Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van der Ent 02-09-2022

Een erg prettige winkel met deskundig personeel. De bezorging was ook prima met ook erg vriendelijke en deskundig personeel.
We zijn er erg tevreden over.

Dijk 02-09-2022

Zeer goede en servicegericht bedrijf waar onze familie al jaren komen en nog nooit teleurgesteld zijn. Gemaakte afspraken worden altijd zorgvuldig nagekomen!
Fam. Dijk

h************@h********** 02-09-2022

Voor een goed advies, fijn personeel en een vertrouwd adres. Moet je toch echt bij expert leersum zijn.

w***********@h********** 02-09-2022

Zo fijn dat je kan zien of iets op voorraad is en/of wanneer geleverd Kan worden. Zelfs via Whatsapp zou kunnen

Schuimer 01-09-2022

Expert Maastricht is al 25 jaar voor mij de plek voor deskundig advies en behulpzaam en klantvriendelijk personeel.

Noppers 01-09-2022

wat ik zeg ,eerst naar Expert voor kwaliteit prijs en goede sevice, dan hoef je nooit ergens anders heen

s****************@t********* 01-09-2022

Prima service, heldere communicatie, nagekomen afspraken èn uitstekende inbouw bieden vertrouwen om in de toekomst nogmaals zaken te doen met Expert Berkel en Rodenrijs.

Aaron 01-09-2022

Alles is goed uitgelegd en zoiden de koelkast binnen een week krijgen alleen dat duurde iets langer maar voor de rest was het goed en zijn goed geholpen door de medewerker

Janse 01-09-2022

Het personeel denkt mee en geeft advies op maat. Ze zijn zeer vriendelijk en leveren prima service. Ze nemen de tijd om uitleg te geven.

r*************@g******** 01-09-2022

Ik kan niet oordelen over Expert als geheel maar ik ben tevreden klant van Expert Wijchen vanwege de goede voorlichting en service

Van den Berg 01-09-2022

Expert Woldhuis levert een goede service en komt afspraken na. Zeer tevreden

p************@p******** 01-09-2022

Expert helpt je goed in de winkel, maakt waar wat ze afspreken en zorgt voor een monteur met vakkennis, die in ons geval, inductiekookplaat kwam monteren.

De Haan 01-09-2022

Dankzij de persoonlijke aandacht en enorme kennis van producten kom ik al jaren naar volle tevredenheid bij Expert Roosendaal. Nog nooit tegengevallen!

r********@k********* 01-09-2022

Super vriendelijk personeel en vakkundig. Ze smeren je niets aan en geven eerlijk advies. Zeker aan te raden boven on-line aankopen

Expert 01-09-2022

ik heb voor reparatie van de combimagnetron rechtstreeks met Etna gemaild.De winkel heb ik niet ingeschakeld,daar zij hier niets aan doen. Alleen evt. een tel.nr. of e-mailadres van Etna verstrekken.

r**************@h****** 31-08-2022

Bij expert Hoogeveen krijgt u prima advies, wordt u vriendelijik behandeld. Mijn ervaring met sercie is zeer goed.

s*********@h****** 31-08-2022

Een goede service en met kennis van zaken, heb je het gevoel van betrouwbaarheid. In deze tijd erg belangrijk.

Van Osch 31-08-2022

zeer vriendelijke medewerkers en vakkundig met veel aandacht voor de uitleg van het product

Geitz 31-08-2022

Ik kan Expert Telkamp bij iedereen aanbevelen. De service is prima. Besteld apparaat werd keurig thuis afgeleverd en geïnstalleerd. Niets op aan te merken.

k*****@g******** 31-08-2022

Gebeld met Expert Doornenbal omdat ik een product wilde hebben wat alleen nog via de winkel te leveren was. In heel het land zo goed als uitverkocht of lange levertijden. Ik ben netjes te woord gestaan en na uitgelegd te hebben dat ik niet in de buurt woonde kreeg ik al snel te horen dat opsturen geen probleem was. Ik kreeg een factuur via de mail en na betaling is het product meteen opgestuurd. Binnen twee dagen had ik het in huis. Communicatie aan de telefoon zeer netjes en duidelijk en snelle service, waar vind je het nog?

n*******@c******** 31-08-2022

Altijd prettige ervaring en goede service. Laatst zelf verkeerde artikel bestelt en kon zo mijn geld terugkrijgen zonder problemen.
Waar vind je die service nog.

Boomars 31-08-2022

Komen al jaren bij Expert. Heel goede service en met name zeker deze aankoop. Wasmachine moest naar zolder en dat was vrij moeilijk te bereiken. Is hen toch gelukt.. complimenten!

Gommel 31-08-2022

We zijn altijd erg tevreden over Expert Schipper Vlaardingen. In de winkel nemen ze alle tijd om je goed te woord te staan en als je iets laat bezorgen en installeren gebeurt dit op een nette plezierige manier.

Heuven 31-08-2022

Wij zijn erg tevreden met de expert, snelle deskundige service. Elke keer weer!

Kuyper 31-08-2022

Ging bij de winkel in Zutphen niet erg soepel. Lag voor een deel ook aan de vakantieperiode. Uiteindelijk in de winkel in Baak uitstekend en vlot geholpen.