Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3669 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Helmut Vanden Bulcke 12-04-2023

Eergisteren op een feestdag bestelling geplaatst. zeer snel en duidelijke mail ontvangen ivm levering. Gisteren bestelling correct ontvangen. Een voorbeeld bedrijf in mijn ogen wat betreft online verkopen !!! Ik zou het iedereen aanraden.

Michael B 12-04-2023

Prima service in de winkel, en levering was precies op tijd.
Je wordt netjes via de track en trace op de hoogte gehouden .

Nannie 12-04-2023

Eerst via internet gezocht op de site daarna gebeld goed geholpen. Zeer tevreden de installatie gaat rustig en heel goed vriendelijke monteur onze kookplaat ook bij hun vandaan ook daar zeer tevreden over

Michelle Veldhuizen 12-04-2023

1,5 week geleden vanuit de xxx contact gezocht met de klantenservice van Bemmel en Kroon met vraag hoe snel zij de droger en wasmachine die wij wilde konden leveren. Het antwoord van de zeer vriendelijke en deskundige medewerker was de volgende dag!

Wij waren super blij tot wij de Google recensies lazen, nogmaals een telefoontje naar de klantenservice en daar werden wij gerustgesteld dat de wasmachine en droger de volgende dag werden geleverd.

Keurig en netjes ontvingen wij via de e-mail updates en een track and tracé met het exacte tijdstip wanneer de bezorgers langs zouden komen.

De oude wasmachine en droger werden ontkoppeld en de nieuwe werden geïnstalleerd en startklaar gezet. Ook kregen wij nog handige informatie van de vriendelijke bezorgers.

Na het goed bekijken bleek er schade te zijn, Bemmel en kroon heeft dit keurig en netjes voor ons op correcte wijze opgelost!

Ik kan iedereen Bemmel en kroon aanbevelen, vriendelijk en snelle afhandeling!

Fam. Scholten 11-04-2023

Supersnel geleverd, zelfs een bestelling op 2e Paasdag is de volgende dag bezorgd (dat had dan ook weer niet gehoeven :)). Nauwkeurige tijdsindicatie voor levering ook, erg prettig. En het product is natuurlijk wat het is, gewoon goed.

Ronald 11-04-2023

De bestelde product was binnen een dag geleverd.
Waar andere bedrijven het op voorraad te hebben, en vervolgens melden dat zij en de fabrikant het niet op voorraad hebben, had Bemmel en Kroon het wel op voorraad, en voor een lagere prijs.

Klasse!

Hub 11-04-2023

Goede prijs en korrekte levering.
Duidelijke website.
Een adres om te onthouden.

Maartje Kuypers 11-04-2023

Bestelling tot en met de aflevering verliep prima. Werd goed op de hoogte gehouden mbt de bestelling en de aflevering

Ruud Steenbakkers 11-04-2023

Bij het zoeken naar apparatuur voor onze nieuwe keuken kwamen we bij diverse voordelige aanbiedingen telkens weer "Bemmel en Kroon" tegen als voordeligste aanbieder.
Na zoeken op reviews bleek ook nog dat het zeer veel positieve reviews kreeg.
Steeds vaker wordt er geen directe prijs meer online gezet, maar dan moet je daar voor bellen. Voordeel is dan ook dat je meteen weet of een artikel nog op voorraad is en of het nog geleverd kan worden. Bij het prettige telefonisch contact met verkoper (*) kregen we snel en duidelijk advies over de gewenste producten en hun eventuele "opvolgers" en ook meteen een offerte per mail.
Na 3 wijzigingen (door onszelf )die telkens snel en duidelijk werden aangepast in een nieuwe offerte, hebben we de online aankoop afgerond.
Inmiddels zijn alle gewenste en beloofde producten keurig bezorgd door "Dynalogic" die je prima op de hoogte houden over de bezorgtijd op de door ons aangegeven bezorgdag.
Dus alle lof over het traject van aanvraag tot en met bezorging en hierbij hebben we geen enkele poging tot wijziging van bestellijst ondervonden, maar wel eerlijk advies over de te maken keuzes, als je daarom vraagt.
Kortom; gewoon goed, goedkoop, duidelijk, en correct !

Amir 11-04-2023

Makkelijk bestellen en vroeg bezorgdheid.
Ik kon makkelijk mijn artikel bij jullie vinden en gelijk betalen en na 2 dagen heb ik thuis ontvangen.

Nico 10-04-2023

Goede prijs voor de vrieskast zeker mer de lente korting van 69,90. Levering zoals beloofd traceerbaar. Enige nadeel is de extra service levering begane grond alleen verpakking er afgehaald. Niet waterpas gesteld. Een dure 24,95 service geen enkele meerwaarde 24,95 weggegooid veld

Jan-Willem 10-04-2023

duidelijke website en goede bezorging. zelfs op tweede paasdag!!! Ook de oude koelkast werd weer mee genomen zodat we geen afval en afvoer kosten hadden.

Karin 10-04-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke website, bezorging op zondag superfijn, zo hoef je geen vrij te nemen.
Aardige en kundige bezorgers, makkelijk te volgen via link, zodat je weet hoe laat zij komen.
Netjes al het afval en oude wasmachine meegenomen

Nel 10-04-2023

Afgelopen zondag (9april) stopte onze combi magnetron er mee. Wat nu ? Even op internet gezocht naar een combi magnetron die voldeed aan onze wensen. Hierna was het héél simpel. Gezocht naar de laagste prijs, een snelle levering en de beste service. Bemmel & Kroon kwam als nummer één te voorschijn. Bestelling geplaats en vandaag (10 april) rond 11.00 uur is de combi magnetron afgeleverd. Zelf gelijk deze gemonteerd. We zijn dik tevreden over de service van Bemmel & Kroon.

Tijn Aben 10-04-2023

Een eerlijke prijs, in combinatie met nette communicatie en razendsnelle levertijd.
Waar wij bij andere bedrijven 4-6 maanden wachttijd hadden op onze Novy 1851, was dit bij Bemmel & Kroon maximaal 2 maanden. Ook werden wij netjes op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling

Bij vragen kregen wij direct een medewerker aan de lijn of werd er via de mail binnen een dag op onze vraag gereageerd.

Een erg positieve ervaring, die ik zeker aan kan bevelen.

Evelien 09-04-2023

Wat een service, wat een vriendelijkheid. Ze reageerden nota bene op eerste Paasdag bij een vraag van mij. Een vriend van mij wees me op deze (online) winkel en ik ben snel, accuraat en met een kleine extra korting geholpen. Ook het leveren ging perfect. Werd via mail en later sms exact op de hoogte gehouden door de bezorgers. En ik hoefde niet uren voor niets thuis te zijn. Ideaal. Een volgende keer bestel ik weer bij Bemmel en Kroon! Eerlijke prijs voor goede producten en een top service.

Harald 09-04-2023

Doen wat ze zeggen. Prima geregeld en snel.
Website is prima ingericht
Contact met een medewerker ging ook prima

paul 08-04-2023

Goede, vriendelijke en deskundige service in de winkel. De installatiemonteur werkte snel en netjes en gaf goede uitleg over de aangeschafte inductieplaat.

Werner 08-04-2023

Enkele jaren geleden een Miele wasmachine en droogkast gekocht bij B&K en ook toen een perfecte aflevering. Daarom mijn nieuwe top ijskast van Liebherr besteld bij Bemmel & Kroon. Wederom super eenvoudig om te bestelling en vooral ook de zeer uitvoerige communicatie omtrent bestelling, factuur en levering die je per mail ontvangt, is TOP! De firma Dynalogic waarmee B&K werkt, is ook super correct en kwalitatief. Ze informeren je per mail om leverdatum & tijdsvenster te kiezen. Vervolgens krijg je bevestiging en krijg je daags voor levering het tijdsvenster van levering, alsook per sms krijg je bericht wanneer bezorger bijna ter plaatste zal zijn. Deze aflevering gebeurde correct, netjes en de heren waren zeer beleefd en hulpvaardig. Dus Bemmel & Kroon, jullie leveren en top service. Wonende in Antwerpen bestellen bij NL website en dan deze service geven, geweldig. Knap werk. Tot een volgende bestelling. Mvg, Werner

Maanpony 07-04-2023

Scherpe prijzen en ondanks dat mijn bestelde wasmachine niet op voorraad was toch binnen 2 dagen geleverd! Top

JPO 07-04-2023

Zeer snelle en correcte levering tegen een sterk concurrerende prijs. Absolute aanrader!

Van Dijk van Gerven 07-04-2023

Goede service ,
Snelle levering, door een inpassing
Netjes de berichte, betreffende de tijd dat de monteur aankomt,
Helemaal tevreden
CRQ1179459 ......

Leon 07-04-2023

Bestelling geleverd binnen de bevestigde termijn. Prima communicatie over de levering hoe en wanneer. Kortom een prima ervaring.

BP 07-04-2023

Was op zoek naar een inbouw koel/vries combinatie. Per toeval bij Bemmel en Kroon gekomen via internet.
Ik heb totaal geen verstand van hxbxd, nismaten, soort deuren, ventilatieafmetingen, enz.
(Dit moesten andere leveranciers wel weten)

Op basis van het typenummer oude koelkast kreeg ik al in de avond een offerte met betaalbare keuzes die binnen mijn budget vielen. Opvallend snel en vriendelijk!
Ook nog goedkoper dan andere leveranciers, waarbij inbouw niet mogelijk was.
Vrijdag gekocht, woensdag al vakkundig geplaatst hier in het oosten van het land.

Enorm tevreden, kunnen velen een voorbeeld aan nemen!
Dikke 10 sterren!

D.Mooij 07-04-2023

Al eerder bij Bemmel & Kroon gekocht. Bijzonder klant en servicevriendelijk personeel. Net de nieuwe Siemens vaatwasser inbouw door hen laten installeren en opnieuw weer meer dan tevreden met hen. Service met een kroon bij Bemmel & Kroon.