Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Kleuver 17-02-2023

Aan de telefoon goed en snel geholpen. Had een nieuwe inbouw koelkast nodig, deze was niet op voorraad, maar is meteen besteld, snel geleverd en goed geplaatst. De medewerker die dit kwam doen was professioneel en servicegericht. Voor een volgende aankoop klop ik zeker weer aan bij deze Expert winkel.

h*****************@l****** 17-02-2023

goede service vriendelijk geholpen en verstand van de producten die zij verkopen en kan terug komen als er iets niet goed is ook dan word je goed geholpen Top

Den Brok 16-02-2023

Goed advies ontvangen en er werd de tijd genomen. Verder hebben we goede ervaring met Expert op het gebied van service.
Voor ons, ook in de toekomst, lekker lokaal winkelen waar de klant nog klant is.

Vink 16-02-2023

Spullen werden zeer netjes thuis gebracht en geïnstalleerd en bij het aansluiten van nieuwe apparatuur op bestaande apparatuur
was niets te veel gevraagd en goede uitleg daarbij. Echt klasse.

Boer - Ameling 16-02-2023

Prachtig scheerapparaat! Het werkt heel goed en jullie advies en hulp is fantastisch!

Van A Tot Z Keukenmontage V.o.f. 16-02-2023

Onze ervaring met Expert in de nw Ebbingestraat is uitstekend, groot assortiment, prima en kundig advies. Kortom, ik zou het iedereen aanbevelen

Heinrichs 16-02-2023

Deskundig, vriendelijk personeel. Ze nemen de tijd voor begrijpelijke uitleg , Geen specifieke verkooppraatjes om maar een product aan te smeren. We kopen hier al jaren al onze huishoudelijke apparaten en elektronica.

l********@z************ 16-02-2023

Ruime sortering. Is iets niet aanwezig, dan wordt er voor gezorgd, dat het komt.

r***********@o********** 16-02-2023

Heb gevraagd om de meest zuinige koel/vries combinatie. Na doorspeken van de diverse opties een keuze gemaakt. Prima kast tot nu toe.

e************@g******** 16-02-2023

Dank zij de aandacht en goede service vind je precies waar je naar op zoek bent.

Schaarman 16-02-2023

Ruim assortiment in de winkel. Goede en snelle service. Personeel denkt mee en is niet opdringerig.

j**********@z******* 16-02-2023

Vriendelijk personeel, waarvoor niets teveel is, en alle geduld heeft, om alles aan de klant uit te leggen.

Van der Hart 16-02-2023

Aankoop in de winkel gedaan. Fijne ruime winkel. Vriendelijk deskundig personeel. Het bestelde artikel was op de afgesproken tijd in de winkel. Goed parkeren naast de winkel.

Redert 15-02-2023

Uitstekende winkel met goed personeel , keurig op tijd alles geleverd !!👍👍

Spieringhs 15-02-2023

Zeer tevreden over verkoop-bezorging en afspraak nakomen.
Goede hulp bij cash back vragen bij Samsung.

Linthorst 15-02-2023

Ik heb een wasmachine en warmtepompdroger en nu een inductie fornuis bij expert gekocht en ik ben super tevreden over de producten en de service echt een aanrader.

Becker 15-02-2023

Weer naar volle tevredenheid een wasmachine en droger gekocht bij Expert Ypey in Groningen.
Advies, service, bezorging, etc. is top

Stofmeel 15-02-2023

Deskundige en vriendelijke medewerker. Goede uitleg en tips. Meteen geholpen.

Althuizen 15-02-2023

Heb reeds meerdere producten die alle naar tevredenheid waren met de zelfde service dus wat mij betreft geen klagen

k*********@g******** 15-02-2023

Prima prijs, uitstekende service!!
Vriendelijkheid en deskundigheid personeel, van aankoop tot bezorging tot installatie, in een woord;TOP!!

m***@m****** 15-02-2023

service in winkel in orde, levering dramatisch en afspraken zijn niet nagekomen

f*******@h******** 15-02-2023

De jonge medewerker wist net zoveel als de ervaren medewerker. Goed opgeleid.

Groenenboom 15-02-2023

Advisering omtrent het aan te schaffen product goed tot zeer goed.
Flexibele benadering klant en nakomen gemaakte afspraken.

a****************@g******** 15-02-2023

Deskundige medewerkers die echt de tijd nemen. Goede prijs kwaliteit verhouding

Smit 15-02-2023

Lokaal winkelen, dat doe ik vanwege service. En dat krijg je bij Expert Oosterwolde. Een vriendelijke medewerker heeft een luisterend oor en weet mij snel te voorzien van een passend advies. Als er dan ook nog eens (boven verwachting) op dezelfde geleverd kan worden door een vriendelijke monteur, dan weet je weer waarom je lokaal winkelt, i.p.v. via het internet.