Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3121 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frank Slort 29-08-2024

Goede prijs. Snelle levering. Veel info over het product op de site. Meest goede recentied. Naast online ook een 'echte' winkel, voelt voor mij vertroewder/ veiliger

Martin van Wijngaarden 28-08-2024

Heldere uitleg aan de telefoon, medewerker goed op de hoogte en wist de vragen snel en begrijpelijk te beantwoorden.

Bestelling 16.00 uur levering 11.25 uur

Victor 28-08-2024

Gewoon goed, alle verpakkingen meegenomen.
Keurig opgeleverd.
Ik heb geen op of aanmerkingen.

Aagje 28-08-2024

Zeer slecht. Wasmachine werd niet bezorgd op de afgesproken dag. Op die dag twee keer gebeld (ochtend en middag). De volgende dag werd een nieuwe geleverd die kapot bleek te zijn. Deze is niet meegenomen maar blijven staan. Dag erna nieuwe niet bezorgd op afgesproken tijdstip. Uiteindelijk vier dagen na afgesproken dag is wasmachine bezorgd.

Surplus 28-08-2024

Een van de enige winkels waar je makkelijk kon vinden wat het energielabel van een apparaat is.
Verder eenvoudig en duidelijke procedure.

Jeanne 28-08-2024

Bemmel en Kroon is een betrouwbaar adres heb al eerder bij deze zaak gekocht dik tevreden.
Ook hebben ze zeer behulpzaam en vriendelijk personeel die echt hun best doen
om je te helpen. Ook de bezorgdienst echt zeer sympathiek.

Bij volgende aankoop ga ik graag voor dit bedrijf.

Linda 28-08-2024

Door de laagste prijs gekozen voor deze winkel
Moest wel even wachten omdat de warmtepomp droger niet op voorraad was
Maar het is goed geleverd en ben zeer tevreden!!

Maarten 27-08-2024

Wij hebben een AEG Wasmachine bij Bemmer en Kroon gekocht omdat zij verreweg de goedkoopste waren en de volgende dag konden leveren.
Nergens anders kon dit.
De bezorgers waren exact op het afgesproken tijdstip en zeer correct.

Corine 27-08-2024

Goede prijs. 's Avonds besteld, volgende dag geleverd. Goede service. Het apparaat nog niet getest

JJ 27-08-2024

Prima ervaring, makkelijk besteld en snel volgens afspraak geleverd door vriendelijk personeel.

Betrouwbaar en eerlijke prijzen 27-08-2024

Betrouwbaarheid van de organisatie is hoog. Als er iets kapot gaat, bv wasdroger of wasmachine dan twijfel ik geen moment en bestel het bij Bemmel en Kroon

Hennie 26-08-2024

De beste aanbieding vergeleken met andere aanbieders. Goed verstaanbare, vriendelijke man van de klantenservice die de tijd nam voor uitleg.

Ben 26-08-2024

We zijn zeer tevreden. Het bestellen ging gemakkelijk. Daarna werden we al snel gebeld over de afmeting van de inbouw vaatwasser. Heel goed vind ik dat, zo'n dubbele check. Daarna werden we al vrij snel gebeld door de installateur en een afspraak gemaakt voor de installatie van de vaatwasser. Een hele vriendelijke jongeman heeft bij ons de installatie gedaan. Alles uitgelegd naar volle tevredenheid. We zouden zeker opnieuw mits we wat nodig hebben bij Bemmel & Kroon om advies vragen.

Johnny007 25-08-2024

Wij hebben voor Bemmel en Kroon gekozen vanwege de keuzemogelijkheden, de prijs en ook de snelle levering. Wij hebben al eerder witgoed bij hen gekocht en zijn nog steeds erg tevreden.

Marc-o 25-08-2024

Snelle reactie bij het opvragen van een offerte. Goede prijs voor het product dat ik gekocht heb. Verkooptraject geef ik een 9! Installatie is een ander verhaal. 199 euro betaald waarbij bleek dat de nis in de keuken iets te klein was. De installateur zocht in zijn bus nog wel naar een latje ter vervanging, maar die had hij niet. Ik moest het doen met: 2 smallere latjes kopen en zelf installeren. Heel makkelijk. Ik snap dat de fout bij mij ligt voor wat betreft de afmetingen van de nis (er zat nog een apparaat in, vandaar dat ik de exacte maten van de nis niet had) maar ik vind het wel erg mager om je als installateur er dan vanaf te doen met: koop maar een paar latjes en installeer zelf. Je kan op zijn minst lijkt me een nieuwe afspraak maken voor volledige installatie als ik de latjes heb aangeschaft. Moet nu zelf maar uitvinden hoe ik dit ga regelen. Daar betaal ik geen 199 euro voor. Slechte ervaring dus uiteindelijk!

Een tevreden klant 25-08-2024

Duidelijke website, ruime keuze. Vrieskast mooi op afgesproken tijd geleverd.

J. 24-08-2024

Bij deze webwinkel een koelkast gekocht. Het bestelprecies verliep prima met een duidelijke email met de bevestiging. De levering verliep via de firma dynalogic en die mailde een bevestiging met daarin de dag van levering. Tot zover verliep alles goed.

De levering zelf stelde teleur. De bezorger belde aan en de koelkast stond in een doos voor de deur. De bezorger wilde in eerste instantie de oude koelkast niet meenemen omdat er geen plek in zijn bus was. Na enig aandringen heeft hij 'm toch meegenomen maar moesten we hem zelf met hem naar de bus dragen. Hij had geen steekkar gebruikt om de nieuwe koelkast af te leveren en had ook geen tijd om die te pakken omdat die ergens voor in zijn bus lag en hij had haast.

De nieuwe koelkast hebben we maar zelf naar binnen gedragen, toen was de bezorger al weer weg...

Edith 24-08-2024

Problemen met betalen ideal door limiet onbekende rekening en geen scanner bij ons. Klachtenbehandeling B&K stuurde 2 betaallinkjes zodat ik toch kon betalen
Geweldig. Geen probleem
En website duidelijk met uitleg over product waar het bij anderen onduidelijk was mbt specificaties
En levering op zaterdag kwam ons ook heel goed uit. Top!

T. van den Berg 24-08-2024

Makkelijke bestelwijze, supersnelle levering ruim binnen 24 uur, prima service door de bezorgers. Realtime bijstelling van indicatie hoe laat ze bij je zijn. Uiteindelijk nog sneller dan gedacht.
Opnieuw erg tevreden over Bemmel en Kroon.

Van der Boom 24-08-2024

Wat verfrissend, de laagste prijs, de snelste service en bijzonder vriendelijke bezorging en installatie. Voortaan is dit mijn favoriete winkel!

Van der Boom uit Amsterdam

Ron 24-08-2024

Snel en klantvriendelijk. Goede prijs. Wasmachine gekocht en laten installeren. Was een klus omdat de wasmachine in een meubel op hoogte moest staan. De extra inspanning daarvoor werd zonder probleem gedaan (slangen in het meubel, lastige aansluiting voor water). Top service.

Henk 24-08-2024

Geweldig bedrijf, goede site en duidelijke leveringsvoorwaarden. Prima producten, snelle levering en prima prijzen en service.

Sigrid en Ron 23-08-2024

Goede reviews en prijsstelling en bovendien de kortingsactie tijdens de Olympische spelen.

Martin 23-08-2024

Snelle levering, aardige chauffeur en bijrijder erg bli met deze mooie droger.

Christian 23-08-2024

Goed geholpen, behulpzame bezorgers, alles aangesloten en getest of het ook werkt.