Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bemmel en Kroon.

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Voor 22.00 uur besteld = morgen gratis bezorgd. Ook op zaterdag. Bemmel en Kroon heeft de grootste webshop van Nederland in witgoed en keukenapparatuur. Door onze automatische prijslabels betaalt u zowel online als in onze winkels altijd de laagste prijs. Webprijs = winkelprijs! Bij Bemmel en Kroon kunt u online veilig, gemakkelijk en snel witgoed apparaten en inbouwapparatuur bestellen. Indien gewenst kunnen de deskundige medewerkers van de eigen bezorgdienst uw bestelling op de gewenste plek in huis plaatsen en aansluiten op bestaande aansluitpunten. Het oude apparaat kan eventueel retour worden genomen waarna wij dit Eco+ zullen verwerken. Onze winkel, waar tevens 150+ keukens staan opgesteld vindt u in Den Haag, Zoeterwoude Rijndijk en Cruquius. We heten u van harte welkom in een van onze winkels of in onze webshop.

Deze score is berekend op basis van 3106 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Kooijman 15-12-2017 Via de website gekocht

Top service en goede prijs. SUPER prettige verkoper.

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Bij Bemmel en Kroon de keukenapparatuur gekocht omdat zij een mooie aanbieding hadden. Doordat ik meerdere apparaten van Siemens licht, kreeg ik nog eens extra korting. Top!

Erik 15-12-2017 Via de website gekocht

Alles volledig volgens afspraak verlopen!

Geweldige tijdelijke aanbieding waardoor ik bij deze winkel ben uitgekomen. Ze maken volledig waar wat ze op de website beloven. Je wordt keurig op de hoogte gehouden en ook op de dag van aflevering wordt je netjes op de hoogte gehouden. Niets dan lof!

marco 15-12-2017 Via de website gekocht

snel geleverd

goed omschrijving op de website met de voor en nadelen, volgende dag al geleverd en oude droger mee terug genomen

Saad 15-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Gisteren besteld vamdaag in huis. a
Alles is zeer vlot gegaan. De jongens van de bezorging hebben goed werk geleverd. Wasmachines uitgepakt en geplaats op de juiste plek.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Sander Oudekaas 15-12-2017 Via de website gekocht

Snel met leveren en ook goede services als er wat mis gaat

Omdat we snel een wasmachine nodig hadden en maar meteen ook een droger, hebben we na wat vergelijken gekozen voor Bemmel en Kroon ook door de positieve reviews. Na wat heen en weer emaillen waar zeer snel op werd gereageerd besloten de set te bestellen. op donderdag. De volgende dag werd deze bezorgd en keurig op zolder geïnstalleerd. s'Avonds gaan we er met een sopje overheen en halen een sticker weg op de droger die er nog op zat. Tot onze grote schrik zit er onder de sticker een flinke beschadiging. Een e-mailtje gesteurd naar Bemmel en Kroon in de verwachting dat dit pas na het weekend hier op gereageerd werd. We werden binnen tien minuten terug gebeld met excuses en dat er de volgende ochtend een onbeschadigde exemplaar bij ons zou worden afgeleverd. Wat ook is gebeurd.
Bemmel en Kroon hebben mijn verwachting ruim in positieve zin overschreden.
BKI647477

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

HR 15-12-2017 Via de website gekocht

goede online service

prima -op afstand- geholpen door commerciele medewerker. Nu 2e product binnen 4 maanden gekocht en wederom goed en netjes te woord gestaan en afgehandeld.

Teleurgesteld 15-12-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Levering van amerikaanse koelkast teleurstellend.

Koelkast werd vandaag afgeleverd. De kartonnen verpakking werd op de beneden verdieping verwijderd en daarna op de 6e etage in de flat afgeleverd. Ik zag meteen dat er kleine krasjes zowel op de linker als de rechter deur zaten. Bij navraag werd mij verteld. ja maar meneer dat is uw eigen risico want de koelkast moest via de lift en door uw voordeur naar binnen. En meteen werd mij gevraagd de afleveringsbon te tekenen. Werd zo overdonderd dat ik het gedaan heb. Heb toen klacht ingediend bij Bemmel & Kroon en mij werd toen gezegd, dat ik de levering had moeten weigeren en dat er niets meer aan gedaan kan worden. Maw de koelkast moest dus weer door de 2 mannen naar beneden gebracht worden ?
Van mijn kant ook stom want ik had toen de verpakking op de beneden verdieping werd afgehaald, toen meteen moeten controleren. Was helaas met iets anders bezig. De verkoper zei dat normaal om de koelkast ook een beschermingsfolie zit, maar dat heb ik niet gezien. Heb in het verleden bij andere leveranciers al 2 keren een dergelijke koelkast besteld, maar nog nooit problemen met krasjes meegemaakt. Zijn wel kleine krasjes, maar wel hinderlijk.
Vandaar een ieder is gewaarschuwd. Prijzen zijn erg redelijk, maar goed controleren bij aflevering.

John 15-12-2017 Via de website gekocht

Super service en snelle levering

Makkelijk zoeken op de site. Daarna gebeld en duidelijke adviezen gekregen voor div apparaten . Uiteindelijk besteld ( kreeg nog een leuke korting) .

Snelle en corecte levering

Top 👍🏼
BKI640014 en factuur 62161

Dragonmind 15-12-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

De bezorgers van de bezorgdienst van Bemmel & Kroon waren heel attent en medewerkend prima service.
Kreeg van te voren bericht over de levering.
Ik ben heel blij met mijn nieuwe Bosch wasmachine.

A.A.Boek 15-12-2017 In de winkel gekocht
Zoetrwoude Rijndijk

Whirlpool inbouwoven

Ruime keuze aan jnbouwovens, vriendelijke-vakkundige voorlichting, zullen in voorkomende gevallen
B en K zeker aanbevelen.

Barry 15-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service! Gisteravond besteld en nu al in bedrijf!!

Snel en klantgericht. Fijn dat ik niet de hele dag thuis hoefde te blijven om op de droger te wachten. En direct even aangesloten ook! BKI649316

Peter 15-12-2017 Via de website gekocht

Snel , Veilig en Voordelig

-de Bosch wasmachine om 17.00 uur bestelt en de volgende dag om 11.00 uur geleverd en aangesloten.
-alle afspraken correct nagekomen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

jaap 15-12-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

goede voorlichting en groot assortiment

een hele mooie zaak met heel veel keus op huishoudelijk gebied (keukens en witgoed ) en ter zake kundige verkopers en snelle levering

P020 15-12-2017 Via de website gekocht

Slechte communicatie!

Via de website een vaatwasser gekocht bij Bemmel en Kroon. Gebaseerd op een korte levertijd (1 dag!) de aanschaf bij hen gedaan. Via de mail nog geverifieerd of de levering echt de volgende dag zou plaatsvinden, want dat zou toch wel eens te mooi zijn om waar te zijn... Via de mail meteen antwoord dat de vaatwasser inderdaad de volgende dag geleverd en geïnstalleerd zou worden. De volgende dag dus gewacht op de levering... echter om 15:30u gebeld door de leverancier met de vraag wanneer hij de vaatwasser kon afleveren - zijn eerste mogelijkheid was 10 dagen later... Overigens was de leverancier niet van Bremmel en Kroon, dus hij kon er ook weinig aan doen dat dit zo slecht gecommuniceerd was naar ons beiden.
Dit is allemaal nog te overzien tot ik de klantenservice van Bremmel en Kroon belde en mijn verhaal deed met de vraag hoe dit nou kon gebeuren. Ik werd uitgeblaft door de medewerker, want hoe kon ik nou denken dat levering en installatie de volgende dag kon gebeuren als ze elke dag 100 vaatwassers verkopen!
Over de levering en de vaatwasser zelf niets te klagen, maar dus zeer slechte communicatie op verschillende vlakken helaas.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Beentjes 15-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Wij hebben een wasmachine gezeien, bij Bemmel&Kroon was deze €100,- goedkoper dan bij andere aanbieders. Tevens werd de machine na 1 dag geleverd, werd deze naar zolder getild en werd onze oude kapotte wasmachine weer meegenomen.

Melanie 14-12-2017 Via de website gekocht

Prima winkel met super service.

Wij waren op zoek naar een extra koelkast.
Na wat zoek werk op het internet hebben wij gekozen voor een Siemens.
Deze koelkast was bij Bemmel & Kroon het goedkoopst. Dus uiteraard hebben wij hem hier besteld ;)
We wilden hem pas een week later bezorgd hebben en dat konden we goed en duidelijk aangeven tijdens het bestellen. Ik kreeg als snel een bevestigingsmail waarin stond dat de gekozen koelkast niet op voorraad was. Maar hierdoor kregen wij de opvolger (nieuwer model) zonder bij betaling. Helemaal super dus. (Wij kregen hier ook netjes, duidelijke mailtjes over)
De ochtend van de bezorgdag kreeg ik netjes een bericht met daarin de tijd dat de bezorgers zouden komen.
Vlak voordat ze er waren kreeg ik nogmaals bericht met de exacte aankomst tijd daarin.
De zeer aardige bezorgers hebben de koelkast uitgepakt (afval meegenomen) en op zijn plaats gezet.
Zoals te lezen is, zijn wij dus super tevreden over alles!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hendrika 14-12-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Top, netjes 30 minuten vooraf gebeld dat ze eraan kwamen!!

Duidelijk uitleg in de winkel, snelle levering, kan zelf gewenste leverdatum aangeven, wordt netjes 30 minuten vooraf gebeld dat ze onderweg zijn. Op de juiste plaatst in de schuur gezet. Top gedaan mannen.

Walter van der Heijden 14-12-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel antwoord, goede prijs

5 jaar geleden hier ook alle keukenapparatuur gekocht, toen ook al zeer tevreden. Na verhuizing nu weer alles besteld, goede en snelle prijsopgave gekregen en weer besteld en binnen een week alles in goede orde ontvangen. Topbedrijf !

Tatiana Oud 14-12-2017 Via de website gekocht

Fantastisch

Voor de tweede keer gebruik gemaakt van hun diensten bij het aankopen van witgoed. Houden zich perfect aan de gemaakte afspraken. De 10 is voor iedereen moeilijk te krijgen. Blijf zo doorgaan en misschien geef ik deze bij de 3e keer.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Henk 14-12-2017 Via de website gekocht

prima service

Als afgesproken op de website en de minst dure van alle aanbiedingen op internet.
Aflevering ook als besproken

Ronald R. 14-12-2017 Via de website gekocht

Heel snel een nieuwe oven!

Bemmel & Kroon bleek, toen onze inbouwoven het plotseling begaf, de nieuwe over van onze keuze het goedkoopst te leveren. Helaas bleek de gekozen oven uit het assortiment. Daarom kregen we zonder bijbetaling een duurdere oven. Prima! Een paar dagen later werd de oven geplaatst in een wip. Keurig afgewerkt door een vriendelijke monteur. We zijn over het karwei en over de oven zeer tevreden.

Jeanne Albers 14-12-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldige service

Ik wilde nog aanvullende telefonische info over de door mij op de website gekozen magnetron. Werd vriendelijk te woord gestaan met relevante informatie over het beoogde product.

Maikel 14-12-2017 Via de website gekocht

Denken goed mee

Goede prijs voor het product gekregen en de bezorging was uitsekend. Er werd meegedacht over de omzetting van de waterslang welke ze vervolgens ook gemonteerd hebben

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen 14-12-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

Duidelijke site, zeer vriendelijke behandeling aan de telefoon, correcte levering op tijd aangemeld via de pc, en een fijne correcte behandeling en plaatsing door de bezorgers. Kan geen enkel minpuntje bedenken.

Marjan 14-12-2017 Via de website gekocht

Via Kieskeurig bij deze winkel terecht gekomen en zeer tevreden over onze aankoop. Duidelijke site en prima prijs. Levering zeer duidelijk door de site van Dynalogic. Komen hier zeker terug.

Peter Engelaar 13-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, en goedkoper dan andere aanbieders

Ik was op zoek naar een nieuwe vaatwasmachine.
Bij Bemmel en Kroon was deze het voordeligst.
Ook de nog een snelle levering.
Top

Ina 13-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Geweldige zaak!

Ik had snel een vrieskastje nodig. Omdat ik al lange tijd prima ervaringen heb met Bemmel en Kroon heb ik hen opgebeld om te vragen of er een goede op voorraad was. Ik kreeg meteen bruikbaar advies, namelijk dat een klein vrieskastje naar verhouding veel duurder is dan een wat grotere. Daarop ben ik naar de zaak gegaan om een keuze te maken. Ik werd daar erg deskundig geholpen, zo kreeg ik het verschil te zien tussen een vriezer met koelelementen tussen de lades, die altijd voor ijsvorming zorgen, en een vriezer met de koeling in de zijkanten van de kast verwerkt, die niet aanvriezen. Mij werd niets opgedrongen, wat ik erg prettig vond. Omdat ik de vrieskast snel wilde hebben was ik van plan om hem mee naar huis te nemen in mijn auto, maar toen ik hoorde dat hij al de volgende dag bezorgd kon worden en ook nog zonder extra kosten koos ik daarvoor. De vriezer werd keurig op tijd geleverd en op zijn plaats gezet. Hij werd zelfs waterpas gemaakt en ik kreeg duidelijke instructies over het gebruik. De betaling verliep vlot met de draagbare pinautomaat. Ik ben al met al erg tevreden over deze zaak en ik kan iedereen aanraden om daar zijn of haar witgoed te kopen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joram 13-12-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering

We hebben 2 scherp geprijsde AEG apparaten gekocht (vaatwasser en wasdroger) welke snel geleverd konden worden. Helaas bleek de vaatwasser toch niet op voorraad maar er is direct een vervangend (nieuwer) type besteld en nog snel geleverd ook. Dus goed prijzen, snelle levering en prima service.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

WvR 13-12-2017 Via de website gekocht

Nette goede service.

Vaatwasser gelwverd. Mannen weg verpakking eraf. Ai deuk in de deur. Maar hij wordt zonder problemen om geruild. (Moet alleen 2dg langer afwassen 😐)

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

H.Witjes 13-12-2017 Via de website gekocht

Aankoop stofzuiger

Erg klant gericht,gisteren avond besteld de stofzuiger besteld bij Bemmel en kroon.
Direct een bevestigings mail ontvangen,met daarop vermeld wanneer de bezorging zou plaats vinden.
Vanmorgen om 11:00 de stofzuiger in huis.Tevens kon ik mijn oude stofzuiger meegeven aan de vriendelijke bezorger.helemaal goed.

Brekelmans 13-12-2017 Via de website gekocht

Keurige levering

In het verleden al goede ervaring met deze firma. Betreft nu wasmachine. Heel goede prijsstelling. Gemakkelijk te bestellen en snel, via de mail, betreffende papieren. Levering volgens afspraak met eveneens via de mail aangekondigde tijdsspanne van aflevering. Bovendien half uur voor de levering nog telefonische aankondiging van verwacht tijdstip. Eveneens volgens afspraak geplaatst (2 draaitrappen) en oude machine afgevoerd.

Rob 13-12-2017 Via de website gekocht

Leuke verrassing op internet, de site van Bemmel & Kroon

Prima site, waar alles duidelijk omschreven is, geen kleine lettertjes of verrassingen achteraf v.w.b kosten voor verzending of btw.
Goede service, en duidelijkheid m.b.t. Levering, je mag zelf de leveringsdatum bepalen, en hele goede actie's waar geen enkele andere internet leverancier aan kan tippen. Kortom heel tevreden met onze aankoop voor een hele leuke prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Helga 13-12-2017 Via de website gekocht

Turbo wasmachine

Toegankelijke website, overzichtelijk en duidelijk. Bij telefonisch contact vriendelijk onthaal, altijd bereid bijkomende vragen te beantwoorden. Snelle levering, vriendelijke chauffeur, gemakkelijke betaling en uiteraard mooie en praktische wasmachine, toppie! 👍

Rob Blauw 13-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Super Geregeld

Gebeld of de vaatwasser op voorrraad was,dit was niet het geal maar werd meteen geholpen door een ander model aangeboden te krijgen zelfs iets goedkoper dan degene die we dachten te willen. Monteur was ruim op tijd had een hoop extra werk maar deed dit zonder te morren....alles weer netjes ingebouwd een kleine instruktie hoe het beste om te gaan met de vaatwasser...in een woord fantastisch

Annie Vreeken 12-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische service, aflevering comform planning.

Zeer vriendelijke telefonische ondersteuning na wat vragen mbt de bestelling. Kreeg ook aanvullende informatie over het apparaat. Men was geduldig en aandachtig.

Mevr van Helden 12-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Prima service tegen een goede prijs.

Bij de aankoop van een koelkast zijn we heel vriendelijk en vakkundig geholpen.
Ook kregen we na afloop nog een kop koffie aangeboden. Top!
Ook de bezorging was keurig op de afgesproken tijd en werd probleemloos uitgevoerd.

Guido 12-12-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Goede, objectieve, vakkundige en snelle service.

Toen mijn vaatwasser er mee ophield was mijn vrouw voornemens de echtelijke woning te verlaten man en kind achterlatende. Snelheid was dus geboden. Op maandag naar Bemmel en Kroon afgereisd om een nieuwe vaatwasser te bestellen. Ik trof daar geen verkoper maar een adviseur die meedacht en ook keek naar de beste oplossing voor mijn situatie. Binnen een half uur waren we er uit en was de bestelling een feit. 6 dagen later werd de vaatwasser ( ondanks de grote drukte ) al geïnstalleerd. Ook over het installatiebedrijf AJTec BV. niks dan goeds. Ondanks een pak sneeuw waar ze in Zwitserland jaloers op zijn was de installateur ruim op tijd. De vervanging en installatie gebeurde uiterst zorgvuldig en netjes. Daarbij werd de kastjes van binnen en buiten ook nog eens schoon gemaakt. Mijn vrouw is gebleven en mijn huwelijk is gered. Dank voor alles.

Sylvia 12-12-2017 In de winkel gekocht
Cruqius

Goed advies gekregen

Eerst op internet gezocht, maar zag door de bomen het bos niet meer. In de winkel van Bemmel&Kroon zeer deskundig advies gekregen over een inbouw koelkast en een stofzuiger. Hierdoor een goede keuze kunnen maken. Ook de levering was snel en netjes. De koelkast is gratis en netjes ingebouwd (was een actie).
Kortom zeer tevreden met het advies en de service.

Fam. Visser uit Haarlem 12-12-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Mooie 'warme' zaak; vakkundige, geduldige verkoper

CRQ647558 Getwijfeld over aanschaf koelkast. In eigen tempo rond kunnen kijken in de keurige, sfeervolle zaak in Cruquius. Daarna d.m.v. eerlijk en vakkundig advies met een voldaan gevoel een Liebherr koelkast gekocht tegen uiterst scherpe prijs. Verkoper P. was niet opdringerig maar oprecht behulpzaam, we hoefden bijv. niet direct te beslissen. Levering volgende ochtend met oude koelkast retour, wat een top service! Voortaan kopen wij onze apparaten absoluut weer hier omdat het vertrouwd voelt, echt een aanrader. CRQ647558

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peters 11-12-2017 Via de website gekocht

Beste service van al mijn online bestellingen

Bemmel&Kroon was niet enkel de goedkoopste voor het toestel dat ik zocht maar gaf van mij ook de frekwenste en duidelijkste updates van de status van mijn bestelling. Ook de installatie verliep vlekkeloos ondanks de zeer moeilijke verkeerssituatie op deze ondergesneeuwde dag. Ten zeerste aanbevolen !

Gerard Sessink 11-12-2017 Via de website gekocht

Goede correcte service.

Al meerder keren met tevredenheid een artikel gekocht. Nu wederom weer naar behoren een goede afhandeling. Tijdig werd de levering 20 minuten van te voren op de afgesproken dag aangekondigd.

dick vis 11-12-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

geweldige service

wij waren op zoek naar een wasmachine heb eerst gekeken naar hun webside en toen naar de winkel gegectaan
daar werden wij goed geinformeerd dus gelijk besteld en de service was perfect alles was keurig en op tijd
en de koerier was ook zeer correct en vriendelijk

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

lex krosse 11-12-2017 Via de website gekocht

B&K biedt niet alleen een perfecte service, ook lage prijzen

Bel je Siemens zelf dan sta je eindeloos in de wacht en wordt je met een kluitje in het riet gestuurd. Bij B&K wordt je direct én vriendelijk te woord gestaan, eigenlijk zoals het hoort, Fijn dat dit bestaat, weet ik in de toekomst ook te vinden.

Henk 10-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Personeel met kennis van zaken

Al eerder ervaring met Bemmel& Kroon gehad en was toen onder de indruk van de kennis van de verkopers, ook nu weer een zeer kundig en professioneel advies. Ja, het blijven verkopers maar ik heb niet het gevoel dat je wat aangesmeerd wordt.

Theo de Wagenaar 10-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

uitstekende informatie gekregen in de winkel

De verkoper in de winkel heeft ons prima geadviseerd en een duidelijke uitleg gegeven over de vaatwasser. Ook was hij zeer klantvriendelijk.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erwin V. 10-12-2017 Via de website gekocht

Koop vanaf nu al mijn electro aankopen bij Bemmel

Inbouw microgolfoven on-line gekocht .
Heel goede prijs ,betalen bij levering ,datum van levering te kiezen ,
Aanmelden per telefoon of wij wel degelijk thuis waren en
dan heel vriendelijke man die het pakket afleverde .
Met 1 woord "klasse service".
.....

Tromp 10-12-2017 In de winkel gekocht

Geduldig en zeer kundig personeel.

Groot assortiment en zeer kundig personeel. Daarbij hanteren ze dagprijzen, zodat je nooit teveel betaalt.

Ad van Andel 09-12-2017 Via de website gekocht

Top winkel/site.

Goed werkende site en groot aanbod en zeer scherp geprijsd.
Bezorg service ook zeer goed.
Je krijgt netjes een SMS ongeveer 20 minuten voor werkelijke levering en kan deze ook online volgen.

A Venema 09-12-2017 Via de website gekocht

Snel een nieuwe wasmachine

Verschillende wasmachines vergeleken op de site. De prijzen van de site zijn gewoon prima! Na telefonisch contact en goed advies, een keuze gemaakt. Binnen een paar dagen geleverd en aangesloten door aardige jongens.

Fred 09-12-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie.

Bemmel en Kroon gekozen, omdat ze de laagste prijs hadden. Mooi om te zien dat ook bij de laagste prijs ruimte is voor goede communicatie en service. Ik heb een Koelvriescombinatie uitgekozen op de site. Kreeg direct een mailtje dat dit een uitlopend model was en dat ik de nieuwste versie zou krijgen. Levering door Dynalogic ook zeer klantvriendelijk. Kreeg meerdere meldingen over de status van de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -