Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bemmel en Kroon.

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Voor 22.00 uur besteld = morgen gratis bezorgd. Ook op zaterdag. Bemmel en Kroon heeft de grootste webshop van Nederland in witgoed en keukenapparatuur. Door onze automatische prijslabels betaalt u zowel online als in onze winkels altijd de laagste prijs. Webprijs = winkelprijs! Bij Bemmel en Kroon kunt u online veilig, gemakkelijk en snel witgoed apparaten en inbouwapparatuur bestellen. Indien gewenst kunnen de deskundige medewerkers van de eigen bezorgdienst uw bestelling op de gewenste plek in huis plaatsen en aansluiten op bestaande aansluitpunten. Het oude apparaat kan eventueel retour worden genomen waarna wij dit Eco+ zullen verwerken. Onze winkel, waar tevens 150+ keukens staan opgesteld vindt u in Den Haag, Zoeterwoude Rijndijk en Cruquius. We heten u van harte welkom in een van onze winkels of in onze webshop.

Deze score is berekend op basis van 2687 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Fam Thomasson Diepenhiem 20-11-2018 Via de website gekocht

Van Bestelling tot Aflevering op de hoogte gehouden

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Goede side. Alles corect en begrijpelijk beschreven Voor een prachtige priijs hebben we een Super Inductiekookplaat

Eelco Bootsma 20-11-2018 Via de website gekocht

Top service en informatie

Top service en goede informatie over het gekochte product. Ook goede informatie over het verloop van de bestelling. Tevens de mogelijkheid tot installatie van het gekochte product tegen een zeer redelijke prijs. Ook dit verliep naar volle tevredenheid met goede informatie over het verloop en de kwaliteit van het geleverde werk.

Ijskast, oven en afwasmachine 20-11-2018 In de winkel gekocht

prima service

Wij zijn heel fijn geholpen in de winkel in Cruquius ook tot betrekking van de levering.en een heel fijne monteur.

Mariëlle Schrijver 20-11-2018 In de winkel gekocht

Beetje jammer.

Op advies van een vriend bij B&K terecht gekomen. In de winkel correct geholpen, helaas is het product nu na 10 dagen nog niet geleverd. Wij erg teleurgesteld.

Han 20-11-2018 In de winkel gekocht

Fijne webwinkel en hulp in de winkel zelf

Op internet had ik al gekeken bij Bemmel en Kroon maar was toch nog even langs de winkel te gaan om de apparatuur te bekijken. In de winkel ben ik goed geholpen en ben uiteindelijk voor de warmtepomp droger gegaan. Inmiddels staat de droger het eerste wasje al te drogen en en blij met het advise en de aankoop.

Cornelia Angela 20-11-2018 Via de website gekocht

Prettige bezorging van mijn koel-vriescombinatie.

Op maandag 19 november 18.00 uur kocht ik via internet een Liebherr koel-vries combinatie Model CPN 4813-21, die de volgende dag in perfecte staat volgens bestelling is geleverd. Vanaf het moment van de bestelling kon ik via mijn mail volgen waar mijn product zich bevond en de volgende dag kon ik precies via Track & Tracé volgen wanneer mijn koel-vries combinatie geleverd zou worden. Bravo, ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst en prettige manier van levering. Een tevreden klant!

f.v.d.voort 20-11-2018 In de winkel gekocht
forepark

prettig geholpen

goede voorlichting door deskundige verkoper die ons wees
op de verschillende kenmerken van diverse merken. Hierdoor konden wij een goede keuze maken en hebben we gekozen voor de Siemens sn2361001e.

bezorging en aansluiting was keurig op de afgesprokentijd

J. H. 20-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Prettige webshop. Goede aanbiedingen.
Supersnelle en goede service!
Volgende dag perfect geleverd!
Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Geerts 20-11-2018 Via de website gekocht

Super vlotte aflevering/ bezorging van de Bosch wasmachine

Opvallend laag geprijsd en alle waarborgen van Thuiswinkel waarborg. Je betaalt pas bij aflevering met een pin transactie.

Dionne Kathleen 20-11-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

Gisteren avond om half 9 besteld en de wasmachine staat nu om 15.16 al te draaien. We zijn er helemaal blij mee! De communicatie was helder en er is gedaan waarvoor betaald is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. Reekers 20-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Goed geholpen

We zijn in de winkel goed geholpen met duidelijke uitleg over de verschillende wasmachines. We zijn zo tot een voor ons goede keuze gekomen.

Masoud 20-11-2018 Via de website gekocht

Top service!

Alles prima verlopen!
Wij hebben via de website een droger besteld maar deze droger was toch niet leverbaar.
Als service werd ons een duurder alternatief voor de zelfde prijs aangeboden en geleverd.
De levering was uitstekend geplant op de dag zelf s’ochtends email en sms gehad voor de tijdstip en kort voor de levering nog een errinering.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Jannie 20-11-2018 Via de website gekocht

prima service

Via internet gevonden. Telefonisch vragen gesteld en besteld. Dat gesprek verliep prettig, dus ook telefonisch besteld. Plaatsing gebeurde snel en vakkundig.

Super snelle service Bedankt 20-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle service top

Binnen 16 uur een nieuwe wasmachine afgeleverd. Zoals beloofd op de website. Super snelle service Bedankt

tullup33@gmail.com 20-11-2018 Via de website gekocht

Lekker op tijd

De beste prijs en snelle levering.
Bezorgens super beleefd oude apparaat mee genomen.
De webside heel duidelijk

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wil 19-11-2018 Via de website gekocht

Goeie winkel en goeie service....TOP!

Ik heb al een aantal bestellingen gedaan bij Bemmel & Kroon en alles naar volle tevredenheid, bij de koelkast kreeg ik nog 3 jaar extra garantie boven op de 2 jaar dus jaar garantie, bij de Miele wasmachine nog is 20 euro korting, en daardoor kwam Bemmel &Kroon als voordeligste uit de bus, een echte aanrader!!

H v/d Meulen 19-11-2018 Via de website gekocht

Een geweldig goede service

De avond voor de levering ontdekte ik dat de oven niet ging passen inbouw diepte nieuwe oven 600 mm, beschikbare diepte 550 mm in overleg met de klantenservice een andere oven gekozen en die werd de volgenden dag samen met de bestelde kookplaat geleverd.
Toen gebeurde het volgende, na alles te hebben ingebouwd ging ik alles schoonmaken en kwam er achter dat er een steun van de binnen glasplaat van de deur was af gebroken, (balen!). De klantenservice gebeld en die stelde voor de oven te vervangen door een nieuw exemplaar die de volgende dag (zaterdag) geleverd werd. Een TOP ondersteuning door deze mensen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bee 19-11-2018 Via de website gekocht

Top !

Snelle levering! uitstekend informatie over wie en wanneer de bezorging zou gaan plaatsvinden! Dit ervaarde ik als erg prettig!

Henny van Beek 19-11-2018 Via de website gekocht

Goede webshop, snelle levering maar wel slechte plaatsing

De webshop en de eenvoud van bestellen is top! Alleen het plaatsen was slecht! De wasmachine werd afgeleverd door Dynalogic. Ik heb extra betaald zodat de waschmachine bedrijfsklaar zou worden opgeleverd.

Dynalogic kwam met 2 personen maar die wilde niet de wasdroger van de wasmachine afhalen. Mijn echtgenote en mijn buurman van 77 jaar hebben de droger er even afgetild terwijl de 2 jonge mannen van Dynalogic toe stonden te kijken.

Echt slecht hoor Dynalogic jullie hoeven bij mij niet meer te komen. Ik wil best nog wel bij Bemmel & Kroon kopen als er een ander bedrijf dan Dynalogic het leveren en het aansluiten doet!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

ter Velde 19-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Deskundig advies, prettig geholpen

De apparatuur in de winkel bekeken, prima advies binnen ons budget, spullen keurig op tijd afgeleverd. Prijs scheelde aanzienlijk met lokale bedrijven.

D. Ras 19-11-2018 Via de website gekocht

goedkoopste prijs

De vriezer die ik zocht was hier het goedkoopste. Scheelde best met andere aanbieders. Na bestelling bleek mijn uitgezochte vriezer niet meer leverbaar en kreeg ik zonder extra kosten een upgrade, de opvolger van de vriezer die ik uitgezocht had

Hanny van Schendel 19-11-2018 In de winkel gekocht
Rijndijk

Super service

Ordernummer: ZTW714247 Wij hadden een koelkast en nog een aantal apparaten gekocht bij Bemmel&Kroon, toen we echter nog een keer gingen meten, bleek dat we verkeerd gemeten hadden. Er past geen koelkast in de keuken van 60 cm breed. Online gekeken naar een koelkast van 55 cm breed. Gelukkig een gevonden. Zonder problemen kon het veranderd worden. (was nog niet geleverd). Zeer deskundig personeel, in de winkel zijn we super goed geholpen. Ook aan de telefoon. Een dikke pluim !!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Theo van der Jagt 19-11-2018 Via de website gekocht

Keurig en snel geleverd

Duidelijke site en bij "vergelijk" was het simpel om het voor mij het juiste apparaat te vinden. Het werd snel geleverd. Helemaal top.

Paul D 19-11-2018 Via de website gekocht

KLASSE!Prod.ontv. cf de van te voren gecomm info en op tijd.

Jullie shop had mijn keuze van het product op dat moment als enige in voorraad en kon binnen 1 dag leveren. Webshop gebruiksvriendelijk. Goede communicatie via mail en sms vanaf het moment van bestellen tot en met het moment van levering. Het aflevertijdstip correct gecommmuniceerd, derhalve goed inplanbaar in de dag. Vriendelijke bezorger.

Chrisdb 19-11-2018 Via de website gekocht

Wow service

Sterke prijs kwaliteitsverhouding! En zeer snelle levering naar Belgie!
Een aanrader dit soort diepvriezer zochten we al lang.

Jasper 18-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Het door mij bestelde artikel bleek uitverkocht en zou bij Bemmel & Kroon ook niet meer binnenkomen. Als service leverden zij hiervoor een (veel) duurder alternatief voor dezelfde prijs. Dat noem ik nog eens service.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam de Gier 18-11-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Prima en eerlijk advies met aankoop 2 Miele apparaten

Aankoop in Forepark ! Allereerst zonder aandringen zelf alle ( veel keuzes) bekeken maar vooraf ons zelf ook voorberijd! Onze keuze was al voorbereid op een Miele wasmachine en droger! Beiden met A+++ apparaten! Zeer degelijk en flink zuinig in gebruik!Uitleg was prima en veelzijdig met alle diverse mogelijkheden en prijssoorten! Na een koffie de knoop doorgehakt en goede korting! ( was al prima geprijst!) Correct afgehand met vooraf aankondiging van tijsstip bezorging en prima bezorgers in plaatsing en uitleg !
Je zou bijna niet anders verwachten maar toch! Prima ervaring met Bemmel en Kroon !👍👍

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Manfred 18-11-2018 Via de website gekocht

Inderdaad gewelige service, maar ..

Inderdaad geweldige service gewend van Bemmel & Kroon. Na z'n 18 jaar begeven allerlei keuken apparatuur het. Vervangen door Siemens IQ700. Maar de afspraken zijn bij de laatste levering niet geheel na gekomen, vertrouwen klein deukje opgelopen.

Erik 18-11-2018 Via de website gekocht

Superservice en snelle levering

Op de site snel een juiste wasmachine kunnen vinden voor een scherpe prijs. De dag erop al geleverd en je krijgt tussendoor meldingen wat de verwachte aankomsttijd is zodat je ook niet de hele ochtend of dag thuis hoeft te blijven. De wasmachine werd direct aangesloten en onder meer de droger er weer op geplaatst zodat alles startklaar stond.

R. Van der Bas 18-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer goede en uitgebreide shop,reeds 2 artikelen gekocht en naar volle tevredenheid.Ook de prijzen zijn zeer scherp.Toppi

Ronald heykoop 17-11-2018 Via de website gekocht

Super service

geweldig vrijdag avond vaatwasser besteld. Volgende dag om 9.30 al in huis. Keurig afgeleverd en mijn oude vaatwasser weer meegenomen. Ik vind Bemmel en kroon een aanrader super!!!!

Anja 17-11-2018 Via de website gekocht

Condensdroger

De condensdroger werd netjes op de afgesproken dag bezorgd.
Wat ik niet had gelezen, was het uitpakken van het apparaat, en het op de goede plek zetten. Dat was 10 euro duurder. Ik heb het zo gelaten en heb het met mijn man gedaan.

Ik 17-11-2018 In de winkel gekocht

Vaatwasser

Service Bemmel&Kroon is altijd perfect, helaas was de service van de bezorgdienst dit keer belabberd. Volgende keer beter.

Eric Wesseling 17-11-2018 Via de website gekocht

Top service/prijs

Super bedrijf, zag een goedkopere aanbieding elders, maar gingen gewoon mee voor de laagste prijs. Plaatsing ging ook er netjes en proffessioneel, echt een aanrader.

Sita Jansen 16-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwouderijndijk

Top service ! Met vriendelijk en kundig personeel.

Wij zijn perfect geholpen door vriendelijk en kundig personeel, met vooral veel kennis van zaken. Gaven het juiste advies en uitleg! Maar ook de inbouw service die zij hadden geregeld was perfect, beleefd, kwamen op tijd en zorgde dat alles perfect werd geregeld niets dan lof! Top!

Nynke 16-11-2018 Via de website gekocht

Wij vinden alles een probleem

Site prima, bestelling makkelijk, communicatie goed, levering op tijd.
Levering zelf gaf gedoe. Alles was voor de heren een probleem, inclusief dat deze machine zwaar is en op de 1e verdeling geplaatst moest worden. Dat was van tevoren bekend...
We hebben voor deze leverancier gekozen omdat er geplaatst en verwijderd wordt. Het scheelde niet veel of de nieuwe machine werd weer meegenomen (de transportbouten gingen niet los - geen goed gereedschap bij zich) en de oude zou hier blijven (“deksel zit niet goed vast dus zo kunnen we niet tillen”).

andreas zoetermeer 16-11-2018 Via de website gekocht

snelle levering en scherpe prijs

donderdag besteld en direct volgende ochtend bezorgd geplaatst en aangesloten, oude apparaat en verpakking werd keurig meegenomen.
en dan ook nog korting, kortom uitstekend

johan sremac 16-11-2018 In de winkel gekocht
cruqius

heel goede

goede voorlichting in winkel door servicegerichte verkopers alleen de aflevering haperde ietwat met leveringstijden aansluitingen keurig gedaan

Fam. van der Pol 16-11-2018 Via de website gekocht

wederom TOP geregeld

Mijn vrouw en ik hebben in het verleden al meerdere apparaten bij B & K gekocht en steeds weer zijn wij verrast door de snelheid en correcte afwikkeling van de bestelling. En ook nu weer hetzelfde resultaat. Wij hadden ook het cijfer 10 kunnen geven, maar dat doen wij in principe nooit.

Willem 16-11-2018 Via de website gekocht

Top service

Duidelijke communicatie en snelle levering. Bezorgers namen de oude machine mee en sloten de machine netjes aan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 16-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en prima leveringen extra lange garantie!

Gekozen voor deze shop omdat de garantietermijn werd verlengd van twee naar vijf jaar.
De prijs was concurrerend met andere winkels.

De dag na de bestelling keurig op tijd geleverd, verpakking meegenomen. Alles prima.

Mevr. Danuta 16-11-2018 Via de website gekocht

Profesionele en zeer klantgerichte service

Overzichtelijke bestellingsite, behulpzame en adequate telefonische klantenservice. Bestelling zonder betaling aangenomen en bevestigd. Daarna juiste betalingslink op aanvraag naar mij gestuurd waarmee de betaling wel mogelijk was. Dag later volgens afsprak en bevestiging om vooraf doorgegeven tijd is mijn koelkast geleverd, vakkundig geplaatst en aangesloten. Oude apparaat werd meegenomen. Alles, zoals afgesproken, heel klantvriendelijk en duidelijk bevestigd. En dat met 5 jaar garantie. Jullie hebben weer een blije klant erbij. Complimenten.

Bernadette 16-11-2018 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Goede vaatwasser en prima aangesloten en geplaatst !

Juist om de goede verkoopinformatie en installatieservice kies ik voor Bemmel en Kroon.
De monteur heeft het apparaat goed aangesloten op de kraan en de afvoer. Wij zijn er erg blij mee !

J.A. Schot 16-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Goede site en een van de goedkoopste! Veel op voorraad. De ene dag besteld, de vgd dag bezorging met tijdstip van levering tot op 5 min. nauwkeurig!

HvB 16-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Vaatwasser

De ontvangst bij Bemmel en Kroon door xxxx was goed.
Wij hadden al wat huiswerk vooraf gedaan en wisten eigenlijk al wat wij wilde bestellen ook dat de prijs bij Bemmel en Kroon goed was.
Jammer dat zij deze machine niet in voorraad hadden maar xxx liet zich hierdoor niet van de wijs brengen en liep naar een vergelijkbaar exemplaar en vertelde hierover.
Hierna deze besteld en was deze binnen een week netjes geplaatst en de oude machine weer mooi meegenomen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Teun 16-11-2018 In de winkel gekocht
den Haag

Prima hulp bij keuze

We zochten een nieuwe vaatwasser. Door de alleerste vraag aan ons voorkwam hij dat we een verkeerd type kochten

Corne 16-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering en goede communicatie

Eenvoudige bestelling en goede uitleg op de site van het product. Concurrerende prijs van de wasmachine. Na bestelling word je erg goed op de hoogte gehouden van de status van je order en wanneer je de levering kan verwachting (per e-mail en sms). Wasmachine werd perfect en volgens verwachtingen geleverd. Apparaat werkt perfect, dus heb geen beroep hoeven te doen op service of helpdesk. Dus daar kan ik niets over vertellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Verhoef 16-11-2018 Via de website gekocht

Top, top, top

Geweldig. Zo snel geleverd. Een bovenlader besteld, dit is toch geen gangbare machine maar stond er 14 uur later al op zijn plek aangesloten en wel op de 2e verdieping!!
Een zeer goede service, zeker ook aan de telefoon!!
Bemmel en Kroin zeer zeker een aanrader!!!

Laantjes 16-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, zeker een aanrader.

Duidelijke site. Goede vergelijking van producten. Goede prijs kwaliteit .Snelle levering.
Zeker een aanrader!

Helmes 15-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Dit product was bij van Bemmel & Kroon leverbaar, bij andere webshops uitverkocht.
Daarover nog even gebeld, betaling overgemaakt en de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -