Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van der Donk 11-04-2022

Ik word altijd netjes en deskundig geholpen door de medewerkers van Expert. Zij helpen me altijd met de juiste keuze maken en de installateurs zijn aardig en doen hun werk netjes. Zij leggen ook goed uit hoe de apparatuur te gebruiken

Van Laarhoven 11-04-2022

Expert Elst is top! Altijd prettig te woord gestaan en uitstekende service.

r**********@k********* 11-04-2022

Zeer tevreden over verkoop, levering en deskundige installatie van de nieuwe tv en dvd-speler.

Monster 11-04-2022

We heel heel tevreden over expert we zijn fijn geholpen goede uitleg en goede service….kan het iedereen aan bevelen.

Janssen 11-04-2022

ik ben de laatste tijd meerdere keren in de winkel geweest en heb
daar ook tot volle tevredenheid aankopen gedaan.
Ik zal deze winkel deze winkel aanbevelen.

r******@p******** 11-04-2022

Zonder meer aan te bevelen vanwege goede bediening, grote deskundigheid en uitstekende service

Boekhorst 11-04-2022

Ben zeer te vrede met de service van het personeel en met de afgeleverde apparaten qua merken die afgeleverd zijn .

Claes 11-04-2022

Uitstekend & deskundig advies klant staat bovenaan denken in oplossingen e/o verbeteringen

Heerkens 11-04-2022

Website is overzichtelijk en alle producten en beschrijvingen zijn makkelijk te vinden.

b*********@q********** 11-04-2022

Omdat ik hele goede ervaring met deze winkel heb, beveel ik u echt deze winkel aan om uw product hier te kopen.

Coolsnit 11-04-2022

Wij gaan altijd met veel plezier naar Expert, vanwege de prettige sfeer en deskundig advies

Van Haren 11-04-2022

Fijne winkel waar je snel geholpen wordt. Verkoper had verstand van zaken en wist waar hij over praatte

J.k. Montage En Inspectie 11-04-2022

Professionele uitleg gekregen bij het maken van mijn keuze voor het aanschaffen van een laptop

Siemeling 11-04-2022

Zeer snelle levering met goede installatie met prima uitleg over het product

Fijen 11-04-2022

Expert 's-Heerenberg is een top winkel. Al vele jaren onze huisleverancier. Goede adviezen, vriendelijk en is er iets met een product staan ze voor je klaar.

Davelaar 11-04-2022

helemaal perfect.
fijne mensen, helpen je op de juiste manier, nemen de tijd voor je

Wolf 11-04-2022

Goed advies, snelle levering en installatie volgens afspraak door vakmensen. Prima service en voor herhaling vatbaar, ik ga met plezier naar Expert in Bodegraven!

Scholten 11-04-2022

Oriënteer op wat je zoekt ga in de winkel kijken en stel je vragen en dan besluit maken.
Ik ben tevreden met de service en behandeling van expert

Cornelder 10-04-2022

Harman Kardon soundbar gekocht had al speakers de mk one maar konden niet als suround speakers gebruikt worden deze mogen ruilen voor bas speaker. Zeer tevreden mee mooi en vol geluid .

Hoveling 08-04-2022

Ben blij met m’n wasmachine alleen de gebruiks aanwijzing mag wel iets uitgebreider miste wat in het boekje

j*********@o******** 08-04-2022

Ophouden met dut soort onze nig vragen stellerij en dan nog aanmaningen na sturen dat je ze niet invult!! Helemaal klaar met dut gedoe!!

Pieters 08-04-2022

Als ik bij Expert de winkel binnenstap kom ik naar buiten met het vooraf gewenste product of met met meer productkennis, waardoor ik een betere keuze kan maken.

l**********@p******** 08-04-2022

Prima geholpen en de levering van de droger is ook prima verlopen. Advies in de winkel was ook goed.

t************@g******** 08-04-2022

Ik hoef eigenlijk nooit verder te kijken ook al vergelijk ik meestal wel eerst op internet. Heb zowat alle apparatuur die in huis is via Expert omdat ik de zaak vertrouwd vind, de medewerkers kundig en de service fantastisch!

c********@x******** 08-04-2022

Expert heeft een groot assortiment van verschillende merken, en de meesten zijn redelijk geprijst