Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3613 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eric van Campenhout 18-03-2024

Het was voor ons de tweede keer dat we een Bosch wasmachine en wasdroger bestelden bij Bemmel en Kroon. De gebruiksvriendelijke website, duidelijkheid voor de levering en de goede service door de mensen van het transportbedrijf waren voor ons een dikke plus. Ik zou het iedereen aanraden. Mijn dochters en wij zijn uitermate tevreden!!

LG wasmachine gekocht 1281369 18-03-2024

Wij vinden het een goede winkel. Zeer goede service, snelle levering en bekostigbaar! Wij gaan zeker nog een keer gebruik maken van Bemmel en Kroon.

Monique 18-03-2024

Gekocht, bevestigd, levering bevestigd en geleverd. Alles duidelijk en keurig een appje met de exacte levertijd 30 minuten van te voren. Super. Nu uitpakken installeren en gebruiken.

Jeanine 18-03-2024

Goede uitleg en grote deskundigheid. Aflevering ook heel soepel verlopen en ook op de afgesproken tijd .

Sanne 18-03-2024

BKI1269184
Online bestellen ging vlot en naar wens. Helaas was de levering langer dan verwacht maar altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Tevreden met product.

P.A.G. van Hooydonk 18-03-2024

Een duidelijke site waar je goed en makkelijk kunt bestellen. Ook krijg je heel snel bericht en je factuur toegestuurd. De informatie over de levering is echt heel goed en je wordt ook nog een half uur voor de levering gebeld. Echt top!!

Harry 18-03-2024

Deze webshop geeft duidelijke productinformatie. Na opvragen van de prijs ontving ik een offerte die na vergelijking met andere shops de laagste prijs bleek. Na bestelling ontving ik duidelijke betaal- en leveringsinformatie. Levering vond daarna geheel volgens afspraak plaats. Allemaal goed geregeld dus!

Super service 17-03-2024

Geweldige service. Ook prettig dat je tijdens de route van de bezorger op de hoogte gehouden wordt van de te verwachte bezorgtijd.

Eva 17-03-2024

Snelle bezorging, bezorger kwam op tijd.
Erg tevreden over mijn nieuwe Miele stofzuiger :)

Ron van Savoijen 17-03-2024

We kwamen voor de aanschaf van een nieuwe Miele Wasautomaat en een nieuwe koeldiepvries combinatie, zijn daarbij op een goede en prettige wijze geholpen door een van uw medewerkers .
Betrokken verkoper heeft uitgebreid de tijd genomen om ons te informeren over de nieuwe generatie Miele wasautomaten met het twin-dos systeem.
Erg plezierige winkel voor de aanschaf van witgoed machines.

M.T.A.Oosschot 17-03-2024

Wij waren op zoek naar een inductiekookplaat.; hadden niet veel kennis van zo'n apparaat. Na goede informatie ter plekke werd ons veel duidelijk en ook de levering ging geheel naar wens. Het installatiebedrijf was correct en de medewerkers werkten snel en accuraat. Vanavond wordt de kookplaat uitgeprobeerd; dat wordt nog even spannend!

Peter 17-03-2024

Het bestellen ging super maķkelijk en snel. Alles verliep zoals toegezegd. De bezorging verloopt werkelijk fantastisch. Ook op zondag bezorgen. Je wordt per mail en sms op de hoogte gehouden. Tot bijna op de minuut nauwkeurig staat de bezorger voor de deur. Helemaal top!

Doesjka Hekkert -Siegers 17-03-2024

Goed en eerlijk geïnformeerd over welke stofzuiger in onze situatie het beste zal zijn.
En snelle levering

Sylvana 17-03-2024

Ik ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon! Bestellen ging eenvoudig en aan mijn wens om bij aflevering te pinnen werd direct en vriendelijk tegemoet gekomen. Mijn wasmachine kon op zondag geleverd worden, waar ik zeer blij mee was aangezien ik al bijna 2 weken zonder wasmachine zat. Er wordt helder en goed gecommuniceerd over de aflevertijd. Allemaal zeer klantvriendelijk. Enige verbeterpuntje: geef de bezorgers iets meer tijd, en laat ze de slang vasthouden, want nu lag er overal op de trap en hal water. Geen drama, maar daarom geen 10 :)

Wim 17-03-2024

Helaas was onze wasmachine na 5 jaar kapot gegaan. Ik ben op zoek gegaan naar een goed alternatief. Ik kwam bij Bemmel en Kroon uit. Er stond een mooi aanbieding op de website. Een Siemens met een tijdelijke korting van 50 eur. Ook heb ik bij andere aanbieders gekeken, maar deze aanbieding van de beste op dat moment. Er stond duidelijk op de website dat de wasmachine op voorraad was. Andere waren volgens de website later leverbaar. Als een wasmachine kapot gegaan is stapelt de was zich op. Prettig dat je vandaag besteld en hij morgen geleverd kan worden. Helaas kreeg ik de volgende dag het bericht dat de wasmachine pas een week later geleverd zou worden. Ik bel de klantenservice. Deze zullen mij wel helpen aan een alternatief (je wilt snel weer wassen immers). Ik vroeg waarom er toch niet geleverd werd en ik kreeg als antwoord dat ik dat in de algemene voorwaarden had kunnen lezen. Morgen blijkt toch niet altijd morgen. Ik had gehoopt dan toch nog iets van coulanse te krijgen. Helaas. Ik kan een andere wasmachine uitzoeken (die ik eigenlijk niet wil), betaal daarvoor ook nog eens meer geld en heb de machine een dag later. Ik had verwacht dat het netter afgehandeld zou worden. Ik heb nu verschillende apparaten gekocht bij Bemmel en Kroon. Altijd naar tevredenheid, maar deze keer ben ik dat niet.

Iris 17-03-2024

Snelle levering en top op de hoogte gehouden hoe laat de monteurs gingen komen op de dag van levering.
Wasmachine ook super - niks op aan te merken en heel blij mee.

Marcel Bakker 17-03-2024

We hadden witgoed besteld bij Bemmel & kroon en het plaatsen daarvan ook besteld (en betaald). Bemmel & kroon heeft blijkbaar een contract met Dynalogic voor het leveren en het plaatsen van de goederen die je besteld hebt. Wat Dynalogic heel goed doet is je informeren wanneer je ze mag verwachten, maar daar houd de kwaliteit van het bedrijf dan ook direct op. Wat een onvriendelijk personeel hebben we over de vloer gekregen zeg! Bij aankomst niet het fatsoen hebben om iets te zeggen. Wasmachine werd geplaatst ik vroeg of die waterpas stond. Er werd gevraag of ik een waterpas heb want die had hij niet bij zich!!! Bij het plaatsen van de droger op de wasmachine ontstond er schade. De droger weer naast de wasmachine gezet en de bezorger vond dat hij genoeg had gedaan en ronde hij zijn administratie af. Na mijn vraag of ik de foto kon zien die hij van de schade had gemaakt kreeg ik een sneer dat hij niet wist hoe dat moest en of ik wilde ondertekenen. Na ondertekening liep hij weg, ik dacht nog naïef hij gaat wat pakken om de witgoed schoon te maken, maar ik hoorde een bus wegrijden en was hij met de noorderzon vertrokken. Goede service Dynalogic. Je kan helaas niet zien, als je iets online besteld, welke transporteur er gebruikt wordt maar Bemmel en Kroon is in zee gegaan met dit bedrijf. Als je alleen iets geleverd moet krijgen zonder een installatie zullen ze het waarschijnlijk prima doen. Maar na onze ervaring gaan wij niets meer bestellen bij van Bemmel en Kroon wat geplaatst moet worden door Dynalogic. Heb nog contact gehad met Bemmel en Kroon aangaande mijn ervaring met Dynalogic en is mijn klacht zeer netjes door hen afgehandeld dus Bemmel en Kroon treffen hier geen blaam, maar heb ze wel geadviseerd een andere transporteur te zoeken voor de levering waar ook een installatie bij zit.

Gerda 16-03-2024

Ik word hier supergoed geholpen. Heb hier na mijn oven stoomoven en microgolfoven, nu een vaatwasser van Miele aangekocht. Stipte levering en heel vriendelijk en gedienstig. Dat ge met u vragen terecht kan tot 23 uur is ook heel gemakkelijk. Top, ik beveel Bemmel en kroon aan iedereen aan ,en ze zijn heel goedkoop ook.

Minke 16-03-2024

Goede prijs, snelle service en altijd vriendelijk personeel.
Al 2 keer via de website apparatuur gekocht.

Suus 16-03-2024

Na een keuken vol apparaten via B&K nu een wasmachine en droger besteld. Zeer tevreden. Snelle reactiemotor mail, snelle levering en prettig contact. En belangrijk,
Zeer scherpe prijs!

Jill 16-03-2024

Super geregeld, binnen een dag alles netjes en snel geleverd. Eerst uit de betalingspagina gegooid maar vrijwel direct daarna gebeld met een betaallink zodat de dag erna mijn bestelling gewoon geleverd kon worden. Erg blij met deze service.

Sonja 16-03-2024

Deze winkel kwam met de beste prijs , er stond duidelijk aangegeven tot wanneer de actie duurde. Het product was op dat moment niet op voorraad , gebeld, levertijd werd meteen vermeld ( sneller dan verwacht ). Daarna afspraak gemaakt over bezorgen. Werd hierbij prima op de hoogte gehouden van verwachte bezorgtijd. Enorm pluspunt : de telefoon werd vrij snel opgenomen zonder computermenu ! ( Ik heb bovendien de website eerst nog gecheckt of het te vertrouwen was )

Marieke van de Loenhorst 16-03-2024

Ordernummer : BKI1280715

Koelkast in de avond besteld online, volgende dag binnen. Twee mannen kwamen hem leveren, netjes op de plek gezet. Echt heel tevreden. Top service !!

Mireille 16-03-2024

Bemmel en kroon geven laagste prijs garantie. Ik kon heel makkelijk aangeven dat het product ergens anders goedkoper was en kreeg hierop een dag later al reactie.

Wat wel jammer was, was dat een van de apparaten toch niet binnen was gekomen. Hiervoor werd ik wel goed op de hoogte gehouden en ik kon hiervoor snel een andere afspraak maken. De rest van de apparaten kwamen wel binnen.

Het transportatiebedrijf was heel vriendelijk en had een goede track en trace, maar ik vond het wel vervelend dat je pas op de dag zelf een goed tijdslot krijgt, waardoor je vroeg je wekker moet zetten om te kijken hoe laat ze komen en je geen goede plannen kan maken.

Producten zijn verder erg goed!

Nina 16-03-2024

We waren opzoek naar een goede Amerikaanse Koelkast. Wat ons direct opviel was de prijs waarvoor deze bij Bemmel en Kroon aangeboden werd! Een heel stuk voordeliger dan bij andere aanbieders. We hebben de koelkast ‘s middags besteld en de volgende dag werd het keurig bezorgd door 2 vriendelijke jongens. Ze hadden een tijdsbestek doorgegeven en belde 10 minuten van te voren dat ze er bijna waren. Al met al een tevreden klant! Order BKI1280667