Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

De Keijzer 26-04-2024

Prettige eerste kennismaking met Bemmel & Kroon voor het aanschaffen van een nieuwe wasmachine. Overzichtelijke website, diverse mogelijkheden om een bestelling te kunnen plaatsen, zelfs telefonisch. Ik had zelf online mijn bestelling geplaatst, wat vlekkeloos ging. Goede en snelle communicatie via e-mail en gekozen voor de optie om mijn nieuwe wasmachine tegen servicekosten te laten plaatsen. Je kan zelf de bezorgdag bepalen, erg fijn. De communicatie van de bezorgservice was uitstekend. De bezorgers waren vriendelijk en wasmachine zorgvuldig geplaatst. Kortom zeer tevreden klant, nieuwe wasmachine (outlet model Siemens WU14UT40NL met outlet korting (B&K) en tevens cashback actie (Siemens) kunnen aanschaffen. Ik zal hier zeker nog eens terugkomen voor een andere aanschaf. Aanrader met concurrerende prijzen!

Paula 26-04-2024

Ik ben helemaal tevreden. Het bestellen was makkelijk, er werd direct contact met mij opgenomen om een afspraak te maken, de monteur die het fornuis heeft aangesloten was heel professioneel. Mijn oude fornuis werd gratis meegenomen en nu geniet ik van een mooi nieuw fornuis. Top!

NB 26-04-2024

Snelle levering. Goed advies en keurige service. Verschillende keren besteld en iedere keer goed

Paul 26-04-2024

De bestelling online verliep heel vlot.
De bestelling geplaatst om 21. 45 u. op donderdagavond. Perfect geleverd op vrijdagmiddag 12 u.
Onwaarschijnlijk! Deze mensen verdienen alle lof!

Jel 26-04-2024

Gisteren besteld en vandaag al om 10:00 uur geleverd. De heren hebben mijn oude vriezer uit de kelder meegenomen en de nieuwe netjes neergezet.
Had nog even gebeld naar de klantenservice of de kelder eventueel een probleem zou zijn maar aangezien t een solide trap is was dat geen probleem. Mijn vorige liebherr ging 14 mee .. hopelijk deze ook of langer. Ik heb deze vriezer gekozen omdat deze zeer goed uit de tests kwam. En gelukkig een stuk zuiniger dan mijn vorige

sam 26-04-2024

meerdere pogingen moeten doen om te kunnen betalen in de webshop. Onvriendelijke bezorgers

Cathleen 25-04-2024

Fantastische service. Goed bereikbaar. Vriendelijke mensen aan telefoon en bij levering.

Jopie 25-04-2024

De ene dag besteld, volgende dag in huis maken ze waar. Steeds een update van de verwachte bezorgtijd. 2 vriendelijke, aardige, beleefde jongens die mijn diepvries brachten. Top

Pantopoleio 25-04-2024

Absolute aanrader! Nu al voor de 3de keer hier gekocht, 2 x zelf opgehaald en nu laten bezorgen. Duidelijke communicatie en komen afspraken na! En dat allemaal voor een scherpe prijs.

R. Agterberg 25-04-2024

Op woensdag een vriezer besteld bij Bemmel & Kroon tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Op donderdagochtend
bezorgd door twee erg vriendelijke
medewerkers van Dynalogic.
Ben bijzonder tevreden over deze firma.
Ik kende Bemmel & Kroon niet, maar zal hier in de toekomst zeker vaker bestellen.

Johan 25-04-2024

Bestelling via internet was makkelijk en het product is keurig op tijd geleverd. Bezorging verliep prima.

V van Leeuwen 25-04-2024

Super service in de winkel met het beste advies. Goede prijs kwaliteit verhouding en perfecte levering. Had een koelkast, wasmachine en droger gekocht! Zelfs het verplaatsen van de levering ging zonder moeite en vriendelijke bezorgers met uitleg van de producten. Weegt niet op tegen online of bij grote ketens bestellen. Bedankt voor jullie hulp!

Bicer 25-04-2024

Heel erg goed geholpen door de werknemers van Bemmel & Kroon. Al jaren vaste klant en zal ook vast zo blijven. İk ben blij dat Bemmel & Kroon er is!

M. van Helsdingen 25-04-2024

Bemmel en Kroon acteert werkelijk razendsnel en tegen de laagste prijzen. De bezorger die werd geacht om de droger achter de drempel neer te zetten, zette hem meteen toch ook maar op zijn plaats zonder meerkosten. Klasse!

Marco 25-04-2024

Prima winkel. Een webwinkel met het gevoel van een ‘echte’ winkel. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik vrijwel direct mail en telefoon met de verwachte leverdatum. Vriendelijk en betrouwbaar. De prijs van de bestelde vriezer was ook nog eens lager dan bij alle andere (web)winkels!
De bezorging was ook goed. Keurig op de afgesproken datum/tijdstip.

Hetty 25-04-2024

Nadat ik op internet door de bomen het bos niet meer zag wendde ik mij telefonisch tot een verkoper van Bemmel en Kroon. Door zijn informatie werd ik voor een miskoop wat betreft de inbouwmaten van onze nieuwe koel-vriescombinatie behoed. Ik kon in de winkel diverse apparaten bekijken en we hebben een voor ons ideale Bosch KIV86VSE0 gekocht. Werd zeer snel door de firma Ajtec geleverd en perfect geïnstalleerd. Niets dan lof voor alle hulp!

Rinkje Beek 25-04-2024

Als lid van de consumentenbond de beste koel-vriescombinatie uit de test bij B&K besteld en extra korting gekregen omdat hij elders goedkoper was. Werd snel bezorgd en ze waren zo vriendelijk om hem naar mijn keuken te brengen. Prima service. Volgende aankoop zeker weer bij B&K.

Watchik Akopjan 25-04-2024

Snel en keurig geleverd conform website informatie. Product voldoet aan de verwachting. In het verleden ook wel eens hier wat besteld en altijd snelle en goede service. Blijven volhouden B&K!

J.J.A.Haker 25-04-2024

Alles keurig optijd en netjes afgeleverd en geplaatst de vaatwasser. Werkt ook goed echt een aanrader om hier te kopen.

Mette 25-04-2024

Heel efficiënt. Snelle levering. Duidelijke communicatie. Vriendelijke monteurs.

Inge 24-04-2024

Prima shop,duidelijke communicatie vlotte afhandeling van de bestelling snel en duidelijk over de bezorging

Mina 24-04-2024

Top service, goedkoopste prijs, snelle levering!
Ik heb een stofzuiger gekocht. Vandaag besteld en morgen al thuiskomt.
Echte aanrader!

Rene Treebusch 24-04-2024

Gebeld of ze ook oude apparaten mee namen was geen probleem ging in de recycle container. De bezorger kwam zat zijn wagen nog vol met spullen die nog geleverd moesten worden. Zit ik hier nog met mijn oude apparaat. In het vervolg beter communiceren.

Spikey 24-04-2024

Top bedrijf. Zeer snelle levering, S’middags besteld, volgende dag thuis! Mooi product

Maarten 24-04-2024

Beste prijs en snelle bezorging. Vriendelijke bezorgers.