Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Stanley 04-11-2022

Goede service en uitleg en veel geduld bij het uitzoeken van onze nieuwe wasmachine en warmtepompdroger tot aan de levering en installatie op zolder.

m*********@g******** 04-11-2022

Goede service, persoonlijk advies. Ik ga voor al mijn huishoudelijke spullen naar Expert om deze redenen

Pietersen 03-11-2022

Zeer goede service, uistekende kwaliteit van de producten en een grote pluim voor het personeel!

Van der Linden 03-11-2022

Deskundig geholpen door Expert. Plaatsing door een medewerker bij mij thuis was voortreffelijk.

Van den Heuvel 03-11-2022

Door de eigenaar van de Expert aan de Haagdijk te Breda zeer goed geholpen ,uitgebreide uitleg gekregen en is de afspraken die we gemaakt hebben perfect nagekomen.

Smit 03-11-2022

Prettig geholpen, juist advies en goed overleg over verandering leveringsdatum

m**************@x******** 03-11-2022

Verkoper denkt goed mee, helpt met uitzoeken wat de verschillende mogelijkheden zijn van het product.

p**@h************ 03-11-2022

De persoonlijke benadering, gewoon naar de winkel kunnen gaan. Het bevorderen van duurzaam gebruik door mogelijkheid van reparaties aan huis. Echt een verademing om gewoon door mensen te woord te worden gestaan en niet van kastje naar de muur gestuurd op een electronisch apparaat.

Van Oirschot 03-11-2022

prima verkoper, artikel niet in winkel verkoper meegedacht en voor mij bestelt.

j****************@g******** 03-11-2022

Prima service. Sfeer in de winkel tussen personeel onderling kan wat beter. Je moet je als klant meteen welkom voelen.

Van der Poel 03-11-2022

Uitstekend (persoonlijk) advies in de winkel.
Prima levertijd- en aflever-afspraken.
Uitstekende koelkast (prijzig maar dan ook zeer zuinig)

Megens 03-11-2022

Helemaal blij met onze nieuwe inbouwkoelkast. Dank zei de verbeterde deuren en schapindeling
Zijn we erg enthousiast over deze koelkast van Siemens

e***@p******* 03-11-2022

Prijs en kwaliteit is prima
Werd netjes afgeleverd.
Wat ik jammer vind, er zit geen beschrijving bij.
Dit moet je online zoeken.

Palma 03-11-2022

Het product waar je voor komt wordt altijd door een medewerker gedaan die er verstand van heeft.

m******************@g******** 03-11-2022

Op zoek naar een wasmachine werden we bij Expert ontspannen te woord gestaan, we konden alle vragen stellen, en de medewerker dacht met ons mee.

b*******@h****** 03-11-2022

Zijn klant vriendelijk,
en kunnen goed over leggen,om iets te plaatsen.
Op en top winkel👌

g********@g********* 03-11-2022

Wat is er nu mooier dan zien en aanvoelen van wat er bij expert in de winkel te koop is.

Op 't Hoog 03-11-2022

Ben altijd best tevreden over de producten een aanrader zou het zeker doen daar te kopen.

Wessels 03-11-2022

Nog steeds een uitstekende service. Word altijd goed geholpen en is er wat mis met het gekochte product word het altijd netjes opgelost.

Wels 03-11-2022

Ik heb gebeld voor een produkt. Voorgesteld werd door verkoopster om het naar mijn huisadres te sturen, omdat ik ver weg woon en zag dat de desbetreffende winkel het product nog op voorraad had. Zeer goede service. De volgende dag had ik het al in huis!

d********@c******** 03-11-2022

voor goed advies en goede service moet je bij expert zijn. stuk prettiger dan online shoppen en alles zelf uit moeten zoeken

Hoemakers 03-11-2022

We hadden al via internet meerdere keuzes gemaakt waarbij uw medewerker de richting aangaf zodat wij de juiste wasmachine gekocht hebben

Van Dijk 03-11-2022

Opnieuw een bestelling gedaan bij Expert Leersum. Opnieuw die professionele service met opnieuw dat vriendelijke geduld en opnieuw dat meedenken in jouw wensen en mogelijkheden.

Van Son 03-11-2022

ik heb een goede ervaring met mij aankoop bij expert dus raad mensen aan om toch maar eens een kijkje te nemen zal je zelf zien dat je netjes behandeld word

Van der Berg 03-11-2022

Wij komen al jaren bij Expert in Burgum en zijn tot nu toe héél erg tevreden.