Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3632 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gaby 06-03-2023

Vaatwasmachine gekocht, alles prima in orde, goede communicatie en levering.

Sharina 06-03-2023

Afgelopen vrijdag onze vriezer mogen ontvangen. Super service bellen van te voren dat de er bijna zijn. Plastic werd netjes meegenomen en in de juiste gezet. Daarna netjes aangezet en maakt weinig geluid.
Ik zeg top service en goee geholpen.

Patrick 05-03-2023

Aanrader. Nieuwe koelkast gekocht. Goede prijs, snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden voor het gebracht wordt en tijdens de rit. Als we ooit nog witgoed nodig hebben, zien jullie ons terug

Sylvia 05-03-2023

Top service! Ik had bij bestelling n fout gemaakt, kon makkelijk telefoonnummer van klantenservice vinden en werd daar, na even in de wacht gestaan te hebben, door n super vriendelijke dame geholpen. Communicatie over levering en tijdstip én de levering zelf verliepen ook meer dan voldoende 👌 (via mail track & trace en ook via sms nog n melding over het exacte tijdstip)

Kenny K 04-03-2023

Goed advies betreft de maatvoering van het apparaat of deze wel zou passen was nog mijn twijfel.

Van geel 04-03-2023

Goed geholpen bij onze keuze voor een miele set en keurige aflevering en aansluiting

N van Barneveld 04-03-2023

Duidelijk en goed te vinden wat ik zocht en de goedkoopste van de andere online aanbieders. Snelle een goede levering ook goed te volgen wanneer ze komen.

Helga vugts 04-03-2023

De service was heel goed. Kreeg optijd te horen wanneer ze langs kwamen. Ze hebben de wasmachine netjes bij de deur gezet waar we om vroegen en er werd verteld dat we de schroeven niet moeten vergeten te verwijderen

Karen 04-03-2023

Ik had net zo goed het cijfer 10 aan kunnen kruisen, want de hele aankoop van de koelkast via internet verliep op rolletjes.
Ik kende het bedrijf Bemmel en Kroon niet eerder, maar ik zal het nu ook niet vergeten en van harte aanbevelen.

Aankoop en levering wasmachine 04-03-2023

Wasmachine gekocht - goede prijs, duidelijke site! We werden prima geinformeerd, zowel na aankoop als over de levering!
Het tijdstip van levering werd behalve in een tijdsblok, naderhand ook nog exacter aangegeven - heel fijn.
De wasmachine werd netjes aangesloten en het oude apparaat en het verpakkingsmateriaal werd mee retour genomen.
Top!

Jjcm alkemade 04-03-2023

Keurig geholpen….correcte bezorgers netjes op de plek gezet en aangesloten.
Bedankt

Sonny 04-03-2023

Na veel zoeken toch goed advies gekregen over koelkast bij bemmel en kroon Zoeterwoude Zeer tevreden met de koelkast

Gert 03-03-2023

We hebben een koelkast gekocht voor m’n moeder en laten bezorgen. Mijn moeder is 85 en het leek mij handig om de extra 25 euro te betalen voor het uitpakken, installeren etc.
De mannen waren erg gehaast en verbaast dat de oude koelkast nog niet ontdooit was. Voor die 25 euro hoop je wat hulp te krijgen i.p.v. het opjagen van een oudje…
Voor de rest prima service en fijn dat de boel weer werkt!

huiskes 03-03-2023

Scherpe prijs, snelle levering maar als met op garantie aankomt zijn ze niet thuis en sturen ze je door naar de fabrikant.

Robert 03-03-2023

Deur koelkast vol deukjes vanaf fabriek een schandaal, direct dezelfde dag gemeld.
Wilde ze 75,- geven, dan kijken we nog tegen een schandalige amerikaanse koelkast aan.
Er zou een nieuwe deur besteld worden en ruim 3mnd later nog niets! Al div malen gemaild maar niets! 1 schandaal is het! zeer slechte zaak!!
Koop een nieuwe amerikaanse koelkast krijg er 1 vol deukjes.
Ze zouden eens een nieuwe auto moeten kopen die vol deukjes zit,! Dan rijden ze zelf de garage nog niet uit!

Emiel 03-03-2023

Alles keurig geregeld, goed advies en over de prijs was te praten. Goede bezorgdienst die ook het oude apparaat direct meen nam

Sandra 03-03-2023

Wij zagen een mooie inductieplaat op internet. Deze was het voordeligste bij Bemmel & Kroon daarbij zaten wij ook met een graniet werkblad welke net te klein was en dus uitgezaagd moest worden. Ook dit konden zij voor ons doen. Hierdoor waren wij ontzorgt.

Ivm aanpassingen aan electra dmv een wijkproject duurde het lang voordat de plaat geplaatst kon worden na onze bestelling. Ook dit was geen probleem. Zij hebben de plaat bewaard tot electra was aangepast.

Datum van aanschaf is dus tijd terug, maar lag niet aan hen. De plaat was wel al beschikbaar vanaf 3 augustus, maar kon pas vanaf 23 feb geplaatst worden. Op 1 maart is de plaat geplaats en ook hier ben ik heel tevreden over. Ik zal Bemmel & Kroon dan ook zeker aanbevelen.

May Dekker 03-03-2023

Snelle levering met keuzeoptie voor welke dag. Mannen van de bezorgdienst waren erg snel en vriendelijk.

Antonius 03-03-2023

Hallo mensen een prachtige miele stofzuiger gekoch Complete C3 Active Parquet PowerLine prima kwaliteit ook al uit geprobeerd ook met 5 jaar garantie ook bij de Firma Kroon in Bemmel

Chris B 02-03-2023

Goede correcte en zakelijke service. Prettige dienstverlening door vriendelijke medewerker

Johan Schoor 02-03-2023

Betreft aankoop xxxxxxx
Verkopers lieten ons rustig rondkijken en vroegen daarna pas of zij ons met advies konden helpen wat wij als prettig ervaarden. Advies was duidelijk en neutraal zonder een bepaald merk aan te raden maar wel gebaseerd op onze wensen en budget. Ook de levering liep vlot en netjes. Oude wasmachine en droger naar beneden gebracht en de nieuwe combinatie op zijn plaats gezet en aangesloten. Kortom een tevreden klant.

Neijsen 02-03-2023

Goede site en scherpe prijzen, voor vragen zijn ze goed bereikbaar en men houdt zich aan de afspraken

Ivo Geel 02-03-2023

De informatie over het product was zeer duidelijk. Via de telefoon nog extra informatie kunnen verkrijgen wat heel prettig was. Het product is snel geleverd door een goede bezorgservice!

Rico 02-03-2023

Alles perfect geregeld. Van aankoop tot plaatsing. Alle vragen die ik had snel en duidelijk beantwoord. Goede en overzichtelijke website

Martin 02-03-2023

Beste prijs, snel geleverd maar ook supersnel geplaatst. Voor mij nog belangrijker ook netjes en af!!!!