 06-11-2021

Ik kom al decennia bij Expert Bushoff en heb er alleen maar goeie ervaringen mee. De installateurs zijn erg vriendelijk en deskundig.

Stoel 06-11-2021

Geen idee hoe anderen te helpen...we zochten een leverancier op internet en zijn door de winkel in Gennep verder geholpen in het maken van een keuze voor een wasmachine.

Heijndermans 06-11-2021

Zowel de verkoper alsook de bezorgers waren vriendelijk en duidelijk in de uitleg.

i********@h********** 06-11-2021

Goed, praktisch, ruime keuze, zoeken mee op site als het niet in de winkel aanwezig is.

De Groot 06-11-2021

De reden voor mij om bij Expert te bestellen is de persoonlijke aandacht en de kwaliteit van afleveren. Hier kunnen de grote ketens nog steeds niet tegenop.

d*********@g******** 05-11-2021

Online had ik gezien dat de door mij gewenste hybride radio op voorraad was bij de Expert in Nijverdal. Daar het artikel gehaald, maar helaas bleek de afstandsbediening niet te werken. Na een korte check van de afstandsbediening kreeg ik een andere, identieke AB mee die het prima doet.

Bleecke 05-11-2021

De levering van de TV verliep vlot en zoals afgesproken. Het ophangen van de oude TV en de installatie van de CI-module moest worden uitgesteld omdat bij de levering van de TV vier jaar geleden onderdelen van de TV ophangset en de CI-insteekmodule waren meegenomen door de monteurs

c*******@h********** 05-11-2021

Goede service en klantvriendelijk personeel. Er wordt duidelijk uitleg gegeven over het product.

m***********@h********** 05-11-2021

Zeer goed gehoplen, de medewerker wist waar hij het over had en de afspraken waren zo gemaakt en werden gied nagekomen.

w*******@z******* 05-11-2021

Gaat nooit naar expert aan Krimpen aan den IJssel
geven je geen goede servige
Ik koop nooit meer wat bij expert

w**********@o********** 05-11-2021

Als je een goed advies wilt op gebeid van electronica witgoed e.d. dan ben je bij EXpert op het juiste adres. Klantgericht denken en handelen is bij hun een belangrijke factor.

i***@k*************** 05-11-2021

Heb voor hetzelfde product 2 winkels van expert benaderd. Expert Dieren krijgt van mij een dikke 9 en expert Zutphen krijgt van mij een kleine 4
Zo zie je maar dat het ook nog per winkel verschild. Zou zeker weer wat bestellen bij expert Dieren. Vakkundig, komt afspraken na, snelle levering en goede service!

Scholten 05-11-2021

Eigenlijk van huisuit bekent met expert en altijd goede service geleverd en ook nu weer dus voor mij de reden ombij expert te kijken en eventueel te kopen

Schippers 05-11-2021

Goede kwaliteit, goede service we kopen al onze apparatuur bij Expert Berkhof

De Vos 05-11-2021

Bediening is vriendelijk en deskundig.
Er wordt niet specifiek gezocht naar de goedkoopste optie.

De Jong 05-11-2021

Groot assortiment in de winkel, eerlijk advies van de verkoper
En een hele goed service.

j********@o********** 05-11-2021

Persoonlijke aandacht, deskundig en gericht advies dat vind je niet online. Dus gewoon lekker naar de winkel en ondersteun de lokale middenstand!

De Vries 05-11-2021

zie mijn eerdere opmerking tem aanzien van installatie/ montage van het apparaat.

p*****@z******* 05-11-2021

Ik koop al heel wat jaren bij Expert. Bevalt mij uitstekend en blijf daar ook als klant. Vriendelijk en deskundig personeel

h****@a******** 05-11-2021

Installeren hebben we zelf gedaan, geen enkel probleem, staat uitstekend op de verpakking.

Nijhof 05-11-2021

Koop zo veel mogelijk in eigen dorp.
Bij expert in Deurne wordt U vakkundig geholpen

Van Leenen 05-11-2021

Fijne hulpvaardige medewerkers. Denken met je mee. Goede uitleg in de winkel. Tv geleverd en geïnstalleerd met goede uitleg over de mogelijkheden van deze samsung smart TV neo qled qn75

h*********@k********* 05-11-2021

Zo fijn om je spullen lokaal te kunnen kopen voor een goede prijs. Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk