Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

De Bruin 24-11-2022

De keuze op het product is gevallen door recensies van anderen. OP het product zit een cashback vergoeding van Panasonic van € 25,--. Ik wist dit maar in de winkel is daar mij niet op gewezen. Over het aanvragen van deze cashback vergoeding krijgt Panasonic van mij een dikke onvoldoende.

j********@h******** 24-11-2022

Expert heeft een mooie overzichtelijke website van door hun te leveren produkten. Je kan op de site een verscheidenheid aan produkten opzoeken. Het filter vind ikzelf een uitkomst met betrekking tot: merk, technische specificaties en het prijsplafond.

Boer 24-11-2022

Zeer fijne en nette winkel war de verkoper zeer vriendelijk en deskundig is !!!

Vos 24-11-2022

Goed advies, en uitleg over het aan geschafte product. Zeer goed persoonlijke service

Van de Waardenburg 24-11-2022

Expert heeft totaal aan mijn verwachtingen voldaan Zal iedereen aanraden om naar Expert te gaan De monteur om e.e.a. aan te sluiten is uitstekend Bedankt

h*********@l****** 24-11-2022

Kopen bij een expert winkel heeft bij toch de voorkeur dan bestellen via internet.
Vriendelijke en nog belangrijker de deskundigheid van de verkopers.

Van de Pol 24-11-2022

De afzuigkap werkt goed, het geluidsnivo redelijk. De verlichting is beneden peil d.w.z. koud wit licht wat vloekt met andere verlichting en onvoldoende tijdens het koken. Bovendien is de verlichting niet volledig ingebouwd en dus uitstraling naar buiten de kookplaat.

Swart 24-11-2022

Blij dat we live bij Expert Woldhuis geshopt hebben en niet via een webshop. De persoonlijke benadering, vooral als het gaat om de uitleg, heeft toch onze voorkeur. Kleinschalig met goede service.

Bosch 24-11-2022

Mooie winkel met vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg en verkoper denkt met de klant mee.

Kraan 24-11-2022

Had een mondeling gesprek over de mail en kon zo mijn vragen stellen, goed geholpen ook en bestelling gedaan,kon het andere dag ophalen Heel Fijn

De Koning 24-11-2022

Top service. Alles word duidelijk uitgelegd en ze nemen echt de tijd voor je. Expert purmerend is echt een aanrader.

b**************@h********** 24-11-2022

Mooie winkel met vriendelijke medewerkers. Het assortiment van de computerafdeling kan misschien wat uitgebreider.

Phoenix 24-11-2022

Heb je problemen met je product of je cashback?!
Deze mannen en vrouwen denken en werken met je mee! Topservice!!

Douven 23-11-2022

Een fijndewasmachine gekocht bij Expert in Deurne

Goed advies en prettig geholpen.
Ga er zeker weer terug als ik iets nodig heb

De Ruiter 23-11-2022

Ruime keuze in betaalbare apparatuur en vriendelijk en behulpzaam personeel

w**************@p******** 23-11-2022

Normaal assortiment waarbij voldoende keuze mogelijkheden zijn. Daardoor ook geen keuze stress. Vriendelijke verkopers die met je meedenken en die kundig zijn. Bezorging ging snel.

Ron 23-11-2022

Samsung tv gekocht bij Expert Pijnacker in 2019. Onlangs ging het beeld deels op zwart en heb ik contact opgenomen met Expert Pijnacker. Doorverwezen naar reparatiebedrijf die voorstelt om de tv te maken. Kosten gelijk aan aanschafprijs. Coulance €18,- Na ruim drie jaar dus total loss. Dan denk je dat er nog wel iets te regelen valt bij een klantvriendelijk bedrijf als Expert Pijnacker. Niets is minder waar. Ik kan als tegemoetkoming een nieuwe tv kopen met cashback van €100,- totaalprijs duurder dan bij concurrent. De cashback krijgt iedereen. Expert Pijnacker verschuilt zich achter regeltjes maar onder de streep is de klant de dupe! Als koper wordt je in de watten gelegd, maar zodra de levering is geweest ben je overgeleverd aan de wolven en wordt je genoodzaakt om rechtsmiddelen in te zetten!
Schaam je!

e***********@h********** 23-11-2022

Je wordt goed geholpen.
Fijne medewerker.
Wist veel te vertellen over verschillende tv s

Kooistra 23-11-2022

Ben bij de laatste aankoop (een wekkerradio) heel prettig geholpen en een goede uitleg gekregen.

Maar... thuis gekomen was er toch nog een onduidelijkheid, dus nieuwe afspraak maken met XXX?

a**********@h****** 23-11-2022

Onze droger ging kapot. De expert gebeld en binnen 3 uur een nieuwe gebracht!

Kamps 23-11-2022

voor een betrouwbare deskundige keuze met ook achteraf nog een uitstekende service dan is expert cuijk de beste keuze

P v Buiten 23-11-2022

Onlangs bij Expert in Steenwijk een Samsung Q800 soundbar beluisterd.
Samen met mijn vrouw heen geweest en uiteindelijk tot de conclussie gekomen dat we deze
gingen kopen.
We zijn daar heel goed geholpen, er werden verschillen sounbars aangezet en de verkoper was heel goed op de hoogte van de laatste technische updates. Prima winkel en goed personeel. Fam. Van Buiten. steenwijk

Bakx 23-11-2022

fijne winkel met voldoende kennis in huis. Afspraken worden nagekomen en afleveren van goederen gebeurt correct.
ruime keuze in de winkel en er is tijd voor je vragen en ruimschoots tijd door verkoper voor informatie en advies te bespreken.
kortom, een Expert op het gebied van witgoed, audio, tv, en overige huishoudelijke apparatuur.

t*******@h********** 23-11-2022

Ik vind het een fijne winkel met heel vriendelijk personeel, niet alleen in de winkel maar ook de telefoniste en bezorgers.

r******@h********** 23-11-2022

Zeer tevreden over afhandeling koop en plaatsen inductie kookplaat bij expert Hengelo. Komen afspraken na.