Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

g**************@g******** 04-01-2023

Dankzij de goede service en goede aanwijzigingen van het personeel hebben we nu precies de radio met extra toepassingen die we wilden hebben!

f************@g******** 04-01-2023

Zeer tevreden vanaf het moment van aanschaf in de winkel, tot en met de bezorging. Hele nette service. Komen gemaakte afspraken na.

Lodewegen 04-01-2023

Expert Meijer al jaren de beste winkel voor witgoed, tv , ""nieuw"" de elektrische kachel voor het verwarmen van huiskamer bv. maar ook mobiel en laptop.
Maar natuurlijk ook ook voor een pasfoto kunt u er terecht een kortom winkel van goede kwaliteit en service en goed getrainde personeel weten waar ze over hebben.
Een aanrader als u een wasmachine of magnetron of tv of vriezer bv kom gerust kijken bij Expert Meijer te Burgum

De Jong 04-01-2023

Altijd makkelijk een deskundige verkoper die actief meedenkt en je op de voordelen maar ook op de nadelen wijst. En dat op een begrijpelijke manier

Van Sundert 04-01-2023

Fijne eerste kennismaking met Expert Breda. Goed geholpen deskundig advies. Apparatuur netjes geplaatst.

Bakker 04-01-2023

Product (inbouw koelkast) ongezien telefonisch gekocht. Snelle goede service tegen een prima prijs. Vakkundige vriendelijke eigen installateur.

Korenblik 04-01-2023

Mooie kenwood keukenmachine gekocht als vervanger van alle losse apparaten.

r********@g******** 04-01-2023

Nog nooit teleurgesteld. Vakkundig en klantvriendelijkheid staat bij Epert Wezep hoog in t vaandel. Niet voor niets al ruim 20 jaar klant.

Van Hoorn 04-01-2023

Prachtige winkel
We zijn goed geholpen
En zeker voor de volgende aankoop zal ik de winkel weer gaan bezoeken

m**********@h****** 04-01-2023

Expert Franeker, een mooie ruim opgezette winkel, beleefd personeel, ruim assortiment, behulpzaam als je er zelf niet uitkomt.

Van den Heuvel 04-01-2023

Mijn ervaring is heel goed! Maak van te voren een memo met daarin je wensen.

p*******@g******** 04-01-2023

Expert Gouda is een hele fijne winkel je wordt er altijd goed geholpen en de service is ook prima

r*********@u********* 04-01-2023

Keurig geholpen en duidelijke uitleg over het apparaat.
Jou niet iets opdringen maar meedenken en de beslissing aan jou overlaten.

Saskia 03-01-2023

Via webshop en toch het filiaal om de hoek!!
Dus toch lokale steun. Vertrouwd en goed.
Geeft een goed en zeker gevoel dat je gekocht hebt bij een buur/plaatsgenoot.

Schlarmann 03-01-2023

Zeer goede service en aardig personeel en ook verstand hebben wat ze zeggen

Veldman 03-01-2023

Ik zou ook andere mensen adviseren, een kijkje nemen bij een van de Expert winkels.Wij hebben er een goede ervaring mee.

c*******@u********* 03-01-2023

Door Expert op een vriendelijke en deskundige manier geholpen. Zowel in de winkel als door de installateur! Ben zeer tevreden!

Boegheim - Jansen 03-01-2023

Expert heeft het , is in de buurt en je wordt goed geholpen, de service is prima 👍🏽 en je wordt vriendelijk geholpen dat geeft vertrouwen !!!!!!!

Colaco Osorio 03-01-2023

Als U nog ouderwetse goede informatie VOO la de koop en een vergelijkbaar product wss as t er niet is en mensen die oudere apparaten nog goed met nieuwe kunnen verbinden wilt ervaren, zonder tijds- if koop Dirk zit bij Expert Bushoff goed.

d*****@h****** 03-01-2023

Bij Expert wordt je vriendelijk te woord gestaan en is men helder bij de presentatie van de producten.
Ook neemt men de tijd voor je, indien nodig.

Dekkers 03-01-2023

als je -na aankoop- nog vragen hebt, wordt je net zo enthausiast geholpen als vóór de aankoop

d********@g******** 03-01-2023

Niets voorradig en dan wordt een poging gedaan om het gevraagde in de winkel te krijgen wat dan ook nog lukt binnen het termijn.

Van Dijk 03-01-2023

Beveel expert aan, vanwege service, klant vriendelijk en groot assortiment.

Jan ter Maat 03-01-2023

Wij halen al onze apparatuur bij Expert Doornenbal in Nijverdal, vanwege het grote assortiment, de fijne sfeer, de vakkennis van het personeel, gewoon een top winkel

a****@k*************** 03-01-2023

Expert Castricum heeft mij perfect geholpen.
goed advies en keuze wasmachine en droger.
Geleverd op afroep.
Compimenten.