Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Prinsen 20-10-2022

Expert Roosendaal is mijn favoriete witgoed en elektra winkel!
Jasperina Prinsen.

m*****************@h********** 20-10-2022

Ik ga al jaren naar deze winkel vanwege goed advies, goede aanbiedingen en goede service!

e*************@g******** 20-10-2022

Wasmachine besteld bij Expert Uithoorn, door vertraging in de levering, na 14 dagen nog niet geleverd en levertijd nog onbekend (transportproblemen vanuit Duitsland) heb ik mijn bestelling mogen annuleren.

Van der Linden-kivits 20-10-2022

Prima bedrijf met aandacht voor U.vooral prettig voor mensen zoals ik. Op leeftijd.

f**********@h****** 20-10-2022

Slechte communicatie, had het sneller kunnen bestellen via bol.com
Wou het plaatselijk doen, maar door een verkeerde bestelling in de winkel door personeel heb ik 1,5 week moeten wachten en door er zelf achteraan te gaan kwamen ze er achter dat er iets in de winkel mis was gegaan.uiteindelijk wel goed opgelost. Vandaag een 7

p************@g******** 20-10-2022

Goed en deskundig advies. Wat niet op voorraad is, is via de winkel te bestellen bij de webshop.

l***********@g******** 20-10-2022

Ik ben heel vlot geholpen door een vriendelijke verkoper die goed op de hoogte was van de diverse producten en mij goed advies gaf over mijn aankoop. Hij dacht ook leuk mee met mijn portemonnee

Brekelmans 20-10-2022

Prima service. Op afspraak genoeg tijd genomen voor uitleg bij de aankoop van een i-pad.

h******@h********** 20-10-2022

Televisie uit de folder in de winkel bekeken en besteld, samen met een ophangbeugel. Thuis laten bezorgen en installeren.
De twee mannen die de tv installeerden waren goed op elkaar ingespeeld en hadden de tv binnen een halfuur compleet ingesteld
aan de muur hangen. We konden direct genieten van onze nieuwe aankoop. Doos werd ook meegenomen. Alles bij elkaar een
prima service.

Van der Zee 20-10-2022

Het gaat hier om de hisense smart televisie.
Ik had twee redenen om een andere televisie aan teschaffen.
1 groter beeld diagonaal
2 app Viaplay
Punt 1 is gelukt maar helaas punt 2 niet.
Op deze hisense kan de app van Viaplay niet worden gedownload.

Sluiter 20-10-2022

Nette winkel. Keurig en vriendelijk geholpen. Producten netjes op tijd afgeleverd en werkend op de plaats gezet.

Scholten 20-10-2022

Jullie hebben veel soorten artikelen en geeft een goed gevoel om de producten hier te kopen en alles is mij ook uitstekend bevallen zowel het artikel als de informatie van de verkoper👍

Wijnands 20-10-2022

Vinden het fijn om naar een zaak te gaan die nog de tijd voor je neemt en je niet iets probeert aan te smeren

a*************@h********** 20-10-2022

Ik kies nooit meer voor een andere winkel. Eerlijk en adequaat advies. Snelle services

Graef 20-10-2022

Een fijne zaak waarbij de verkoper de klant goed adviseert op basis van diens vragen en wensen .

t**************@l****** 20-10-2022

Nieuwe koelkast uitgezocht. Via de website al gekeken welke ik wou maar deze was niet meer leverbaar. Door de medewerker uit de winkel goed geholpen door een vergelijkbare te kopen. Nog steeds blij met de keuze

Jonk 20-10-2022

Prima winkel, alles overzichtelijk, aardige persoonlijke aandacht en prima service. Bovendien is het natuurlijk hartstikke fijn om je 'ding' in een echte winkel te kunnen voelen en ruiken en te zien wat het doet. En je kunt nog eens terug om iets te vragen.

Van der Schans 20-10-2022

Wij hebben een zeer goede indruk ervaren van het ter zake kundig personeel en een uitstekende service ervaren tijdens en
na levering!

Juusdeijkers Onderhoud&klusservice 20-10-2022

Prima winkel met uitsluitend deskundige en vriendelijke medewerkers. Mooi assortiment met voor ieder wat wils ook voor de kleine portemonnee.

Peters 20-10-2022

Met name de deskundigheid en de vriendelijkheid zijn bij Expert in Neede fantastisch. Natuurlijk ook hun producten.

Koster 20-10-2022

Prima service .
Goed mee denken.
Goede monteurs die keurig netjes werken

Bakker 20-10-2022

Wij zijn zeer tevreden met de aeg wasdroger zeker een aanrader voor die prijs zijn super tevreden van aankoop tot de levering gr Hans en Esther

m**************@h******** 20-10-2022

deskundig advies, goede uitleg over hoe het product te gebruiken. prijs, kwaliteit is prima.

t************@h******** 20-10-2022

klantvriendelijke benadering
ook na aflevering producten bereidheid tot beantwoording van gestelde telef. vragen

Leicher 20-10-2022

Kan iedereen de service van expert Laren aanbevelen.
Goed advies en vakkundige installatie door vrolijke medewerkers.
Ook wat waard! :-)