Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3121 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H Plugge 23-08-2024

het was een keurige levering en de bezorgers waren goed gemotiveerd ook erg aardig en behulpzaam ze namen de tijd voor je

Rob2everdieping 22-08-2024

Duidelijk, helder, makkelijk en snel! Levering houdt je goed op de hoogte en zeer vriendelijk.

Remo 22-08-2024

De online aankoop van het product ging goed evenals de afgesproken dag van levering. Zeer tevreden dus over Bemmel & Kroon.

Ed 22-08-2024

Heel professioneel bedrijf, zeer ruim assortiment, duidelijke communicatie, concurrerende prijzen en doet wat men zegt. Prima afhandeling.

P.Wang 22-08-2024

Very good on-line shopping experience. Placing order and make payment are very easy. After sale service is good, response is fast and resolving problem accurate.

Marga 22-08-2024

Supersnel een nieuwe vaatwasser in huis. Zaterdag besteld, dinsdag geplaatst. Top werk!

Rene 21-08-2024

Nette schone winkel. Goede variateit aan modellen en merken om je keuze te onderbouwen. Vriendelijk personeel

R.M. Sloote - van Stijn 21-08-2024

Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Heb al meerdere producten gekocht in de loop der jaren en altijd zeer tevreden. Vandaag een nieuwe droger gekocht.

Manuel 21-08-2024

Magnetron gekocht tegen concurrerende prijs. Apparaat werd als beloofd de volgende dag geleverd. Oude apparaat werd meegenomen.

J 21-08-2024

Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij Bemmel& Kroon. Ze verkopen A merken tegen scherpe prijzen. Pluspunt is ook de heldere communicatie, voor vragen waren ze goed telefonisch bereikbaar en werd ik goed geholpen met mijn vragen. Bij aflevering was het personeel bijzonder vriendelijk en professioneel. De installatie van het product verliep vlot en correct, zonder enige problemen. Kortom, een uitstekende service die ik zeker kan aanraden!

Frank van Son 21-08-2024

Ik had een Quooker Combi tesamen met een Quooker Fusion Square Chroom besteld. Levering was zeer snel (Zondagmiddag besteld, en Maandag namiddag geleverd). Helaas had ik de pech dat de kraan een defect had. Ik kon die avond bij het installeren Quooker Service niet meer bereiken, maar wel een medewerker van Bemmel en Kroon. Met hem afgesproken om de volgende dag eerst met Quooker Service te bellen, en als die geen snelle oplossing konden bieden dan zouden zij een nieuwe kraan sturen en kon ik direct de slechte kraan mee teruggeven aan de bezorgdienst. Quooker Service had pas 1.5 week later de mogelijkheid om voorbij te komen om het op te lossen, wat ik belachelijk laat vond, dus maar voor de levering van een nieuwe kraan door Bemmel en Kroon gegaan. Ik ben daardoor extreem tevreden met de service die Bemmel en Kroon mij geleverd heeft! Top!

Linda 21-08-2024

Klantenservice was top. Heel vriendelijk. Ik had een wasmachine besteld, waarvan ik hoopte dat hij de volgende dag geleverd zou worden. Ik kreeg echter geen bevestiging na betaling. Ik belde de klantenservice en zij hebben heel vriendelijk en snel gehandeld. Het stond inderdaad nog niet in het systeem, maar ze heeft dit snel geregeld. Ik kreeg ook direct een mail met bevestiging en ze stelde me heel goed gerust dat ik mijn wasmachine echt morgen in huis zou hebben.

Bemmel en Kroon dus geweldig. Ik heb echter wel een kanttekening. Het bedrijf dat de levering deed vond ik heel slecht.

Wilm 21-08-2024

de koelvriescombinatie bij Bemmel en Kroon besteld vanwege de goede prijs, vervolgens is alles prima op tijd geleverd conform bestelling.

Sunny Apartment Amsterdam Zuid 20-08-2024

Dit was de tweede aankoop bij Bemmel&Kroon. De eerste was een goede ervaring en met de standaard 50 euro korting waren dat voor mij de redenen om hier weer te bestellen. Een wasmachine en droger, aardige jongens die komen installeren. Duidelijke website, bereikbare klantenservice!

Sylvia 20-08-2024

Prettig en uitstekende service!
Snelle en correcte bezorging!
Goed op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat de bezorging is..
Perfect

Xandra 20-08-2024

Altijd de laagste prijs. Snel geleverd, goed klantcontact. Goede bezorgservice.

Laan 20-08-2024

Prima website, logistiek en service. Ik had een probleempje werd adequaat opgelost.

Christian Tolsma 19-08-2024

Zaterdaavond om 21 uur een wasdroger besteld en zondagmiddag geleverd. Helemaal top!!!!

Leroy 19-08-2024

Simpel en makkelijk besteld. Goeie klanten service die snel rn vriendelijk te woord staat.

Clemens 19-08-2024

Koelkast besteld.
Helaas kwam het beschadigd binnen.
Kreeg optie voor een kleine vergoeding of omruilen.
Heb voor het eerste gekozen ivm direct nodig.
Nettjes behandeld voor de beschadiging
Foto gemaakt en doorgestuurd.
Ging zonder problemen

Eric 18-08-2024

Supersnelle bevestiging en bezorging de volgende dag. Aardige en behulpzame bezorgers

Marcel 18-08-2024

Snelle levering, tijdstip afgifte aan de deur tot op 10 minuten nauwkeurig. Vakkundige plaatsing

Mariska 16-08-2024

Top! Makkelijk besteld en net zo makkelijk bezorgd en geïnstalleerd. Goede prijs kwaliteit. Ik ben een zeer tevreden klant.

Kaya 16-08-2024

We kopen graag bij Bemmel en Kroon.
Het gaat om de service die ze verlenen.
Je kan jouw aankoop laten instaleren.
En op zondag is de klantenservice bereikbaar.
De prijzen zijn scherp.

Ik werk daar niet hoor, haha, ben al jaren een vaste klant.

Annemiek 16-08-2024

Goede service, snelle levering. Goede prijs.
Wasmachine werd met de extra service naar biven gebracht en aangesloten.
Helaas lieten ze de oude boven staan, omdat deze niet mee retour hoefde. Jammer. Maar had met verzekering te maken. Was kleine moeite geweest voor de 2 mannen maar ja.