Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bemmel en Kroon.

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Voor 22.00 uur besteld = morgen gratis bezorgd. Ook op zaterdag. Bemmel en Kroon heeft de grootste webshop van Nederland in witgoed en keukenapparatuur. Door onze automatische prijslabels betaalt u zowel online als in onze winkels altijd de laagste prijs. Webprijs = winkelprijs! Bij Bemmel en Kroon kunt u online veilig, gemakkelijk en snel witgoed apparaten en inbouwapparatuur bestellen. Indien gewenst kunnen de deskundige medewerkers van de eigen bezorgdienst uw bestelling op de gewenste plek in huis plaatsen en aansluiten op bestaande aansluitpunten. Het oude apparaat kan eventueel retour worden genomen waarna wij dit Eco+ zullen verwerken. Onze winkel, waar tevens 150+ keukens staan opgesteld vindt u in Den Haag, Zoeterwoude Rijndijk en Cruquius. We heten u van harte welkom in een van onze winkels of in onze webshop.

Deze score is berekend op basis van 2983 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Dirk 22-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte reactie

Op vragen van een te bestellen apparaat komt heel snel een reactie met een aanbod (laagste prijsgarantie :) ).
De levering gebeurt op de afgesproken datum.

Ronald D 22-10-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Altijd top geregeld

Ik koop er al jaren alle huishoudelijke machines. Altijd de beste prijs-checken; dat checken ze zelf op internet- daar hoef je niet om te zeuren. In de showroom is deskundigheid aanwezig (al jaren ...) om je snel de goede keuze te laten maken.

PeterD 22-10-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Grote sortering op het gebied van huishoudelijke apparatuur. Alles scherp geprijsd en snel geleverd. De reacties op onze mail was super snel, top. Dit is onze 6de aankoop en we hebben er geen moment spijt van gehad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M Vleut 21-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Top!

Goede hulp gehad van Leendert, servicegericht en vriendelijk
Prijs van fornuis was lager dan bij anderen

Richard B. uit Leidschendam 21-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima nazorg

Een inbouwkoelkast Liebherr IK 2360-20 hebben wij 2 weken geleden gekocht maar bleek na installatie een beschadigd onderdeel te hebben. Na melding bij Bemmel en Kroon is dit direct opgepakt en is het betreffende onderdeel vervangen. Prima service. Kom hier zeker nog een keer terug voor ander inbouwapparatuur.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wasmachine 21-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare kwaliteit

Mijn wasmachine ging kapot na meer dan 25 jaar dat was wel te verwachtten maar wat nu? Eerst dacht ik erover om naar de witgoedspecialist in her dorp te gaan maar iets dreef me ertoe om toch eens online te zoeken. Na het intypen van wasmachine goedkoop en veilig kopen, kwam ik bij veiligkopen.nl terecht. Het was heel makkelijk en er werd heel veel keuze geboden hoe te betalen wanneer leveren etc. Ben heel tevreden en blij met mijn nieuwe wasmachine .

Astrid 21-10-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Vriendelijke rustige heren die netjes en snel hun werk deden. Maar namen ook de tijd wat vragen te beantwoorden.

Andre Fortuin 21-10-2017 Via de website gekocht

Zij spannen de BEMMEL en KROON !!!

Toevallig op deze site terecht gekomen en de prijs was zeer aantrekkelijk bij het eerste adres.
Gisterenmiddag besteld en binnen twaalf uur in huis ! Klasse, netjes afgeleverd en alles ziet er goed uit.
Een aanrader !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

TK 21-10-2017 Via de website gekocht

Super service!!!

Keurige site van Bemmel en Kroon. Duidelijk en overzichtelijk. Nadat we de bestelling hadden geplaatst werden we keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken van de bestelling en de levering. De heren die de wasmachine hebben gebracht waren ook zeer vriendelijk en netjes.
We hadden een wasmachine van AEG besteld. Omdat het door ons bestelde artikel was uitverkocht en ook niet meer zou binnenkomen hebben we een nieuwer type geleverd gekregen. Hiervoor hoefden we helemaal niets bij te betalen, terwijl dit nieuwe type toch duurder was. Wat een TOP SERVICE!

Sterre 21-10-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoeterwoude

Snel bezorgd!

We hadden zeer snel een nieuwe wasmachine nodig. Donderdag besteld, vrijdag in huis, ondanks urenlange files.

G.Straver 21-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/ Rijndijk

Alles heel aangekomen!

Het is altijd maar de vraag of alles zonder deuken en beschadigingen aankomt, maar hier ging alles goed.
Snel en geen gezeur.

tine 21-10-2017 Via de website gekocht

prima service

Je kan de leverdag zelf kiezen wat super is. Daarna heel correcte informatie over het tijdstip van leveren

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 21-10-2017 In de winkel gekocht
Neckar, Forepark Leidschendam

Zeer vakkundig advies, installatie al de volgende dag

Al eerder goede ervaringen gehad. In de winkel vriendelijk en uitstekend geadviseerd door zeer deskundige medewerker. Installatie kon al de volgende dag, hebben we een dag uitgesteld om de waskeuken goed voor te bereiden. Installatie van Miele wasmachine en droger op 2e verdieping in 45 minuten klaar .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jaap 21-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Duidelijke en overzichtelijke webshop, veel op voorraad hierdoor snelle levering, donderdag einde van de middag besteld vrijdag einde van de middag in huis.

Nanne Balyon 20-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed advies met snelle levering!

Een ruime keuze aan modellen in filiaal Zoeterwoude. Vakkundig geholpen en de mogelijkheid om een dag later te leveren. Super!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam. Quist 20-10-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon maakt hun belofte waar !

Tijdens onze zoektocht naar keuken apparatuur ( prijs) kwam Bemmel en Kroon regelmatig naar voren,
echter, niet bij alle items.
Na wat mail wisselingen, kwam Bemmel en Kroon met een mooie totaalprijs, en goede leveringsvoorwaarden.
Bestelling geplaatst datum afgesproken, keurig een dag van te voren een mailtje, en 45 min. voor bezorging een telefoontje van de mannen die de spullen bezorgden.

Kortom, het totaal plaatje klopt !

Bemmel en Kroon, maakt hun belofte dus idd. waar

Solidsurfer 20-10-2017 Via de website gekocht

Zoals beloofd geleverd

Wij hadden een nieuwe vaatwasser nodig en Bemmel&Kroon had de scherpste prijs! Bestellen ging erg gemakkelijk. De track en trace functionaliteit is de beste die ik tot nu toe gezien heb. Geen onduidelijkheid meer over wanneer de chauffeur voor je deur staat! En betalen bij aflevering maakt de totale service een dikke 10!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

André 20-10-2017 Via de website gekocht

Levering goed te volgen

Het kiezen en bestellen (van een broodbakmachine) was erg makkelijk op de site.
De levering gaf deze verrassing: niet alleen was een keurig tijdsblok van levering voorspeld, ook was op een kaart te volgen waar de afleverende bestelwagen zich bevond.
Ook na de levering was de verwerking op de site goed aangegeven, tot en met de handtekening die ik gezet had.

Ronald 20-10-2017 Via de website gekocht

Super snel

's-avonds besteld, 's-morgens in huis. Top!
Netjes geleverd met duidelijke track & trace informatie en een SMS 30 minuten voor aankomst.
En toch gewoon de goedkoopste.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Roos-Anna 20-10-2017 Via de website gekocht

Alles top!

De eerste keer dat ik met deze shop te maken heb. Het artikel was niet meer verkrijgbaar en ik kreeg meteen na het bestellen een telefonische melding. De prijs vanhet artikel was al erg scherp en ik heb het nieuwete model (duurder) voor de zelfde prijs gekregen.
De volgende ochtend was het binnen. Nooit zo snel en prettig meegemaakt!

Marcel 20-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Aangenaam zeer positief verrast!

Website bekend maar een bezoek aan de showroom in Den Haag werkelijk een positieve verrassing. Excellente service en kennis van zaken. Concurrerende prijzen maar daarnaast een goed advies is een combinatie die niet elders te vinden is.

JP 20-10-2017 Via de website gekocht

Aantrekkelijk geprijst

Scherpe prijs. Er was telefonisch contact geweest over de levering. De levering was uitgevoerd zoals in het telefoontje was afgesproken.

Inge 20-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De winkel heeft een goede duidelijke site en het product is net helemaal naar mijn zin afgeleverd. Het tijdstip van levering werd op de minuut af netjes bericht per sms. De prijs was ook lager vergeleken met andere winkels.

Jánosné Hegedüs 20-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige mensen.

Levering is orde aangekomen.Ben ik super blij me.De mensen zijn zeer lieve bij ons geweest. Op tijd geleverd.

Dominiqie 20-10-2017 Via de website gekocht

Prima communicatie en aflevering

Online geshopt, mails mbt afleveringsdatum en tijd sms kort voor leveringstijd en bezorger die grote pakket keurig mee naar binnen sjouwde

Rob van Heumen 20-10-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf

We hadden een Bosch wasmachine uitgezocht en betaald. Later bleek deze uitverkocht en wij kregen een duurdere machine met betere specificaties geleverd, zonder bijbetaling. Prima geregeld en dank daarvoor.

Hans VL 19-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service! Super prijzen!!

Zeer goede service. Het was een zeer duidelijke website met grote keuze.
De prijzen van de winkel zitten fenomenaal goed!
Zeer snelle levering, bij ons binnen de twee weken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nico Walraven 19-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en toch de laagste prijs.

De levering gebeurde precies zoals aangegeven, namelijk de volgende dag. Het transport kon op de dag van levering exact gevolgd worden, waardoor we niet de gehele dag thuis hoefden te wachten.

Adrey Ptchelintsev 19-10-2017 Via de website gekocht

Prima website, prima levering proceduur, 100 tevreden

Prima website, gemakkelijke besteliing zonder account maken enzv, prima levering proceduur (stipt levering tijd), 100 tevreden, sterk aanbevolen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem Boeren. 19-10-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Zeer overzichtelijke website en wat beloofd word gebeurt, volgende dag werd mijn wasmachine geleverd en aangesloten door 2 aardige broers van de koeriersdienst Dynalogic.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dewa 19-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service! Heel tevreden

Ze zijn prettig aan de telefoon, beantwoorden vragen, denken mee en komen afspraken na! Alles op tijd bezorgd zoals was beloofd. Geen vraag is te gek.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Soufian 19-10-2017 In de winkel gekocht
Denhaag

Zorgvuldig te werk gegaan!

De medewerkers waren zeer beleefd en hebben geen muren geraakt of schade gemaakt aan het huis of aan de koelkast zelf, en dat terwijl het zeer moeilijk was om de koelkast op de 3e etage te zetten. Verder de communicatie was goed. Zou iedereen aanbevelen om hier hun spullen te halen.

Hank de Jong 19-10-2017 Via de website gekocht

Alweer goede service

Vlak voor mijn vakantie ging onze vaatwasser na 17 jaar kapot. Na een eerdere positieve ervaring bij de aankoop van een oven/ magnetron bij Bemmel&Kroon, heb ik mij daar weer georiënteerd op de aanschaf van een nieuwe vaatwasser bij deze firma.
Daarnaast nog het internet afgestruind en vergelijking sites + Consumentenbond voor een goed product en een betrouwbare leverancier. Uiteindelijk toch weer bij Bemmel&Kroon terecht gekomen. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Prettige klantondersteuning via de telefoon bij keuze (gekozen apparaat was niet meer leverbaar).
Gekozen voor inbouw door monteur. Afspraak maken verliep correct en het plaatsen van de vaatwasser gebeurde deskundig door een klantvriendelijke monteur.
Al met al ben ik weer zeer tevreden over de dienstverlening van Bemmel&Kroon

Hans van Mil 19-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Praktisch en overzichtelijk

Niet alleen de site en de folder maar ook de winkel is overzichtelijk met vele merken van alle klasse. Wij hebben weer voor Miele gekozen. Onze wasmachine en droger waren na (ongekend) 25 jaar intensief gebruik aan vervanging toe. In overleg met de verkoper was de keuze verantwoord snel gemaakt.

Joran 19-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Heel gebruiksvriendelijke webshop en zeer klantvriendelijk personeel om je telefonsch bij te staan als dat nodig is. De levering verliep uitstekend en de prijs kwaliteit verhouding heb ik als erg goed ervaren. Zeker een aanrader voor een ieder die een keuken of keukengerelateerde producten nodig heeft!

Maarten 19-10-2017 Via de website gekocht

Top service! keurige update over het leveren! Prima prijs!

Prima keuze tegen super scherpe prijs. Dan ook nog eens vlot geleverd! Kunnen andere een voorbeeld aan nemen

Terry 19-10-2017 Via de website gekocht

Prima prijs en dito aflevering

De prijsstelling van onze Indesit wasmachine was zeer scherp. Nergens goedkoper. Aflevering aan huis, zonder extra kosten voor PINbetaling en binnen neerzetten. Verpakkingsmateriaal en oude machine werden keurig meegenomen.
Kregen het nieuwere model voor de zelfde prijs.

GB 19-10-2017 Via de website gekocht

Super service

De bestelde wasdroger bleek niet meer leverbaar (i.t.t. wat er op hun website vermeld stond) en ze leverde uit zichzelf gewoon een nieuwer geleverd die een stuk duurder was zonder bijbetaling!

Levering/plaatsing uitgevoerd door een externe partij die erg duidelijk communiceerde over de levertijden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Joke 19-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Heb hier al vaker benodigdheden besteld en dit blijven we doen want de prijs is aantrekkelijk en ze hebben werkelijk een goede service. We hadden een keer een vriezer besteld en die paste niet door de trap dat was geen probleem ze namen hem mee terug en we konden een passende uitzoeken.

Frans 19-10-2017 Via de website gekocht

Wereld service en razend snel

Kreeg duurdere wasmachine aangeboden voor dezelfde prijs, omdat andere niet meer werd geleverd.... dat is service vind ik
Werd snel geleverd en binnen 5 minuten stond ie al te draaien

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goudelsje 18-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en service

Had nog een vraag over het aan te schaffen produkt, een wasdroger, 's avonds laat gemaild, volgende dag al in de ochtend antwoord! Levering op de dag dat het mij uitkwam. Ik had extra service bijgeboekt, oude droger werd netjes meegenomen, nieuwe droger keurig geplaatst.

ewoud 18-10-2017 Via de website gekocht

prima

goede overzichtelijke website. maar de goedkoopste prijs van de AEG inductie kookplaat gaf natuurlijk de doorslag. geen ervaring met Bemmel en Kroon, de bezorg service was echt prima, je kan de bestel auto gewoon volgen via google maps. elk half uur kijken waar hij was. niet nodig maar wel leuk. een minpuntje het aansluiten was niet echt eenvoudig. maar ik ben tevreden en kijk zeker op jullie site als ik nog eens wat nodig heb

ewoud 18-10-2017 Via de website gekocht

prima

stephan 18-10-2017 Via de website gekocht

zeer snel en correct van offerte tot aan aflevering

Per direct aan de telefoon al de prijzen ontvangen voor de aanschaf van een droger en kookplaat. Meteen aansluitend een email met de offerte (met een zeer goede prijs). Na bestellen werd alles volgens afspraak de volgende werkdag bezorgd. Ook het track en trace system van de expediteur werkt perfekt.

J.spa 18-10-2017 Via de website gekocht

Heel super tevreden

Ik heb een wasmachine gekocht en iedereen weet dat je niet zonder kunt.
Want we kwamen terug van vakantie wasmachine stuk
Een nieuwe uitgezocht besteld en de dag erna al in huis. De track and trace was erg handig je kon precies zien hoever de chauffeur was. Kreeg netjes een sms wanneer ze er zouden zijn. Voor iets meer dan 9 euro slepen ze hem naar boven sluiten hem aan, oude mee naar beneden en hup mee.
Geen rommel netjes de verpakking mee! Dit is echt ideaal. Helemaal super thx!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

18 november 2017 18-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

webwinkel prima. De service uitstekend. Indien nodig zullen we de website weer opzoeken. Prijs/kwaliteit van het product, Dekker 250432, prima

Van Duuren 18-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, super tevreden!

Ik ben super tevreden over deze winkel! 's Middags online een vriezer besteld (prijs was hier het laagst) en geleverd op de door mij aangegeven dag. Netjes van te voren een mail gehad met wanneer ze zouden komen en dit is goed nagekomen. Ook heel blij met de gratis Extra service. Hierdoor werd de vriezer direct op de juiste plek in huis gezet. Ga zo door!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Familie Prins 18-10-2017 Via de website gekocht

Tevreden, klant- en oplossingsgericht

Bestelling ging snel, ook mijn telefonische vraag werd snel beantwoord, er wordt met de klant meegedacht. Helaas werd de wasdroger onjuist aangesloten door Dynalogic, waardoor hele ruimte onder water stond. Gelukkig kwam Bemmel dit oplossen.
Verbeterpunt: bereikbaarheid weekend (ik moest tot maandag wachten voor ik m’n probleem kon melden) en ik zou stoppen met samenwerking Dynalogic als ze dit soort figuren duur witgoed laten aansluiten.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice

JA 18-10-2017 Via de website gekocht

Goede droger, goede prijs

Meerdere keren witgoed besteld, prijs meestal prima, afhandeling, bezorging en installatie top.
Bezorging en installatie snel, vriendelijk en perfect uitgevoerd naar onze wens.

Paul 18-10-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24

Deskundig, snel en betrouwbaar

Zeer vlot en deskundig geholpen. Volgens afspraak teruggebeld en snel geleverd. Installatie hetzelfde. Kortom een aanrader.