Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Carine 09-01-2021

Door de Corona tijd telefonisch een bestelling geplaatst voor een combi oven. Goed en eerlijk advies gekregen. Best lastig kopen zonder kijken maar goede keuze gemaakt dankzij jullie advies. Makkelijke betaal methode en snelle levering.

Heleen 09-01-2021

Prima online service. Je wordt keurig en deskundig geholpen. Denken met je mee en adviseren goed.

Theo van Mierlo 09-01-2021

Zeer scherpe prijsstelling. Klein minpuntje was misschien dat op de website werd vermeld dat het aangeschafte artikel op voorraad was. Hetgeen niet zo bleek te zijn. Geen enkel probleem vanuit ons perspectief. Nette en duidelijke communicatie en facturatie. Keurige communicatie op het moment dat het artikel geleverd/beschikbaar was. Keuze van afleverdatum is erg fijn. Gehele afleverproces in samenwerking met Dynalogic hebben wij als uitermate prettig ervaren. Hopelijk ervaren wij net zoveel plezier van het aangeschafte artikel als van de service van Bemmel en Kroon. Helaas hebben zij daar geen meer invloed op...

Bep van den Berg 09-01-2021

Geweldige stofzuiger en snelle levering. Vrijdag de stofzuiger op internet gezien goedkoper. Daarna Bemmel en Kroon benaderd en kreeg de stofzuiger goedkoper dan op internet. Besteld en betaald. Vandaag zaterdag de stofzuiger ontvangen. De stofzuiger heeft een geweldige zuigkracht, lange flexibele buis en ziet er mooi uit.

Elles 09-01-2021

Onmiddellijk na bestelling van onze nieuwe koffiemachine ontvingen we een duidelijke mail met wat te verwachten mbt leertijd. Telefonisch contact was plezierig, we werden zeer snel teruggebeld en de afhandeling van de vraag was adequaat.
Levering was super! Ook daar weer een duidelijke mail waarin we konden aangeven wanneer er bezorgd kon worden. Er volgde een mail met track &trace en de bezorgtijden werden zeer accuraat aangepast zodat een korte bezorgenwindow ontstond. Ook ontvingen we een sms met de geschatte bezorgtijd, en de chauffeur stond óp de minuut voor de deur, leverde met een glimlach en nam keurig mijn oude apparaat mee.
Topservice en niet veel later genoten van een heerlijke kop koffie! Dank!

Artur 09-01-2021

geweldige klantenservice, snelle verzending, goede prijzen, punctualiteit van de chauffeur. ik deze winkel aanbevelen, alles was geweldig.

Stef 09-01-2021

Hele fijne communicatie en advies om een juiste keuze te maken voor een Bosch wasdroger en een wasmachine. Geen betere prijs kunnen vinden. Levering op afroep ook zeer prettig. Top.

John Oliekan 09-01-2021

Wij hebben een wasmachine Bosch WAXH2K75NL gekocht bij Bemmel&Kroon. De machine heeft goede referenties en B&K was een van de leveranciers tegen een prima prijs. Onze droogtrommel hebben wij een paar jaar geleden ook bij B&K gekocht en dat was prima geregeld. Zo ook nu. De volgende dag kon er al geleverd worden. Koerier Dynalogic verzorgt de levering en doet dit zéér netjes. in de ochtend een sms ontvangen met een tijdslot van 2 uur waarin geleverd zal worden en vlak voor aankomst nog een sms met de exacte tijd. Het uitpakken,plaatsen en aansluiten was vlot gedaan en de oude machine en alle verpakkingsmaterialen zijn netjes meegenomen door twee zeer beleefde jonge mannen. De eerste was is gedraaid en alles werkt prima. We zijn echt zéér tevreden over de gehele gang van zaken!

Zeker weten 09-01-2021

Kan iedereen aanraden om bij van Bemmel en Kroon te bestellen. Goede service, bezorging uitstekend geregeld.
Ook in de coronatijd. Personeel mondkapje en uitpakken buiten. Uitpakmateriaal gelijk in de auto, apparaat daarna geplaatst. Echt een aanrader

Van der Veen 09-01-2021

Perfecte service. Snelle levering. Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers. Aanrader!

Hans Vonk 09-01-2021

Het geleverde product (koelkast) is precies zoals op de website is omschreven.
De levering is snel en op een nette manier uitgevoerd.

Jaap 09-01-2021

Goede aanbieding gekregen per mail, op dezelfde dag dat ik een prijsopvraag deed.
Ik werd goed op de hoogte gehouden via mail en sms.
De levering van mijn nieuwe oven was snel en netjes, en ze hebben mijn oude oven mee terug genomen.

Ik ben erg tevreden over Bemmel en Kroon

Vht 08-01-2021

Ijskast Miele netjes geleverd. Goede communicatie bezorging. Minpuntje op site stond dat apparaat naar boven zou worden gebracht, dit bleek ineens te zijn gedowngraded tot drempelservice. Balen en wel een erg onaangename verrassing

Harry 08-01-2021

Goed telefonisch advies zelfs laat in de avond. De bestelling werd de volgende dag nog geleverd.

Merel 08-01-2021

Zeer goede service voor een wasdroger: de geselecteerde droger was niet meer leverbaar, dus automatisch een upgrade binnen zelfde merk twv €50 zonder extra kosten. Ook de caskback actie was gelijk. Netjes met een e-mail waarin de type wijziging was aangegeven. Levering en plaatsing en verwijdering oude droger op zeer korte termijn conform afspraak. Zeer tevreden!

Peter 08-01-2021

Via de website uitgezocht en een hele snelle bezorging, goede service! Kon voor iedere vraag die ik had bellen omdat de zaak wegens Corona gesloten is.

Jansen 08-01-2021

De site is erg gebruiksvriendelijk, duidelijk en logisch. De prijs van onze wasmachine is bij andere winkels veel hoger. Ook de info mbt aflevering was duidelijk. De levering zelf was ook op tijd, en de plaatsing van de machine ging ook snel en goed. Kortom, wij zijn erg blij met onze keuze voor Bemmel en Kroon!

Jolanda 08-01-2021

Super service, Gister een inductie kookplaat van Etna besteld. En deze is zojuist geleverd.
In perfecte staat, met goede bezorgservice.
duidelijke communicatie, goed geregeld,
Ik heb de site opgeslagen, zodra ik nieuw apparatuur nodig ben kijk ik zeker eerst bij jullie.
En zal jullie zeker aan raden.

Paul 08-01-2021

Prima aanbod, duidelijk omschreven, geen verborgen dingen.
Prima service, correcte levering.

Miriam 08-01-2021

Keurig geholpen . Via de telefoon besteld. Medewerker heeft gekeken welk model vaatwasser bij mij in de keuken past. Deskundig advies. Binnen 24 uur geleverd en oude mee retour

Marloes 08-01-2021

Prettige winkel waar vakkundige mensen werken. Ik ben goed geholpen en ze waren duidelijk en transparant over de verschillende vaatwassers. Er werd echt met mij meegedacht wat er het beste bij mijn situatie past. Erg fijn!

Fam Kooistra 08-01-2021

We hebben een koelkast en een vaatwasser besteld. De service was heel netjes. Wij hadden het verkeerd opgemeten en na goed overleg is er voor de levering een wijziging aangebracht op de bestelling. De jongens die alles gemonteerd hebben waren zeer kundig en hebben goede adviezen gekregen voor de aanschaf van de oven. Over het algemeen dus zeer tevreden!

J.Dalhuisen 08-01-2021

Zeer netjes geholpen, ook de communicatie liep goed,
Ze doen wat ze beloven, 👍
Levering volgens afspraak, kortom aan te bevelen.

Oscar 08-01-2021

Ik had in eerste instantie de verkeerde vaatwasser besteld (eigen schuld, zelf online uitgezocht). Maar door de proffesionele manier van werken werd dit voor het leveren en plaatsen ontdekt en is er een voorstel voor een andere vaatwasser gedaan.
Deze is door Bemmel en Kroon zeer netjes geleverd en geïnstalleerd waarbij de monteur zeker niet snel tevreden was.

Ik ben er dan ook erg tevreden over.

B Verkerk 08-01-2021

zeer scherpe prijs, duidelijke en goedwerkende website.
bij telefonisch contact vriendelijk en behulpzaam tot complete afhandeling aan toe.