Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Gils 13-01-2022

Zoek je een winkel waar je vakkundig, vriendelijk en met veel persoonlijke aandacht geholpen wordt en advies op maat krijgt? Waar afspraak is afspraak geldt? Ga dan naar Expert Nuenen. Daar zit je gegarandeerd goed!

l*************@l****** 13-01-2022

Expert Marum heeft mij zeer goed geholpen bij verschillende aankopen. Ook nu de wasmachine stuk is, hebben zij goed meegedacht en een passende oplossing gemaakt. Heel blij mee

De Jongste 13-01-2022

Wij hebben onze bestelling via e-mail gedaan en kregen zeer snel een reactie terug.
Alles is correct, snel en volgens afspraak geregeld. We zijn zeer tevreden en kunnen deze winkel bij iedereen aanraden,

Marsijla 13-01-2022

Wij zijn niet van die "snelle"jongens die elke aankoop online regelen en daarbij graag voor de gunstigste prijs gaan. Wij houden graag de plaatselijke middenstand op de been en laten ons graag persoonlijk adviseren bij de aankoop van dure, luxe artikelen. We betalen liever iets meer maar verwachten daarvoor ook een goede service terug. Nu blijkt echter, dat wanneer zich mankementen aan een product zich voordoen, je deze zelf maar moet gaan oplossen door contact op te nemen met de fabrikant.
We kunnen dit voortaan beter rechtstreeks doen, want het maakt dan ook niet meer uit, bij wie je het product koopt. De verleende service zal dan bij een online-bestelling hetzelfde zijn als bij de plaatselijke ondernemer.

Esser 13-01-2022

Goede service en goed behulpzaam bij het plaatsen en / of weghalen van het oude apparaat.

t*****************@h********** 13-01-2022

In deze tijd van de lockdown zeer goed advies gekregen via de site en via telefoongesprek.

Griesel 13-01-2022

Fijn zo'n goede locale dealer, fijn dat je kunt vertrouwen op deskundigheid en service in de buurt.

Cornet 13-01-2022

Prima adres om witgoed te kopen: snelle levering, uitstekende service en prima uitleg

Herbi 13-01-2022

De afspraak niet na komen voor het op de afgesproken dag de bestelling te leveren. Ongeïnteresseerd personeel die niet de moeite wilt doen een voicemail of tekst berichtje achter te laten. En hij vindt het niet erg de bestelling te annuleren terwijl ik de oude koelkast leeg heb gehaald en buiten heb gezet mits de nieuwe wordt geleverd.
Dit is mijn ervaring met experts Houten.

k************@h********** 12-01-2022

Via whatsapp mijn bestelling kunnen plaatsen. Contact gaat snel en duidelijk. Levering zoals beloofd. Zeer tevreden met de service van expert.

p**********@h********** 12-01-2022

Goede uitleg en advisering. Aflevering en montage keurig gedaan zonder haasten of slordig werken. Prettige dienstverlening!

s***********@g******** 12-01-2022

Prijs is vaak hetzelfde als de grote winkels, service is bij de expert gewoon veel beter. Hier kan een mediamarkt niet tegenop

Langedoen 12-01-2022

Tijdens Telefonisch contact goed meedenkend en bij bezorging uitstekende service

Slingschroder 12-01-2022

Philips tv met ambilight en Sonos soundbar met basbox aangeschaft. Door Expert Purmerend is geheel opgehangen en aangesloten. Is perfect gedaan. Hierdoor prachtig beeld met geweldig geluid dat perfect synchroon met beeld loopt. Deze combinatie is een absolute aanrader, mits je deze deskundig laat aansluiten.

De Zwart 12-01-2022

Duidelijke website en altijd telefonisch contact mogelijk of product in voorraad is in het filiaal waar je graag komt.

r*****************@g******** 12-01-2022

Ik geef ze goed advies om bij expert te kopen ben altijd zelf goed geholpen

a**********@h********** 12-01-2022

een filiaal in Diepenveen bellen tijdens de lockdown en een aanrader, kreeg meteen contact!

h*******************@k********* 12-01-2022

Mijn vraag in een mail snel /goed beantwoord en na telefoontje stond mijn bestelling keurig klaar.

j*****@x******** 12-01-2022

Prima winkel Expert in Barneveld. Ruime keuze artikelen en vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijs / kwaliteit is uitstekend.

Vos 12-01-2022

Snelle levering voor de beste prijs die er op dit moment is. Nergens zo'n aanbieding.

Thielen 12-01-2022

Kwalitatief uitstekend, deskundige mensen in de zaak en prettig om ze face to face te ontmoeten. En.... Koop Lokaal!

Gorcom 12-01-2022

Mensen hebben me grandioos geholpen en meegedacht over mijn wensen. Ondanks alle beperkende maatregelen.

Lagerweij 12-01-2022

zeer fijne winkel en service van winkel helemaal top gewoon ontzettend goed

b. bron 12-01-2022

goed advies en snel geholpen door deskundig personeel. en ook snel afgeleverd

Robben 12-01-2022

Goed snel en vakkundig geholpen de medewerker en de bezorger.
Heel tevreden over Expert .