Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bemmel en Kroon.

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Voor 22.00 uur besteld = morgen gratis bezorgd. Ook op zaterdag. Bemmel en Kroon heeft de grootste webshop van Nederland in witgoed en keukenapparatuur. Door onze automatische prijslabels betaalt u zowel online als in onze winkels altijd de laagste prijs. Webprijs = winkelprijs! Bij Bemmel en Kroon kunt u online veilig, gemakkelijk en snel witgoed apparaten en inbouwapparatuur bestellen. Indien gewenst kunnen de deskundige medewerkers van de eigen bezorgdienst uw bestelling op de gewenste plek in huis plaatsen en aansluiten op bestaande aansluitpunten. Het oude apparaat kan eventueel retour worden genomen waarna wij dit Eco+ zullen verwerken. Onze winkel, waar tevens 150+ keukens staan opgesteld vindt u in Den Haag, Zoeterwoude Rijndijk en Cruquius. We heten u van harte welkom in een van onze winkels of in onze webshop.

Deze score is berekend op basis van 2902 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Jeu 20-09-2018 Via de website gekocht

Vlekkeloos proces, van bestellen tot aflevering!

Bemmel & Kroon heeft alle beloftes ingelost en mijn verwachtingen waargemaakt.
Uitstekende dienstverlening, betrouwbare logistiek. Mijn order is naar volle tevredenheid uitgevoerd, compliment.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ad van der lem 20-09-2018 Via de website gekocht

Vrieskast

Meer dan geweldige service keurig afgeleverd ook de Comunicatie was perfect kan een ieder aan bevelen de firma Bemmel en kroon b.v. Volgende koop weer bij jullie

Peter van Heesewijk 20-09-2018 Via de website gekocht

service zoals je mag vewachten

Als oud Hagenees is de naam Bemmel en Kroon natuurlijk bekend voor ons. Ook nu is snel gereageerd op onze offerte-aanvraag en net zo snel zijn de apparaten geleverd.
Een adres om niet te vergeten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob Brouwer 20-09-2018 In de winkel gekocht
cruquius hoofddorp

kookplaats aankoop

goede informatie van verkoper en correcte tijdige levering. plaatsingsmogelijkheden wat aan de late kant.Aan te bevelen.

Frans 20-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service bij het plaatsen van onze nieuwe wasdroger

Na het uitzoeken en bestellen van een nieuwe Bosch wasdroger werd deze binnen 24 uur bij ons geplaatst en aangesloten door vriendelijke mannen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

Gerard van der Eem 20-09-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed en dat is prettig

Gewoon goed en dat is prettig. Goede site. Goed inzicht hetgeen je koopt. Alles bijelkaar een prima koop. Bezorging netjes. De oude apparatuur mee. Het staat als een huis in huis.
Ben niet kieskeurig. Het staat gewoon keurig.

Astrid 20-09-2018 In de winkel gekocht
Cruqiuis

Van de winkel tot geinstalleerd; probleemloos!

De verkoper was zeer behulpzaam en luisterde goed naar mijn wensen. Vervolgens de bestelling geplaatst en ook toen was hij zeer service gericht. Het afleveren werd wederom door hem georganiseerd en met duidelijke instructies verliep dit ook naar verwachting. De bezorgers waren uitermate vriendelijk en niets was hen teveel!

Absolute aanrader om hier iets aan te schaffen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roos 20-09-2018 Via de website gekocht

Vreugde van korte duur...

Onze vreugde was van hele korte duur (slechts enkele uurtjes)...
De aankoop en betaling gingen makkelijk en ook de installatie verliep prima.
Maar, tijdens de eerste keer koken sloegen de stoppen door en kregen we onze nieuwe kookplaat niet meer aan de praat. Volgens de electricien (die wij zelf maar geregeld hadden, omdat we verder niet goed geholpen werden) ligt het niet aan de stoppenkast en is de kookplaat kapot. Bemmel&Kroon verwijst ons naar Inventum en dan krijgen we te horen dat er misschien over een week iemand kan komen... ik vind dat slechte service en verschuiven van het probleem, waar wij nu mee zitten.

De afzuigkap werkt verder wel goed en is prima geïnstalleerd daar zijn we tevreden over, maar goed, daar hebben we nu niet zoveel aan.

Officiele reactie van Bemmel & Kroon 20-09-2018

Beste Roos,

Wat vervelend dat de kookplaat niet werkt. Normaal gezien zal er altijd eerst een monteur langs moeten komen om uit te sluiten dat er sprake is van een foutieve aansluiting of gebruikersfout.
Heeft u voor mij uw bestel- of factuurnummer? Ik zal dan voor u kijken of er andere mogelijkheden zijn om het probleem te verhelpen

met vriendelijke groet

Richard Kalkhoven

Roos 20-09-2018

Beste Richard, het bestelnummer is 392595.

We horen graag of jullie wat voor ons kunnen betekenen. Vanmiddag kreeg mijn partner dus wat anders te horen en werden wij naar Inventum verwezen die er niet echt haast mee maakt. Wat er precies onder gebruikersfout valt bij een apparaat dat nog geen 12 uur geinstalleerd is en bij het eerste gebruik stuk gaat zou ik ook graag willen weten.
Ik klink waarschijnlijk wat geirriteerd, dat is niet persoonlijk, maar het is best wel balen als je een gezin hebt en je kan niet koken en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en men vind dat het wel een week kan wachten.

Ik ben goed bereikbaar via de mail, mijn partner is beter bereikbaar morgen op zijn mobiel. Ik weet niet of deze review nu al publiek is, dus durf zijn nummer hier even niet te noteren.

Alvast bedankt, groeten, Roos

Marga 20-09-2018 Via de website gekocht

Zo vindt je er nog maar weinih

Wat een goede service. Binnen 10 minuten antwoord op mn mail. Meedenken voor n oplossing wanneer de droger bezorgd werd. Leuke en vriendelijke jongens die de droger kwamen bezorgen!.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wilma Kamerman 20-09-2018 Via de website gekocht

Netjes afgeleverd

Overzichtelijke webshop, nette service bij telefonische vragen. Snelle levering door vriendelijke mensen

Informatie overleveringstijdstip niet gekregen 20-09-2018 Via de website gekocht

Informatie over levering niet gekregen

Bestelling liep goed. De beloofde e-mail met een aanduiding van de tijd van levering op de afgesproken dag heb ik niet gekregen. Het beloofde telefoontje met een aanduiding van het tijdstip van levering heb ik ook niet gekregen. Dus overvallen door een vlotte, relatief vroege levering door 2 beleefde jongelui. Oude koelkast overhaast moeten leegmaken. Correcte reactie op mijn telefoontje over deze slechte informatie.

Amsterdam 0ost 20-09-2018 Via de website gekocht

We zijn er over 10 minuten!

Waarom Bemmel & Kroon? Omdat de prijs om de koelkast 1 hoog te tillen de helft was van de concurrenten. Eenmaal gekozen was de afhandeling super: per mail werd je precies op de hoogte gehouden van het tijdsraam waarop ze zouden leveren (tijdsraam van 3 uur) en onverwacht belde ze ook nog dat ze er over 10 minuten zouden zijn. Voorbeeld voor andere winkels!

A. 20-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Goed advies, goede service en een voordelige prijs!

Na al in verschillende winkels te zijn geweest kwam ik bij Bemmel & Kroon, wat een goede service! Ten eerste kon ik rekenen op goed en eerlijk advies (ik werd niet direct verwezen naar het duurdere segment), vervolgens werd er goed meegedacht over de plaatsing van het product en of de levering daarop aan zou sluiten en als laatste waren de bezorgers keurig op tijd, vriendelijk en konden zij mij ook nog van advies voorzien! Oftewel ga naar Bemmel & Kroon!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Webtify 20-09-2018 Via de website gekocht

Helemaal super!

Super snelle service, goed afgeleverd en keurige bezorgers. Hier kan je rustig je producten bestellen.

Peter 20-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en super service

Eenvoudig om te bestellen en correcte afhandeling. Alleen de track en tracé wekte bij mij niet goed, daarintegen was het bericht op de telefoon van tijdstip aflevering prima in orde

I. van Os 20-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering met uitstekende service

Voor de tweede keer bij Bemmel en Kroon iets gekocht maar opnieuw was de service uitstekend. Vaatwasser telefonisch besteld en een hele snelle levering. Vaatwasser gekocht met installatie erbij. Ook dit was uitstekend geregeld en prima geïnstalleerd. Oude vaatwasser en het verpakkings materiaal weer mee terug genomen.

Farah en Kenzo 20-09-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Na al eens wat eerder besteld te hebben naar tevredenheid was het een makkelijke keuze om hier weer te bestellen en dit weer naar tervrrdenheid.

Stephanie 19-09-2018 Via de website gekocht

Top service

De site is makkelijk waardoor een bestelling plaatsen en afhandelen heel vlot gaat.
Heel vriendelijke en snelle levering !

Bruis 19-09-2018 Via de website gekocht

Goede service.

De artikelen worden keurig thuis afgeleverd maar tot over de drempel. Niet even op de plaats zetten en ze weigeren de verpakking mee te nemen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Afleverservice

Tevreden klant 19-09-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en geweldige service

Vriendelijk geholpen door zowel verkoop binnendienst als de installateur.
Twijfelde over de prijs van de vaatwasser, maar kreeg goed uitleg en vertrouwen zodat ik de juiste keuze had gemaakt. Ook de installateur was op tijd, werkte netjes en was behulpzaam.

Robert 19-09-2018 Via de website gekocht

Vakkundige montage

Uitstekende vaarwasser geleverd. Duurder model voor zelfde prijs als gekozen model. Monteur was perfect op tijd, monteerde de inbouwvaatwasser vakkundig en heeft alles in een half uur gedaan.

astrid taling 19-09-2018 Via de website gekocht

doen wat men beloofd

gekozen om energiezuinige siemens koelkast type k131rsd30, waarna ik automatisch bij b&k terechtkwam en nergens anders. eerdere bestelling siemens vriezer via mediamarkt met installatie door post.nl onbevredigend

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nico 19-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende bezorgservice

Makkelijk te bestellen, dag erop geleverd. Aflevering achter de eerste huisdeur was afgesproken, maar de bezorgers waren eigener beweging bereid hem verder te brengen!!

Dimitra 19-09-2018 Via de website gekocht

Super service

De eerste keer dat ik hier iets koop. Dus spannend of ze betrouwbaar zijn. Ik heb me voor niets zorgen gemaakt. Duidelijke website waarvoor je als digibeet ook uit de weg kunt. Bij het afrekenen een verrassing: 25 euro kassakorting! Ik ben zeer tevreden. Goede service! De robotstofzuiger werd keurig op tijd afgeleverd. Fijn dat er een tijdsaanduiding werd gegeven. Een aanrader!

Han van den Broek 19-09-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en vriendelijk

Bij dit soort aanschaffingen is betrouwbaarheid wel het belangrijkste. Dit was bij onze laatste aanschaf dik in orde. Er werd zelfs nog gebeld, toen er iets leek mis te gaan met de betaling via IDEAL. De aflevering (die was uitbesteed) was beter dan ik ooit eerder had meegemaakt met witgoed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

loek 19-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Vriendelijk en zeer kundig geholpen door verkoper

Producten met specificaties en prijzen heel toegankelijk te vinden in shop. Bekijk wat ik wil kopen eerst in de web-shop en ga daarna naar de web-winkel in Zoeterwoude. Heb dit al meerdere keren gedaan en steeds weer uitstekend geholpen en voorgelicht over de werking door het personeel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

René 19-09-2018 Via de website gekocht

super snelle levering

Snelle levering, ik had oorspronkelijk een ander model besteld, maar een nieuwer model voor dezelfde prijs gekregen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

mario 19-09-2018 Via de website gekocht

redelijke service

netjes dat je een bezorgdag kunt kiezen, alleen de bezorging zelf zeer matig, ik had voor extra service gekozen 9,95 euro extra , dat was weggegooid geld, hebben de droger geplaatst en aangesloten ook het afvoerslangetje geplaatst , maar niet waterpas gezet en in waterresevoir moest iets omgezet worden ? hebben ze ook niet gedaan, dat was dus erg jammer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Officiele reactie van Bemmel & Kroon 19-09-2018

Beste Mario,

Vervelend om te vernemen dat de levering niet naar verwachting is verlopen, hiervoor onze excuses.
Heeft u voor ons ook uw bestel-of ordernummer?

met vriendelijke groet

Richard Kalkhoven

Mel 18-09-2018 Via de website gekocht

betrouwbare service

laat besteld in de avond , vroeg geleverd op de dag , betaling achteraf, per sms bericht hoe laat ze kwamen, goede en overzichtelijke website. Kortom.. een bedrijf die doet wat hij beloofd.

Leo Hesseling 18-09-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forumpark

Aankoop wasdroger

Prima voorlichting in de winkel. Wat de verkoper beloofde is ook nagekomen door Bemmel en Kroon?
Aflevering was conform afspraak. Er werd van te voren gebeld dat ze onderweg waren. Apparaat werd geïnstalleerd en volgens afspraak werd het oude aparaat afgevoerd

Paul Hendrickx 18-09-2018 In de winkel gekocht

veel geluk

Wij hebben veel geluk gehad dat wij kochten bij Bemmel en Kroon. Wat bleek? Er was een de koop een misverstand ontstaan. We dachten een combi magnetron te hebben gekocht mat oven magnetron en gril functie. Thuis bleek bij het uit proberen dat we per ongeluk geen oven functie hadden. We belden met het bedrijf. Ons geluk: we hebben nog wel zo´n apparaat en wij nemen de oude mee als u de meerkosten betaalt. Wij waren zeer blij met hun aanpak en namen het beide handen aan. Dit zijn onze ervaringen heel positief.

K. Nierop 18-09-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon zoals we gewend zijn : TOP

Zoals eerdere ervaring met Bemmel & Kroon is ook deze aankoop uitstekend. De prijs was concurrerend en de aflevering precies op het aangekondigde tijdstip. Bij een volgende internet aankoop gaan we weer als eerste naar de Bemmel & Kroon

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Bep vreeswijk 18-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ze hebben een overzichtelijk site, hebben groot aanbod ,volgende dag levering door fijne
bezorgers,en een uitstekende service.
Zijn dik tevreden.

Danny 17-09-2018 Via de website gekocht

Je krijgt wat je besteld, op tijd en vooraf goede communicatie over de bezorging. Waarom geen 10. Ik had wat wijzigingen gevraagd o.a dat ik de service optie niet wilde.

In de bevestigingen worden alleen standaard teksten gebruik waarin de service opties dan weer worden bevestigd. Dit betreft alleen de mail communicatie. De service was verder prima.

Kees . Pruys 17-09-2018 In de winkel gekocht

Een heeeel goede voorlichting en een geweldige afleverinh

Het deskundig en begrijpelijke voorlichting met een niet opdringend verhaal en iemand in zijn waarde laten

Richard 17-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

TOP Service!!

Besteld en de volgende dag op de afgesproken tijd geleverd en geplaatst. De mannen die het kwamen leveren waren zeer vriendelijk en hielpen goed.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J 17-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en fantastische service

Wat een fantastische ervaring winkelen bij Bemmel-Kroon de wasmachine was niet leverbaar dus kregen wij een duurder model.
Super snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.W. Helms 17-09-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

prima service ( ouderwets )

de aanleiding was de verbouwings uitverkoop, maar in de winkel heeft de verkoper hem via de website verkocht. hij werd maandag keurig op tijd geleverd en aangesloten en de oude machine meegenomen. allemaal heel prettig voor een senior gebruiker !

Ingrid 17-09-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

Super Service!

Geweldig bedrijf
Geven de hoogste korting van iedereen, Mocht je ergens toch goedkoper zien bel/mail ze en ze passen het aan. Vriendelijk personeel en heel mooi bedrijfspand.
heb nu al een wasmachine & Droger gekocht.
Plus een Quooker

Paul 17-09-2018 Via de website gekocht

Goede Service, nette inbouw, aardige monteur

Bij Bemmel&Kroon een nieuwe vaatwasser besteld, omdat de oude kapot was. Duidelijke website en bestel proces. Dus zoals verwacht werd ik een dag later, op vrijdag, door de monteur gebeld. Die kon helaas niet op dinsdag, de dag die ik graag zou willen, maar wel een dag eerder al op maandag. Gewoonweg de eerstvolgende wekdag.
Monteur belde netjes dat hij eraan kwam, en hij was precies op tijd.
Zelfstandig monteur, dus we hadden er verder geen omkijken naar. Onze vaatwasser staat op hoogte met alle aansluitingen achterin de keukenkastjes, dus het inbouwen is een stuk lastiger dan normaal. Binnen 2 uur was alles geregeld, draaide de nieuwe vaatwasser en stond de oude al in de bus van de monteur.
Gewoonweg top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Raijmond Firma All-Inservice Utrecht 17-09-2018 Via de website gekocht

Voor de zoveelste keer zijn de afspraken nagekomen.

Alle info voor de artikelen op de site van Bemmel en Kroon kloppen,, en als men het nog specifieker wil weten,, is de verkoop afdeling TOP voor verdere info. Daar wordt je netjes en rustig te woord gestaan, en alle antwoorden worden rustig medegedeeld. Levering producten nog geen een keer niet nagekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

IGNACE 16-09-2018 Via de website gekocht

snel afgehandeld. Zeer goede prijs !!!

uitstekende prijs in vergelijking met anderen en vlugge levering ,op de schoot gebracht.
aan te raden deze webshop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Michel 16-09-2018 Via de website gekocht

Top geregeld!

Besteld en heel snel geleverd. Precies om het tijdstip zoals afgesproken.
Twee verdiepingen omhoog gebracht en aangesloten voor een minimaal bedrag!
Aanrader!

Engel 16-09-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Als klant behandeld.

Vakkundig en vriendelijk geholpen. Goede en duidelijke uitleg van het apparaat en waarom
deze aankoop beter is dat dat waar we oorspronkelijk oog op hadden. Klonk voor ons als logisch.
Met voldaan gevoel de winkel verlaten

gezin van 6 16-09-2018 Via de website gekocht

Prima tevreden. Levering was accuraat

Ik heb hetzelfde model op verschillende sites vergeleken en kwam op Bemmel en Kroon uit Prijs is marktconform en volgende dag levering. Wel prettig als je al een tijdje zonder droger bent.

knip 16-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima prijs kwaliteit verhouding

Concurrerende prijzen, grote showroom zodat je vooraf kunt zien wat je gaat kopen, en snelle levering.

Saskia 16-09-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs en supersnelle bezorging, top!

Zoals altijd was B&K goedkoper dan Coolblue en kon de volgende dag leveren. Geen dure reclames maar gewoon doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Loeffen 16-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Al eerder een koelkast digitaal gekocht via Bemmel en Kroon omdat Media Markt in gebreken bleef. Perfecte service en zoals omschreven op de site aan alles voldaan. Nu ging mijn inbouw vaatwasser kapot. Waarop ik geen 2e keer twijfelde en direct deze tweede bestelling bij Bemmel en Kroon wilde plaatsen. Op de site van Bemmel en Kroon een AEG vaatwasser uitgezocht FSE 53600 Z en via kieskeurig gecontroleerd of het een juiste keuze is. Omdat ik twijfels had over de afmeting van de nieuwe vaatwasser heb ik naar de winkel gebeld. Waarop ik zeer vriendelijk te woord ben gestaan en goed advies heb gehad bleek mijn keuze niet meer leverbaar. De verkoper heeft mij direct het nieuwe type vaatwasser AEG 63600 P tegen dezelfde prijs aangeboden. Ook heeft de verkoper direct mijn bestelling online in orde gemaakt. Ik ben een zeer tevreden klant en zal zeker de volgende keer weer bij hen kopen. Ik kan iedereen van Bemmel en Kroon aanraden in alles blinken zij uit. De service is zeker goed voor mij een 10.

Shirley 16-09-2018 Via de website gekocht

Fantastische service, snelle levering

Echt een 10 verdiend! Goede service, juiste advies telefonisch en echt bereid om met je mee te denken. Daarnaast, ook niet onbelangrijk, snelle service. Ik raad Bemmel&Kroon een ieder aan!

Ger 16-09-2018 Via de website gekocht

Top klantgericht

Ben zeer tevreden over de service de snelheid en betrouwbaarheid op gemaakte afspraken en de kwaliteit van de wasmachine. In mijn geval bleek de gevraagde wasmachine uitverkocht en men bood ons toen voor dezelfde prijs een duurder apparaat in dezelfde serie.echt super. Grote klasse. Was al eerder een zeer tevreden klant. Ger

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -