Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Tolk 14-12-2021

Gewoon prettig winkelen bij expert zeer groot assortiment en verstandige verkopers

h*******@g************* 14-12-2021

Koop inductiekookplaat: goede hulp/advisering/aanpak. Prijs in orde. Monteren/aansluiten: secuur en (tot nu toe) goed afgewerkt.

Bruijstens 14-12-2021

Wil je snel en correct geïnformeerd en geholpen worden, loop dan vooral even binnen bij Expert v.d. Griendt. Perfecte bediening en (snelle) levering!

Veldema 14-12-2021

Heel deskundig personeel .Wij worden zeer goed geholpen .Wij zijn er blij mee.

m******************@g******** 14-12-2021

Bij Expert Haaksbergen vind je in een relatief kleine winkel een groot assortiment met producten op voorraad. Kiezen en meenemen én parkeren voor de deur! Wat wil je nog meer.

p*************@g******** 13-12-2021

Prima website ! Erg overzichtelijk en Expert doet ook niet moeilijk met kortingen op Black Friday. Voor mij is lokaal kopen aan te raden zeker met de internet oplichting tegenwoordig. 5 jaar garantie inclusief dekking tegen diefstal is goud natuurlijk

v*******@h********** 13-12-2021

Goede en duidelijke uitleg geven en alternatief aanbieden als een bepaald product niet te leveren is.

Van Dam 13-12-2021

Mijn advies ga naar de winkel voor meer service. Op de website klopt de informatie niet altijd wat betreft de voorraad in de winkel. Daar heb ik slechte ervaringen mee. In de winkel verliep alles prima! Aan te bevelen.

Tijsen 13-12-2021

Keurig in de winkel geholpen voor een goed advies. Gratis inmeet service. En onder het genot van een kop koffie in de winkel de aankoop gedaan. Geen gladde praatjes maar eerlijk advies.

Van Tetering 13-12-2021

Prima winkel, goede service, klantvriendelijk en houden contact, ook na de aankoop

m************@p******** 13-12-2021

Ondanks drukte in de winkel goed en adequaat geholpen. Thuisbezorging probleemloos en exact op tijd.

j************@h********** 13-12-2021

Prima persoonlijke uitleg, kennis van product, zeer juiste aflevering en plaatsing van goederen.

Korver 13-12-2021

Liebher diepvries aangeschaft bij expert, goede uitleg en service en snelle levering.

Smilda 13-12-2021

Bij Expert in Burgum geven alle mogelijke service om er voor te zorgen dat de klant tevreden de winkel uitgaat

G.j. Mondeel Recreatie B.v. 13-12-2021

Expert is in mijn beleving een met klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel. In al die jaren nog nooit teleurgesteld geweest!!!

g************@g******** 13-12-2021

Goed advies hoeft niet meteen te beslissen als het product niet aanwezig is.

Van Dijk 13-12-2021

Bij de aanschaf van het door ons gewenste artikel werden we goed geadviseerd .

l*******@1******** 13-12-2021

Bezorging van tv stipt op tijd en door zeer deskundig personeel geïnstalleerd.

Mensen van Expert uit Eelde denken met je mee, kom daar maar eens om in deze tijd.

Volgende aankoop zeker weer bij Lampe Eelde!!

Van Ieperen 13-12-2021

Expert Breezand is een hele mooie moderne winkel met goed en vriendelijk personeel.

Van der Poel 13-12-2021

Prettig en deskundig geholpen met bestellen in de winkel. Levering zou 5 dagen duren maar de volgende dag was het al binnen en bezorgd. Zo een snelle service dat zie je niet veel meer. Super tevreden

j***************@g******** 13-12-2021

Wij zijn zeer tevreden over jullie en raden het de mensen aan om bij jullie te kopen

Krab 13-12-2021

Zeer goede droger, maakt weinig lawaai en droogt super! De warmtepomp maakt ook nog eens dat hij energie zuinig is

De Koning 13-12-2021

Wasmachine ging stuk dus op zoek naar een nieuwe . Helaas i.v.m. verminderde uitgave van de wasmachines momenteel was de machine die ik graag wilde niet voorradig, maar kreeg goed advies voor een alternatief hetgeen resulteerde in een iets goedkopere machine met nagenoeg dezelfde functies. Kreeg deze de volgende dag geleverd en geïnstalleerd. Kortom uitstekende service!

c**************@h********** 13-12-2021

Expert staat bekend om de goede service die verleend wordt. Wachttijden zijn daardoor soms wat langer maar dat is juist omdat ze de tijd voor iedereen nemen.

Grevelink 13-12-2021

Bij Expert Neede maken ze altijd tijd hoor je en zoeken het juiste product voor je uit