Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bemmel en Kroon.

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Voor 22.00 uur besteld = morgen gratis bezorgd. Ook op zaterdag. Bemmel en Kroon heeft de grootste webshop van Nederland in witgoed en keukenapparatuur. Door onze automatische prijslabels betaalt u zowel online als in onze winkels altijd de laagste prijs. Webprijs = winkelprijs! Bij Bemmel en Kroon kunt u online veilig, gemakkelijk en snel witgoed apparaten en inbouwapparatuur bestellen. Indien gewenst kunnen de deskundige medewerkers van de eigen bezorgdienst uw bestelling op de gewenste plek in huis plaatsen en aansluiten op bestaande aansluitpunten. Het oude apparaat kan eventueel retour worden genomen waarna wij dit Eco+ zullen verwerken. Onze winkel, waar tevens 150+ keukens staan opgesteld vindt u in Den Haag, Zoeterwoude Rijndijk en Cruquius. We heten u van harte welkom in een van onze winkels of in onze webshop.

Deze score is berekend op basis van 3243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Piet de ruiter 26-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Dinsdag besteld donderdag geplaatst perfect op
De afgesproken tijd een kwartier van te voren nog Ee
Telefoontje allenmaal super gegaan

Francine 26-05-2018 In de winkel gekocht
Qrucuius

Top winkel

Even hele fijne winkel, word door zeer enthousiaste medewerkers geholpen ga er zeer zeker terug voor m'n wasdroger.

Maikel 26-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Eerste keer via dit bedrijf besteld, maar wat een geweldige service levert dit bedrijf. Bij bestelling van een wasmachine (was achteraf een type wat niet meer leverbaar was), kregen we een opvolgend type zonder bijbetaling. Dit waarderen wij zeer. Aangezien dit een veel duurder type was. Dank u wel Bemmel en Kroon.

Pro NV 25-05-2018 Via de website gekocht

Pas op!

Wij hebben een afzuigkap besteld inclusief installatie.
Na installatie kregen wij even een rekening gepresenteerd van 200 Euro terwijl wij op voorhand al voor installatie hadden betaald. Er werd serieus gedreigd de kap van de muur te halen als wij niet betaalden door de monteursorganisatie Ajtec.
B&K weigerde zich hierin te mengen terwijl wij bij hen de kap hebben aangeschaft en zij de monteur hebben aangestuurd.
Heel jammer vooral omdat vorige ervaringen juist positief waren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Na 25-05-2018 Via de website gekocht

Snel en vakkundig

Wij zijn snel geholpen door goed geïnformeerde Klantenservice medewerker. Flexibiliteit in bezorgen en braken. Als laatste erg vakkundige en meedenkend bezorgers. Aan te bevelen.
Ordernummer BKI682960

Chantal 24-05-2018 Via de website gekocht

Erg klantvriendelijk....niet

Vanmiddag een gasfornuis afgehaald bij B&K op het Forepark. Was geleverd in Zoeterwoude, netjes bericht gehad en gevraagd of we t op konden halen in het Forepark. Geen probleem. Dezelfde middag nog bericht ontvangen dat hij klaarstond in het Forepark. Daar aangekomen eerst 3 kwartier ‘verplicht’ door de winkel moeten lopen voordat de enige verkoper ons kon helpen, want het was etenstijd. Uiteindelijk gemeld dat we een fornuis kwamen halen, enige wat er gezegd kon worden: factuurnummer? Ding betaald en aan de verkoper gevraagd of hij even kon helpen om het fornuis in de achterbak te zetten. Was niet mogelijk. Gevraagd waarom niet; meneer was alleen, want het was etenstijd. Daar waren we al van op de hoogte, want dat hadden we al 4 x gehoord. Gevraagd waarom het een probleem was om even te helpen tillen, weer hetzelfde verhaal. Er waren geen collega’s, die waren aan het eten of met de keukens bezig. Het was daar eigenlijk geen afhaalpunt, we hadden m maar in Zoeterwoude moeten gaan halen, want daar is het magazijn en daar lopen genoeg mensen. Dus ik vraag: waarom wordt er dan gezegd dat het geen enkel probleem is om het ook in het Forepark af te halen? Ja, dat wist meneer eigenlijk ook niet. Maar het gesprek werd afgekapt door meneer de verkoper: ik zie u beneden bij de ophaaldeur. Uiteindelijk heeft meneer met pijn en moeite geholpen met in de achterbak tillen. Dit was de eerste keer dat we iets gekocht hebben bij B&K, maar door deze arrogante en zeer klantonvriendelijke verkoper ook zeker de laatste keer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Cobie 24-05-2018 Via de website gekocht

prima winkel en goedkoper als de rest,bv mediamark

goede keus in merken en een prima prijs kwalitijd verhouding.
ik ook een wasmachine en een wasdroger van bemmel en kroon,
zeer goede ervaring mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

M. A. Blommers 24-05-2018 Via de website gekocht

Topzaak!!

Wat een topzaak is dit.
Twee van mijn drie bestelde artikelen werden niet meer geleverd en hun oplossing was om mij de (duurdere)opvolgers te leveren. Helemaal top. Levering op tijd en probleemloos.
Een absolute aanrader!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Zeer teleurgestelde klant 23-05-2018 Via de website gekocht

Leverd niet conform afspraak

Bestelling en betaling van diepvries en droger op 2e etage, extra betaald voor aansluitservice is echter nooit geleverd, bezorger had geen zin

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Richard van de Velde 23-05-2018 Via de website gekocht

Prima advies en snelle en professionele plaatsing apparatuur

Ik was op zoek naar een nieuwe vaatwasser en koel-vriescombinatie. Ik heb telefonisch contact met de firma Bemmel en Kroon opgenomen, omdat zij mij de vorige keer met de aankoop van een Samsung combi-magnetron ook zo goed geholpen hadden. Nu had ik weer per email de afmetingen van mijn bestaande apparatuur doorgemaild. De firma Ajtec die alles installeert, controleerde de door B&K voorgestelde modellen en stelde op basis van mijn gegevens een beter model voor.
B&K stuurde mij per direct een uitstekend offerte, waar ik direct mee akkoord ging.
Vier dagen na de aankoop heeft Bjorn van de firma Ajtec de apparatuur keurig afgeleverd en geplaatst. De deurtjes werden heel nauwkeurig en uiterst professioneel aan de apparatuur bevestigd. Voor de kleinste details alle aandacht. Wat een kanjer!
Ik kan iedereen met een gerust hart deze beide firma's aanbevelen!

Siep 22-05-2018 In de winkel gekocht
Forenpark

Top geholpen

Zowel in de winkel als bij de aflevering super geholpen.
Vriendelijk en allert en goede uitleg gekregen.

Jasper 22-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige aanbieding

Goed bedrijf en idem service
Fijne website.
Groot assortiment en dus keus genoeg.
Zeer leuke aanbiedingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Steve F 21-05-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Fantastic bedrijf.

We wanted a dream kitchen to replace the kitchen that came with our house. The kitchen space is small and limited by the design of the house and it wasn't pleasent to cook in or use.
6 months of planning and endless "Chat's" with different companies, it all seemed to take a huge amount of time. Finally a design that we loved and then at the point of ordering... the company ("S.K.") went bust! Luckily for us, just before we comitted any money.
Along our travels we'd come accross Bemmel & Kroon, i'd even had several quotes for various ovens etc. We phoned, made an appointment and went to visit.
Within an hour or two they'd taken our existing designs, entered everything into their own system and taken a dead project and breathed life back into it.... Brilliant!
We were lucky and were allowed to make use of their Christmas / new years "Tax offer"; not only that but our kitchen equiptment was upgraded and for a substantial saving compared to the endless quotes from online outlets. The total price matched our budget, the kitchen .... a dream come true.
Service is unbeatable, true professionals and willing to go the extra mile when we needed help and advice during placement. Absoloutely no problem with replacing a damaged door, quick, curteous and highly knowledgeable.
We love our new kitchen and are extremely thankful to all the wonderfull people at Bemmel and Kroon for helping us to achieve so much.
Great company, we really do reccomend them highly.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Big Willem 19-05-2018 Via de website gekocht

Prima service

Het is heel lang geleden dat ik iets via internet besteld eerder afgeleverd kreeg dan de afgesproken levertijd, grote klasse, volgende aankoop voor witgoed of huishoudelijk ga ik weer naar Bemmel & Kroon.

S el morjani 19-05-2018 Via de website gekocht

Top product en de service en medewerkers waren geweldig!

Bestelling verliep heel erg soepel en heel snel. Volgende dag had ik mijn geweldige wasmachine in huis en alles werd voor me gedaan. Naar boven gesjouwd en aansluiten. Top gewoon

Wiel 18-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke actuele informatie over tijdstip van bezorging.

Duidelijke en complete informatie qua prijs en voorwaarden van de aangeboden producten en keuzedatum van bezorging.

Maurice 18-05-2018 In de winkel gekocht

Buitengewoon goede service!

Begeleiding en advies in de winkel was prettig en to the point. Gesplitste bezorging en planning ging van een leie dakje! Zeer zwaar fornuis werd netjes binnen op z’n plek gezet. Goede communicatie tijdens het hele proces!

Jethro Deelen 18-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Na 21 jaar een Miele te hebben gehad, nu eveneens een stille maar vooral een zuinige wasmachine aangeschaft. Gebruikersgemak van de Bosch fijn ivm tiptoetsen, want die had mijn oude Miele ook. Ik kan niet uitgebreid beoordelen wat het resultaat van de was en de kwaliteit van de machine is, maar tot op heden erg tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Dutchjude 18-05-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!

Goedkoper dan waar dan ook...makkelijk te bestellen. Bezorgd aan het begin van de aangegeven tijdstip door vriendelijke jongens. Ik zou een 10 geven als ik met een creditcard of paypal had kunnen betalen maar ideal was de enige mogelijkheid.

Jessica Sueters 18-05-2018 Via de website gekocht

Zeeeeeer tevreden!

Levering was supersnel. Bezorgers waren vriendelijk.
Na bestelling mail gekregen dat de vaatwasser niet meer leverbaar was, maar dat ik in plaats daarvan de duurdere opvolger kreeg zonder bijbetaling. Via het productnr kon ik op kieskeurig de specificaties van de 2 modellen vergelijken. Het nieuwere model heeft meer mogelijkheden, is bijna 200 euro duurder en heeft goede recensies. Bemmel en Kroon, wat een topservice!
Mijn apparaten zijn allemaal even oud en zullen de komende tijd 1 voor 1 sneuvelen :-( Blij dat ik alvast een betrouwbare adresje heb om de nieuwe spullen te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank Palmer 17-05-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld allemaal!

Artikelen makkelijk uit te zoeken en te bestellen via de website en daarna goede communicatie via de mail over de levering.
Beter kan het niet.

Maertens 16-05-2018 Via de website gekocht

Prachtige site

Ik was eigenlijk gewend bij coolblue te shoppen, maar hier waren ze 50 eiro goedkoper EN boden ze een diurder toestel aan voor dezelfde prijs omdat mijn bestelling niet op voorraad was, fantastisch 🙂 De droger moet ik nog testen

Exquisit KFD911B afzuigkap 16-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Heel veel keuze, goedkoper dan andere winkels en een uitstekende service. Ook telefonisch goede service van verkoopmedewerker.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

André Uitterhoeve 15-05-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Wasmachine bij Bemmel&Kroon gekocht omdat de reviews zeer goed waren.
En inderdaad het klopt, vanaf bestelling tot levering goed op de hoogte gehouden, snelle levering, netjes afgeleverd en aangesloten, en voor de laagste prijs die ik kon vinden op internet.
Binnenkort ga ik mijn wasdroger vervangen omdat mijn huidige aan vervanging toe is, deze gaat vast van Bemmel&Kroon komen.

C. Spies 14-05-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Vorige week woensdag een nieuwe wasmachine besteld (BKI680918). Goed telefonisch advies, fijne communicatie over de levering, machine op 2e etage geplaatst en aangesloten, oude apparatuur afgevoerd. En dat als met vriendelijke en behulpzame medewerkers. Toppie !!!!

? 14-05-2018 Via de website gekocht

geclaimde bezorgtijden zijn wel erg ruim.

Men bezorgt aan de deur. Voor een mevrouw in een bejaardenhuis wilde ze de tafelkoekast in de hal van het verzorgingstehuis achterlaten....
Gelukkig heeft de vrindelijke bezorger uiteindelijk zelfs geholpen de koelkast op de plaats te zetten, mede omdat we zelf al de oude koelkast hadden afgevoerd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

angela 14-05-2018 Via de website gekocht

geweldige service

prima service.produkt besteld en heel snel in huis toppie,ook de levering zelf was prima.ga zeker vaker iets bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Top 13-05-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Alles op tijd , de jongens die de machine kwamen leveren waren ook keurig , de afspraken goed en op tijd negekomen nagekomen

Patrick 13-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

Via google koelkast uitgezocht, de beste prijs en zeer snelle levering. Sms half uurtje van te voren was heel makkelijk.

H.Visser 13-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle vakkundige service

Onze order van een Zanussi wasmachine (BK1680423) zeer goed afgehandeld. Online bestellen eenvoudig proces, bevestiging email waarbij direct online zelf een lever afspraak ingepland kan worden bij distributeur Dynalogic, die met aflever tijdsblokken werkt van 3 uur (dus niet de hele dag thuis blijven) en dat zelfs op zondag! Netjes aangesloten en oude machine meegenomen. Complimenten aan Bemmel&Kroon.

Hanneke 13-05-2018 Via de website gekocht

Snel in huis!!

Prima shop en service!
Combimagnetron ‘s avonds besteld en de volgende dag al in huis!
Bezorging was prima dmv track en tracé kon je precies zien waar de bezorgdienst zich bevond. Ook kreeg ik keurig een halfuur van te voren een sms met de verwachtte bezorgtijden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yopper 12-05-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Deze winkel gekozen omdat de wasmachine die ik wilde hier het goedkoopste was. Hij was ook nog op voorraad (dus goed beheer van de voorraad op de site). Ondanks dat Hemelvaart ertussen zat, kon de machine toch de dag erna geleverd worden. Site prima, makkelijk in te vullen, alles klopte.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Maarten 12-05-2018 Via de website gekocht

Bijzonder snel en goede service, klasse!

Bedacht me gisterenavond toen ik om 21:05 mijn bestelling plaatste voor een nieuwe wasmachine hoe bijzonder het eigenlijk wel niet is dat vandaag om 14:30 de wasjes alweer zouden draaien....
En jawel, de mannen hebben de machine met alle voorzichtigheid naar de tweede verdieping getild, aangesloten en geactiveerd... met vrijwel geen achterstand kunnen we de was activiteiten voortzetten.
Ordernummer ******* is operationeel!

Beek 12-05-2018 Via de website gekocht

Vlotte bezorging conform alle toezeggingen

Stofzuiger online besteld en binnen 24 uur geleverd met heldere afspraak over bezorgtijd.
En de oude stofzuiger werd meegenomen.

Nicole 12-05-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Woensdag avond laat besteld. Vrijdag al geleverd. Een hele fijne Track & Trace systeem. We wisten direct hoe laat ze kwamen. We hebben drie producten besteld. Allemaal op voorraad en tegelijk bezorgd. Goed geregeld!!!

Klant uit Utrecht 09-05-2018 Via de website gekocht

Van begin tot eind goede service!

Goed assortiment, goed bereikbaar, vriendelijk en servicegericht, kortom een aanrader!
Van offerte tot levering alles top voor elkaar.

Irma 09-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

S’ avonds ging de wasmachine kapot, dus ik op zoek naar een andere wasmachine die aan mijn eisen voldeed. En deze vond ik bij Bemmel en Kroon. Gelijk besteld en betaald. Kreeg ik een mailtje dat het type welke ik had besteld niet meer leverbaar was. Daarvoor in de plaats werd een duurdere waschine geleverd voor dezelfde prijs. Dus een waschine met meer opties voor dezelfde prijs. In een woord, super blij met de wasmachine maar ook met Bemmel en Kroon. Een dikke pluim.

S. 08-05-2018 Via de website gekocht

Service tot aan de drempel

Stofzuiger aangekocht.
De bezorging werd goed geregeld, maar daar houdt het dan ook op!
We hebben de stofzuiger uit gepakt, maar toen we hem gebruikte zoog de voet helmaal vast aan de vloer.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, in eerste instantie voor het herroepingsrecht. Ze reageerde dat de stofzuiger niet retour kon, maar droegen geen enkele andere oplossing aan voor het probleem.
Ik heb me toen maar tot de klantenservice van Bosch gewend met de vraag of zij mij konden helpen.
Die gaven aan dat het echt een product probleem betreft en hebben meteen een nieuwe stofzuigkop op gestuurd wat het probleem zou verhelpen.
Binnen een paar dagen had ik deze netjes in huis en.... jawel, probleem opgelost!

Dit verhaal heb ik nog even met Bemmel & Kroon gedeeld om aan te geven dat het dus weldegelijk een "ondeugdelijk" product betrof en dus ook een terechte klacht die zij hadden moeten en kunnen oplossen. Het was n.l. binnen enkele dagen na aankoop gemeld.

Tot nu toe hebben ze ook daar niet op gereageerd!

Kortom.... na aankoop hoef je geen enkele service te verwachten van Bemmel & Kroon.
Ik koop er nooit meer een raad het een ieder ander af.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ada Kriekjes 06-05-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede shop werd geleverd volgens afspraak, tip voor jullie. Bij afleveren werden alle verpakkingsmateriaal meegenomen wat wij als zeer prettig hebben ervaren!

Wout 05-05-2018 In de winkel gekocht
Woonboulevard Cruqius

Super behandeling en afhandeling

Uitgebreid assortiment. Zeer klantvriendelijk en zeer goede prijs kwaliteit.
Zeer goede logistieke afhandeling. Super in een woord..

Winkelsmurf 05-05-2018 Via de website gekocht

Echte prijsgarantie en perfecte service

In de avond besteld, volgende dag in huis. En ze passen echt prijsgarantie toe zonder de onmogelijke regels van andere grote ketens. Ik ga voor Bemmel en Kroon!

Fredje 05-05-2018 Via de website gekocht

Super winkel

Donderdag om 17.00 gebeld voor een koelkast en op verzoek zaterdag geleverd. Super service en goede track and trace zodat we goed op de hoogte bleven van de levering!!!

Desiree 05-05-2018 Via de website gekocht

Scherp geprijsd en goede bezorging

Scherp geprijsd ,goede service ,handige en goede bezorging in tijdvakken zodat je niet de hele dag op de bezorger moet wachten .aardige bezorgers die vakkundig de machine hebben aangesloten en naar de 2e etage hebben gebracht .

.? Wat is dit 04-05-2018 Via de website gekocht

Prima service. Tijdig gebeld

vanwege bezorging binnen 2 dagen en duidelijke info over het product hebben wij U gekozen.
Vriendelijke bezorgers, prima alles.

Martijn 03-05-2018 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon hebben waar gemaakt wat ze beweren.

Goede prijs , goede en nette levering.
Gekozen om de vaatwasser te laten plaatsen .
Echt vakwerk , complimenten .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Clara 03-05-2018 Via de website gekocht

Top bedrijft

Gezocht op internet en telefonisch advies gevraagd en wat een fijn gesprek was het vooral de behulpzaamheid voor aanschaf diverse apparaten en nog spontaan korting gekregen👏En vandaag geleverd en goede service

Leonie 03-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en uitstekende service

Ik heb gisteren middag een grillplaat besteld en vandaag om 14:09 is hij al geleverd. Direct na de bestelling ontving ik een email waarin stond dat ik vandaag mijn pakketje zou ontvangen. Ik werd meerdere keren op de hoogte gesteld van het tijdstip. Wat ik helemaal fantastisch vond was het smsje waarin de exacte tijd stond en kort daarop het telefoontje van de bezorger. Dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt en was aangenaam verrast. Ik kan iedereen aanraden om bij 'van Bemmel & Kroon' te bestellen!

Carel Eltingh 03-05-2018 Via de website gekocht

Perfecte dienstverlening

Het plaatsen van de bestelling van een nieuwe wasmachine was een fluitje van een cent. Goede website met heldere uitleg. De door ons bestelde wasmachine was echter niet meer leverbaar maar voor hetzelfde geld kregen wij een nieuwere verbeterde versie. Topservice noem ik dat
De levering was volledig volgens afspraak. Stipt op tijd en door twee zeer vriendelijke en behulpzame mannen. Wij zijn erg tevreden over de service en het product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Midas 03-05-2018 Via de website gekocht

Geweldig geholpen

Product wat ik besteld had was uitverkocht. Nieuwere versie die een stuk duurder is zonder meerprijs in huis gekregen.

Bezorging verliep iets minder soepel, bezorgers waren verkeerd gereden en wouden in eerste instantie niet meer leveren. Na contact met dynalogic zijn ze alsnog gekomen. Had ook te maken met een hoop wegwerkzaamheden en afsluitingen. Echter zijn dat redelijk langdurige en een beetje plannen had dat kunnen voorkomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

N. Breidel 03-05-2018 Via de website gekocht

Topservice! Wasmachine snel geleverd en keurig aangesloten

De levering was in orde. Ben zeer tevreden over koeriersdienst. Vriendelijk personeel. Zelfs de wasdroger terug geplaatst op de wasmachine. Kreeg een sms over leveringstijd. De koeriers waten iets vroeger maar was gelukkig geen punt. Ik ben happy!