Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

w******@g******** 12-02-2022

Prima advies, goede service en deskundige uitleg, goede tips en een prima bezorging en tegen een redelijke vergoeding daar geplaats waar men ik het product hebben wou.

Keijzer 12-02-2022

Wij vinden het fijn om lokaal een goed product te kunnen kopen met een goede afleverservice erbij.

f************@h********** 12-02-2022

De medewerkers zijn klantvriendelijk en geven uitgebreid advies. De wasmachine is zeer snel
geleverd en uiterst vakkundig geïnstalleerd.

Schipper 12-02-2022

Prettig kopen met veel keuze en deskundig personeel zeer tevreden over Expert in Meppel

w*************@g******** 11-02-2022

Jammer dat de service van de tv niet goed opgelost is.
Een led tv valt uit,nadat je enkele uren tv kijkt.
Deze zal pas na minimaal 10 min pas weer aan kunnen doen
Dan moet de tv opnieuw Refreshen.
Dit hebben we niet geweten.
Tv inmiddels teruggebracht,wij hebben 600 euro moeten laten vallen voor een tv van de klacht al naar 2 maanden, jammer dat wij dit niet geheel naar beide partijen redelijk konden oplossen.

Veltrop 11-02-2022

Fijne persoonlijke service. Ik heb een televisie en ophangbeugel gekocht. Deze werden keurig geplaatst en aangesloten. Daarna werd uitgelegd hoe de televisie werkt. Gewoon alles tot in de puntjes verzorgd door Expert. Geweldig! Zoals altijd!

Van der Werf 11-02-2022

Expert Tromp in Leeuwarden snapt exact wat persoonlijke aandacht en service is. 1 van de laatste bedrijven die dit principe compleet begrijpt.

Bootsveld 11-02-2022

Fijne, gezellige winkel. Sympathiek en hulpvaardig personeel. Van harte aanbevolen.

Van Sister 11-02-2022

Ik ben al decennia lang klant van Expert-Emmen. En altijd weer ben ik tevreden over hun klantvriendelijkheid. Goede adviezen, duidelijke uitleg, nemen ruim de tijd voor je. Dit gebeurt niet alleen voor mij, als vaste klant, maar ik merk dat dit bij alle klanten zo is.

Oudhuis 11-02-2022

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel bij de aankoop van onze Samsung wasmachine.

Troost 11-02-2022

Heel blij met onze nieuwe wasdroger, het advies vooraf en de deskundigheid, accuraatheid en service ter plekke. Fijne mensen die pro actief zijn!

Dijk 11-02-2022

Diverse aankopen naar volle tevredenheid gedaan nadat we ons moesten herinrichten qua apparatuur door een goed persoonlijk advies voor de komende jaren. Tevens de snelle leveringen en alles netjes aangesloten door de correcte bezorgers, zeer tevreden.

Van Vugt 10-02-2022

Na telefonische bestelling onze afspraak voor 100 procent nagekomen. super geregeld

g**********@g******** 10-02-2022

Expert bied je goede producten aan tegen lage prijzen en goede service en garantie..

h*********@h****** 10-02-2022

zonder enig voorbehoud bevelen wij al jaren EXPERT aan bij familie, vrienden en bekenden!

b************@g******** 10-02-2022

Goede service, hebben prima meegedacht en oplossing aangeboden toen koelkast niet door het trapgat bleek te passen. Top!

Ten Have 10-02-2022

Kundige mensen in de winkel en bij aflevering/ bezorging. Service met een menselijke maat!

r*******@g******** 10-02-2022

Al jaren zeer tevreden klant van Expert Boskoop. Altijd goede service. Men denkt mee en vindt altijd een oplossing.

Bonte 10-02-2022

Voor de 4e keer tot volle tevredenheid gebruik gemaakt van de dienstenen goederen van Expert Wijchen.
Zeer aanbevelenswaardig.

Van der Zwan 10-02-2022

Bij het bezorgen werkte het pinapparaat niet, ik kon later in de winkel gaan betalen. Uitstekende oplossing die het vertrouwen tussen leverancier en klant weergeeft.

De Groot 10-02-2022

De beste prijs
Goede service
Werd heel netjes te woord gestaan
Er leek schade aan product te zijn. Werd heel netjes te woord gestaan, en er werd goede oplossing geboden.

Enigste tip: Het leek alsof reserveren via whatsapp niet werkte (Dus ik heb even gebeld)

Bartels 09-02-2022

Goede en vlotte hulp door vriendelijke medewerkster. Keuze uit een ruim assortiment.

Olde Bolhaar 09-02-2022

Klantvriendelijke benadering en keurige, uitgebreide uitleg. Wij zijn erg tevreden over Expert Neede.

p*********@h******** 09-02-2022

Zeer fijne winkel, met deskundig personeel,en zeer vriendelijk,een echte aanrader

w****@h********** 09-02-2022

Altijd goed geholpen in deze winkel, kopen er echt alles van witgoed, radio en tv