Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Barneveld 18-07-2022

We gaan steeds weer terug naar Expert. Ze staan voor je klaar en nemen de tijd. Bij problemen doen ze er alles aan om die op te (helpen) lossen.

p******@g******** 18-07-2022

Misschien niet de aller goedkoopste maar het verschil zit ‘m in de service en kundig personeel. Daar heb je langer plezier van dan van het eventuele prijsvoordeel

Gimbergh 18-07-2022

Wat ik wel jammer vind en misschien beter kan overzicht van de mogelijkheden van de wasprogramma van de Bosch en eventuele andere merken, dan wordt de keuze van de klant sneller gemaakt. Ik moest nu handleidingen van de Bosch downloaden, om te kijken wel wasprogramma op katoen op 30 graden gewassen kon worden. Vele goedkopere types hadden, die mogelijkheden niet.

Boeijenga 18-07-2022

Alles bij elkaar : in een prettige sfeer en verstandhouding is het bij expert goed toeven om het een en ander aan te schaffen.

Duikers 18-07-2022

Je betaalt voor service, die net zo goed gratis had gekund als je ziet waaruit die service bestaat

Kruit 18-07-2022

Ik ga altijd voor kwaliteit en heb een Liebherr diepvrieskast gekocht. Ik twijfelde tussen 2 en door goed advies heb ik de juiste keuze gemaakt.

Duinkerken 18-07-2022

Ik koop het liefst in eigen dorp. Expert Nijboer in Beilen daar wordt je goed geholpen. Ruime keuze. Een mooie overzichtelijke winkel. Overdag als de winkels gewoon open zijn, kan je er zo wie zo met vragen terecht.

Dekkers 18-07-2022

Advies is goed, er wordt met je mee gedacht welk product het beste bij jou plaats.
Kwaliteit en prijs is goed.
Klacht vriendelijk is goed.
Ik ben ook tevreden over de bezorgers

Beekink 18-07-2022

uitstekende wasmachine. wel met boekje nog puzzelen welke programmas wastijd kunnen verkorten. ook snap ik paar programmas niet. ga AEG bellen. in winkel weet men het ook niet

w************@g******** 18-07-2022

Ruime keuze, overzichtelijk.Heb een combimagnetron besteld die aan mijn wensen voldoet.
Zeer tevreden over de service en levering.

c***********@g******** 18-07-2022

Bij het hebben van een huisdier is de Cat & Dogstofzuiger bijna een must. Hij moet vooral voorzien van een Hepafilter. Is duur maar wel nuttig. Ook een verzekering op het apparaat voorkomt onnodige kosten.

o*****@a************** 18-07-2022

Wij kochten al meerdere malen aan bij Expert in Zuidzande en worden steeds heelvlot geholpen. Uitstekende service in alle vertrouwen :)

Laban 18-07-2022

prima service, bekwame monteur die tijd heeft om zijn werk goed te doen. Mijn volgende apparaat haal ik ook bij deze winkel.

Schipper 18-07-2022

Fijne winkel met deskundig en vriendelijk personeel. Goede voorlichting en goede hulp bij afwegen en maken van keuze tussen verscheidenheid van productaanbod. We zijn dik tevreden over de service en de aflevering. Uitstekende plaatsing en aansluiting. Super.

Marcel 17-07-2022

Prima geholpen. Telefonisch afspraken gemaakt. Kleine hickup bij levering wegens vakantie en communucatiemisverstand. Daarom geen 10.

Bijsma 16-07-2022

expert heeft een goede website.
je wordt goed geholpen en krijgt een goede uitleg.
ze zijn om aan te bevelen.
goede kwaliteit.

Van Heeswijk 16-07-2022

Expert is een uitstekende zaak en biedt een ruime keus en uitstekende kennis voor het product, dat wij zochten

Berends 16-07-2022

Stofzuiger gekocht, heel fijn geholpen door vriendelijk vakbekwaam personeel.

Van der Putte 15-07-2022

product aanbeveling is uitstekend, service bij defect in garantie periode is bedroevend

c******@g******** 15-07-2022

Lekker doorgaan met het leveren van de goede spullen op de juiste tijd met een glimlach

c************@y******** 15-07-2022

Telefonisch bestellen is niet aan te raden, maar product is verder volgens afspraak geleverd. De bezorgers waren ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Galestien 15-07-2022

Niet iedere vaatwasser paste bij ons. De inmeet service die Petra ons bood was uitstekend.Hierdoor kwam een snelle levering en installatie tot stand. Vol lof hierover.

h**********@g******** 15-07-2022

Ik koop vaker producten bij expert omdat de service altijd goed en snel is. Verkopers zijn altijd vriendelijk en nemen de tijd voor je, helemaal top!

Custers 15-07-2022

kwaliteit :goed. Afspraken en organisatie: matig in mijn geval. Uiteindelijk :goed.

n*********@k********* 15-07-2022

je kan god terecht bij expert om elektrische huishoudelijke artikels te kopen