Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Volders 01-12-2021

Zeer goede service , alles wordt netjes bezorgd en aangesloten
Wij zijn altijd zeer tevreden.

De Jong 01-12-2021

Deze winkel heeft qua inrichting een goede uitstraling. Voorts is het personeel niet opdringerig.... men laat je eerst wat rondneuzen en vraagt dan beleefd, of men je ter wille kan zijn. Vervolgens volgt in mijn ogen een deskundig advies. 's Morgens geweest om voorinformatie, 's middags gekocht. Sony TV

e*********@g******** 01-12-2021

Een tv gekocht met mijn moeder bij Expert. De laatste kocht zij meer dan 25 jaar geleden. Wat een geduld en goed advies. De tv moet nog komen maar zij is nu al blij.

(geen naam noemen)

h**********@h********* 01-12-2021

In het filiaal in Joure prima geïnformeerd over mogelijke aankopen voor mijn keuken. Reden om andere artikelen hier ook te kopen.

Mombarg 01-12-2021

Ging voor een oled tv maar na goede uitleg en verschillende tv's te laten zien toch voor qled gegaan, prima uitleg

B& B Pullemans 01-12-2021

We hebben gekozen voor een fysieke winkel voor de goede service die we daar krijgen, goedeuitleg gratis bezorgen en geplaatst, vriendelijk personeel. We moeten de winkels steunen anders hebben we over een poosje geen fysieke winkels meer.

Sipma 01-12-2021

We worden goed geholpen bij de expert in Assen.
We kopen bij expert omdat hun service heel goed is!
Deze service krijg je niet bij andere winkels.
familie sipma

Petra 01-12-2021

Ik heb voor Expert gekozen voor de klant vriendelijkheid. Men neemt de tijd voor uitleg, mogelijkheden. Je krijgt ook nog n kopje koffie, dat noem ik service!

Verheugd 01-12-2021

Bij Expert heel fijn geholpen, gaan een volgende keer zeker weer naar Expert.

Vos 30-11-2021

ik vind het een top winkel en ze hebben hele goeie service en goeie spullen

Gerrard 30-11-2021

Recommend EXPERT for there after sales service if you require any additional help

Slotegraaf 30-11-2021

Geweldige service en kundig personeel bij Expert Meijer in Bergum. Goede voorlichting en nemen de tijd voor je.

m************@h********** 30-11-2021

Eerlijke, kundige en vaardige monteur, product is naar wens en keurig ingebouwd.

Koning 29-11-2021

Wij zijn goed geholpen en goed geadviseerd. Verkoper dacht mee en samen kwamen we tot een goede beslissing.

p************@k****** 29-11-2021

Leveren ging matig, eerst niet afgesproken product gekregen, later wel opgelost maar ging moeizaam

Berger 29-11-2021

Expert Breezand staat bekend om goede service, dat weten we ook uit eigen ervaring! De nieuwe winkel is overzichtelijk en heeft een ruim assortiment. En anders bestellen ze het voor je!

Smetsers 29-11-2021

Prijs/kwaliteit goed. Deskundig personeel zowel bij aankoop als installatie.
Perfecte service, en alles precies zoals is afgesproken !!

Vos 29-11-2021

overzichtelijke winkel met ruime keuze en enthousiaste en deskundige medewerkers voor wie geen vraag te veel is

Van Laarhoven 29-11-2021

Fijne winkel met ruime keuze aan producten. Bieden goede merken aan. Flexibele bezorgmogelijkheden.

Van der Heide 29-11-2021

In de winkel werd ik goed geholpen met informatie en advies. Het thuis bezorgen ging snel en de bezorger/monteur was erg vriendelijk en deskundig .

Stultiens 29-11-2021

Expert Nederweert is voor iedereen aan te bevelen. Personeel is enthousiast, behulpzaam en vriendelijk.

Pieters 29-11-2021

Het team van helpt altijd om een goed en passend product te vinden.
het team van de montage weet wat ze moeten doen en bouwen netjes apparatuur in of plaatsen het netje op de afgesproken plaats

Kattestaart 29-11-2021

Prima aankoop gedurende black driver. Tevens uitstekend geïnstalleerd volgens afspraak.

Cordel 29-11-2021

Al jaren vaste klant bij Expert in Leersum. Nooit teleurgesteld. Wij wonen in Driebergen en rijden graag naar Leersum. Vriendelijke medewerkers en zeer goede service

Melis 29-11-2021

onlangs voor de eerste keer bij expert een aankoop gedaan. erg tevreden over de klantvriendelijkheid, deskundigheid en hulpvaardigheid van de medewerkers . Er is voldoende keuze en je wordt niet op het kopen van dure producten aangedrongen. service installeren super! ook toen de installateur net weg was en de tv een fout code aangaf direct iemand aan de lijn die me kon helpen . en degene die het geïnstalleerd had belde direct terug. wat een service!