Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Fett 04-11-2021

Nieuwe Vaatwasser bij Expert Lochem gekocht en laten installeren goede service en afhandeling - we zijn er blij mee.

Dommershuijzen 04-11-2021

Voorheen bestelde ik vaak online bij de welbekende grotere witgoed leveranciers. Het gemak van het laten bezorgen tot op zolder is fijn, vandaag besteld morgen in huis. Echter je hebt geen mogelijkheid om het product even te ervaren, of alternatieven te bespreken. Tevens is de prijs de prijs, of je nu een of meer items koopt, door lokaal te kopen bij Expert krijg ik betere service, een betere prijs en ondersteun ik de lokale ondernemer (uitbater) Dat dit af en toe betekend dat je het product niet direct mee kan nemen, neem ik voor lief.

Uiteraard blijf ik mij online oriënteren maar zal toch altijd lokaal trachten het product te kopen, Expert Heerenveen is daar een uitstekende winkel voor en kan ik dan ook warm aanbevelen.

p**************@c******** 04-11-2021

Mensen pas op. Bij retour nemen product voelt men zich niet verplicht om dat te doen. Je hebt het RECHT OM BINNEN 14 DAGEN RETOUR TE STUREN. En terugbetaling gaat nog via de postduif.

n*****@g******** 04-11-2021

Zeer deskundig en ervaren, juiste adviezen en er worden goede vragen gesteld om ervoor te zorgen dat je het juiste product aanschaft!

f**************@t********* 04-11-2021

Ontbreken van hdmi kabel,hebben oude van ons gebruikt.graag nalevering van nieuwe hdmi kabel

Peters 04-11-2021

Goed advies en uitleg van de wasmachine nu wasmachine enkele weken in gebruik en machine bevalt zeer goed

Dijkstra 04-11-2021

Meerdere artikelen bij expert, dat zal je langs meerdere winkels moeten. Dus eerst bellen naar meerdere expert winkels om je artikel te vinden.

Van den Born 04-11-2021

Aangezien onze wasdroger stuk was moest er snel een nieuwe komen. Dus hup op de fiets naar Expert en met hulp van de medewerker een droger uitgezocht. Deze werd ook nog even aan het einde van de middag afgeleverd en op z’n plaats gezet dus binnen een paar uur waren wij weer was aan het drogen.
Dank voor de snelle actie!

Bouwmeester 04-11-2021

Attent personeel, goede service!
Vriendelijkheid bij binnenkomst!
Wij komen graag en al jaren bij jullie!

r*******@z******* 04-11-2021

Bij het zoeken naar een product is het aan te bevelen om zeker ook de site van Expert te raadplegen. men krijgt dan vaak speciale aanbiedingen te zien.

Van Gendt 04-11-2021

Plaatsing gebeurt met ervaren monteur is pluspunt.
Monteur is een pluspunt

Breton 03-11-2021

Deskundig advies, zonder verkoop verplichting of aandringen. Nette prijsstelling en heel veel service

a*****************@g******** 03-11-2021

Besteld wat ik wilde, wat ik op internet had gezien, stond niet leverbaar, en een collega zei, dat ze even moest bellen, en idd was gewoon leverbaar! Dus had wat ik wilde met de extra actiekorting! Thuis geleverd en het oude mee terug genomen!

r*********@h********** 03-11-2021

Tevreden over de uitleg en goed geholpen om de juiste keus te maken. Zeer tevreden over de aankoop.

G2 Makelaars 03-11-2021

Deskundig personeel, een mooie winkel en lekker lokaal. Kan het iedereen aanbevelen!

j**********@k*********** 03-11-2021

Winkel dicht bij huis je kunt zo binnen lopen beter dan dat Internet gebeuren

a***************@z******* 03-11-2021

Goede hulp gekregen met de keuze van het product. Heel vriendelijk geholpen.

Beetstra 03-11-2021

Goede uitleg in de winkel bij het kopen van Oled Tv.Na plaatsing nog een probleem met bekabeling deze werd d.m.v telefonisch contact met verkoper correct opgelost.Prima service

Ogink 03-11-2021

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Eerlijke informatie en komt gemaakte afspraken na.

Bonestroo 03-11-2021

Deskundig, vriendelijk en betrokken personeel. Gewoon prettige 'dorps' mentaliteit

h**********@p******** 03-11-2021

Doornebal altijd goedgeholpen. staan altijd voor je klaar wij gaan altijd naar doornebal. waren alle bedrijven maar zo.
Ze verdienen een pluim.

j***************@o********** 03-11-2021

Onze vaatwasser was stuk en ik heb expert ingeschakeld om deze te repareren. De monteur kon snel komen en constateerde dat de vaatwasser zodanig oud was en de te vervangen onderdelen zo duur waren dat het beter was een nieuwe vaatwasser te kopen. Direct een nieuwe vaatwasser uitgezocht en deze kon de week erna al gemonteerd worden. Super service en wij zaten maar kort zonder machine.

n********@u********* 03-11-2021

Prima service snelle levering en mijn tv werd netjes opgehangen en geïnstalleerd

Te Kronnie 03-11-2021

ben heel tevreden met mijn tv is goed geïnstalleerd .Goed uitgelegd .nu met 20 % korting .

Ter Meer 03-11-2021

Fijne winkel, eerlijke service. Persoonlijke aandacht is een groot pluspunt bij het snel oplossen van evt. problemen.