Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

terry 01-04-2023

Goede snelle service veel informatie van de verkoper over de magnetron
Daardoor was voor ons de aankoop snel gedaan

Beppie van de akker 01-04-2023

Gebruikersvriendelijk en behoorlijke keuze en overzichtelijk omschreven. Top! BKI1179508

Janine Gieben 01-04-2023

Ik ben al jaren vaste klant bij Bemmel en Kroon. Goede ervaringen met dit bedrijf.

Marc Franck 01-04-2023

Bemmel & Kroon zijn voor mijn de ideale electronica parther. Reeds verschillende malen een aankoop gedaan.
2 x keer een koelkast, en 1x dampkamp.
Eerste maal kwam men met een koelkast, de dag dat we net terug waren uit verlof.
Ik had geen tijd om de vorige leeg te maken. Geen probleem , komen we morgen terug. Met de glimlach.
Andere koelkast had een defect, gemeld, werd de week erna geruild voor een nieuw exemplaar.
De dampkap heb ik laten installeren. Zeer professioneel gedaan. Zelfs met de nodige aanpassingen aan ons de elektriciteit.
Echt top service.
Ook bij de aankoop van de nieuwe koelkast, heb ik niet getwijfeld.
De dag van levering kan je zelf bepalen, je krijgt de dag zelf de nodige berichten wanneer er geleverd gaat worden.
Ik kan deze shop alleen maar aanraden.

Nick van de Brug 01-04-2023

Al jaren koop ik vastgoed producten bij Bemmel en Kroon en leveren altijd netjes de spullen op locatie tegen hele interessante prijzen. Ditmaal een hele keuken inrichting bij ze gekocht voor onze nieuwe keuken op Bonaire. Ze hebben het zelfs maanden bij hen in het magazijn laten staan zodat we het transport konden voorbereiden.
Perfecte service en duidelijke communicatie met klantenservice!

Hester W 01-04-2023

Bemmel en kroon bood een goede prijs en een hele snelle en nette service. Wasmachine werd volgende dag al geleverd. Ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Geurt 31-03-2023

Zeer tevreden, artikel om 15:00 uur besteld en de volgende dag om 11:30 uur in huis. Top.

Danielle 31-03-2023

Goede coördinatie tussen installatie en brengen/ophalen apparatuur. Alles op afgesproken tijdstippen.
Professioneel personeel; zeer netjes gewerkt.
Zeker aan te bevelen

Tonnie Delmotte 30-03-2023

Ik vind het een vriendelijke zaak is netjes afgeleverd ook op zijn plaats gezet vind ik goede service ben zeer tevreden over de combimagnetron precies zoals hij beschreven staat heel makkelijk te bedienen

Top aanbod en service! 30-03-2023

Eerder hebben wij hier een inductie kookplaat besteld. Zij hebben toen heel goed meegedacht en voor een mooie prijs de kookplaat geleverd. Bij het zoeken naar een Quooker en toebehoren kwamen zij direct op internet naar voren. Echter de prijs van de quooker was elders goedkoper. Na telefonisch contact hebben zij een mooie all-in deal gemaakt, direct een offerte gestuurd en waren we maar liefst 400 euro goedkoper uit!. En alles is de volgende geleverd, precies op het aangegeven tijdstip.

Martijn 30-03-2023

Normaal koop je hier een apparaat ofzo, nu was het alleen een onderdeel van nog geen 30 euro. Prijs was concurrerend en levering snel.

Dik 30-03-2023

overzichtelijke site, goede prijs en flexible levering.
via track en trace een levering exact op tijd.
een tevreden klant

Iwona 30-03-2023

Mijn aankoop was zoals beschreven. Levering kan worden aangepast aan mijn tijd. En de prijs is prima.

Sonja van der Elst 30-03-2023

Koop er al jaren en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Winkel is overzichtelijk.

Ruud Hondelink 30-03-2023

Winkelen bij Bemmel en Kroon was een waar genoegen
De Amerikaanse koelkast van LG die we zochten was voorzien van goede en volledige informatie op de website zodat een keuze snel gemaakt was. Bovendien was hij leuk afgeprijsd.
De paar vragen die we nog hadden werden snel en duidelijk per telefoon beantwoord
De koelkast werd de volgende dag al bezorgd en aangesloten door 2 vriendelijke en terzake kundige mannen, wat ze niet hadden hoeven te doen

Ordernummer BK11179251

Leonne 29-03-2023

Wij hebben wederom een goede ervaring met van Bemmel en Kroon. We hadden onze nieuwe vaatwasser online besteld en betaald en ik ontdekte dat hij 2 dagen later €24,65 goedkoper op de site werd aangeboden. Meteen werd het verschil teruggestort. De goede ervaring geldt ook voor service en aflevering. De leveringstijd was tussen 13:00 en 18:00 uur maar dat ging door problemen onderweg niet lukken. We werden keurig op de hoogte gehouden. Toen de (keurig en beleefde) jongens op de stoep stonden brachten ze de vaatwasser helemaal naar binnen ipv over de drempel als service dat we zo lang hadden moeten wachten.

Robert 29-03-2023

Goed advies en vriendelijk geholpen in de winkel in Den Haag en de volgende dag al leverbaar op zondag, uiteindelijk gekozen om op de gewenste dag te laten leveren.

Jorn 29-03-2023

Magnetron doet het prima. Prijs was prima. Beetje jammer dat ze zeggen dat ze je oude magnetron meenemen en vervolgens weigert de bezorger dat.

Bouman 29-03-2023

De prijs was redelijk hij was veel goed koper dan bij een andere winkel hij ziet er heel mooi uit
En het was een snelle levering
We zij er blij mee

Adrie & Marry 29-03-2023

Wij bestellen al sinds jaar en dag bij Bemmel & kroon (waarom) , telefonisch altijd zeer snel en correct geholpen en je word bij inbouwapparatuur goed gevraagd of de maten correct zijn die worden doorgegeven.
De levering is altijd zeer snel en oude apparatuur word keurig netjes afgevoerd.
Prijs is altijd incl. verzendkosten dus geen onverwachte kosten.
Gewoon keurig netjes dus.

Frans van Wijnen 29-03-2023

Goede service, snelle levering en uiteraard het allerbelangrijkste de scherpste prijs.
Wasmachine snel de volgende dag geleverd, en staat alweer te draaien.
Supertevreden.

Mieke 29-03-2023

Prima service. Komen afspraken na. Goede informatie. Mooi product. Hij moet nog geïnstalleerd. Kijken uit naar het gebruik ervan

Esther 29-03-2023

De shop is prima, goed overzichtelijk en snel te vinden wat ik nodig had. De prijs was helemaal fijn en ik bofte dat er nog een extra korting afging als ik voor de 31ste zou bestellen. Dat was niet moeilijk want ik houd wel van snel.
De heren die hem binnen brachten waren ook vriendelijk en netjes en hebben mijn apparaat op de plek gezet waar ik wilde.
Bedankt hoor en zo nodig weet ik jullie wel te vinden.

Petra Schoonderwoerd 29-03-2023

Van mij een vette 10 super netjes geholpen aan de telefoon. Mijn ijskast werd netjes op de dag dat ik het wilde bezorgd.
Deze service kan menig winkel een puntje aan zuigen. Zou jullie zeker aanbevelen bij mijn vrienden en familie. En dan ook nog de goedkoopste!

henk 29-03-2023

Er zijn dus bedrijven die wel snel en adequaat werken, om 21.00 besteld en om 11.00 volgende dag op de stoep. Voor 25 euro geinstaleerd en de ouwe apparaat meegenomen, top.