Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Manon 22-03-2023

Echt super service! Snelle levering en fijn dat je een tijd indicatie krijgt! Heel nauwkeurig en aardige bezorgers!! Heel fijn!

P. Quist 22-03-2023

Wat mij opviel, nadat ik op Google "koel vries combinatie" ingaf, was dat Kieskeurig direct verscheen. Bemmel en Kroon wordt aangeprezen. Nu weet ik uit ervaring dat Bemmel en Kroon een vooraanstaand bedrijf is met service, klantvriendelijkheid, een geweldig goede en overzichtelijke website en fantastische aanbiedingen. Dus mijn keuze was snel gemaakt. Toch had ik vraagtekens, want ik woon niet meer in het westen, ik woon op de Veluwe! Dit bleek totaal geen probleem te zijn, het product dat ik gisteren kocht werd vandaag bezorgd op de tijd die van te voren kenbaar werd gemaakt via Track en Trace. De chauffeur belde mij een kwartier van te voren op en hij samen met zijn bijrijder leverde het product, met service, af. Want wat via de achterzijde niet lukte om het product binnen te krijgen, dit vanwege de hoogte van het product, werd zonder commentaar netjes aan de voorkant binnen gebracht. Deze mannen verdienen een pluim! Dit alles is mede te danken aan Kieskeurig, die Bemmel en Kroon aanprijst. Kieskeurig is een uit mijn ervaring een instantie die topmerken weet te vinden voor een prijs die eigenlijk ongelooflijk laag zijn geprijsd. Vandaar dat ik via Kieskeurig voor Bemmel en Kroon heb gekozen.

A. Van Leeuwen 22-03-2023

B&K heeft prima geleverd. De gekochte wasmachine was voordeliger dan elders. 2x Telefonisch contact gehad. Uiterst net en kundig te woord gestaan. Levering snel, op tijd en accuraat. Pluim

Peter 22-03-2023

Onze AEG wasmachine gaf het na ruim 10 jaar op en dus onze vertrouwde webshop van Bemmel en Kroon opgezocht, heel eenvoudig een nieuwe machine uitgezocht en besteld. We konden natuurlijk zelf een bezorgmoment kiezen, kregen keurig alle relevante bevestigingen en ook DynaLogic die eea afhandelde op de afleverdag meldde zich meteen. Communicatie vua email en sms tot op minuut nauwkeurig!

Kortom: een sterke en betrouwbare combinatie van deskundigheid en klantvriendelijkheid. Bemmel en Kroon is voor ons nummer 1!

FPOCE 22-03-2023

Netjes, snel. Concurrerend geprijsd. Snel contact, voorstel en afspraak. Prima geregeld.

Herman Velvis 22-03-2023

De vele keuzes die gemaakt kunnen worden in het hogere segment. Administratief proces op orde en overzichtelijk. Hebben een een plaatsing bedrijf die voldoet aan certificering criteria, Dit bedrijf ( AJ Tec ) heeft het uitstekend geïnstalleerd.

Marja 22-03-2023

Er is ruime keuze, we kregen goed advies en uitleg, de prijs is redelijk en de levering snel.

Netty 22-03-2023

Super communicatie, goede service en erg betaalbaar vergeleken met andere bedrijven

Jan Van Driessche 22-03-2023

Zeer voordelige prijzen en de levering verliep vlug en correct ! Wij zijn meer dan tevreden !

Murat 22-03-2023

Doen wat ze beloven en prijsklasse zijn ze de goedkoopste heb namelijk een miele vriezer gekocht overal €2500,- en bij van bemmel €1975,- dus als je iets wilt kopen raad ik dit bedrijf dus Bemmel&Kroon aan lieve mensen

Oxar 22-03-2023

Betrouwbare club om witgoed van te betrekken. Ook voor complete keukens hebben wij prima ervaring met B&K.

E de Hoop 21-03-2023

Zeer betrouwbaar bedrijf, alles wordt goed en correct afgeleverd ook contact met klanten service verloopt prima staan altijd klaar om een oplossing voor je te zoeken

Micha 21-03-2023

Snelle en duidelijke levering met track en trace. Je krijgt elke keer een update waar de chauffeur is.

Martin 21-03-2023

Order BKI1177914
Al vaker witgoed gekocht bij Bemmel en Kroon. Deze keer een LG warmtepomp droger gekocht. Was hier €100,00 goedkoper dan bij de grote zaken met Duitse en Engelse namen. Medewerkers zijn aardig, hebben veel kennis en zijn service gericht.
Bezorgers zijn vriendelijk en door het perfect werkende track & trace systeem is de bezorging exact volgens afspraak.
Ik ben erg tevreden en volgende keer weer Bemmel en Kroon.

Anja 21-03-2023

De door mijn moeder bestelde vaatwasser is geleverd volgens afspraak en door de bezorgers op de goede plek gezet. De ook bestelde installatie kon pas door het door B&K ingehuurde bedrijf 3 weken later plaats vinden. En ook de oude vaatwasser zou dan pas opgehaald worden. Hierdoor hebben wij toch besloten om af te zien van de installatie en het zelf te doen bij mijn moeder. Het reeds vooruit betaalde bedrag is na 3 dagen nog niet terug gestort door B&K.

FA 21-03-2023

Prima en snel telefonisch geholpen en de levering was keurig op tijd de volgende dag

Sven 21-03-2023

Gisteren een koel-vriescombinatie besteld en binnen een half uur kreeg ik bericht dat hij de volgende dag geleverd zou worden.
De volgende ochtend om 7u had ik een tijdvak van 2u en netjes binnen het tijdvak geleverd.
Vriendelijke chauffeurs die de koelkast zelf in de keuken wilde zetten. Top bedrijf.
En nu alweer koud bier

carl 21-03-2023

goede website, duidelijke specificaties en snelle levering
het koeriersbedrijf gaf uitgebreide informatie over de levertijd

Joke van Kalsbeek 20-03-2023

Zaterdagavond nieuwe koelkast besteld. Vandaag maandag al afgeleverd. Geweldig voordelige aanbieding voor goed merk koelkast. Keurige aflevering. Goede verslag legging van factuur en aflever condities. Kan alleen maar tevreden zijn over de koop.

Danny K 20-03-2023

Gisteren een nieuwe vriezer, tafelmodel, besteld. Op basis van de goede reviews en de net iets betere prijs, gekozen voor Bemmel en Kroon. Bestelling ging voorspoedig. De bevestiging van de bestelling volgde direct. De bezorging werd via mail en iMessage aangekondigd. Gedurende de dag werd het definitieve tijdstip gecommuniceerd. Product verkeerde in een perfecte staat. Kan Bemmel en Kroon alleen maar aanraden!

John & Mariska 20-03-2023

we hadden al eerder een offerte opgevraagd bij dit bedrijf en dit kwam altijd snel en netjes.
Nu hebben we een wasdroger besteld en deze werd netjes op de gewenste dag geleverd.

Loek gielen 20-03-2023

Prima mooie winkel bij de cruquius. Veel apparatuur waaruit je kan kiezen en zeer vriendelijke bekwame verkoper die ons alls goed uitlegde en hielp bij onze keuze . Ordernummer CRQ1177404

Anita 20-03-2023

Duidelijke/ prima site
Bezorging snel en precies op tijd.
Hele nette vriendelijke chauffeur.
Ik zal jullie zeker aanbevelen.
Dank voor de goede snelle service.
Vriendelijke groeten Anita

Albert 20-03-2023

Prima geholpen en goed bezorgd de koelkast was te groot maar met wat vereende krachten is het toch gelukt.

Martine 20-03-2023

Na een half jaar getouwtrek met een andere winkel over een inductieplaat die maar niet kwam, geen communicatie hierover en veel moeite moeten doen om het geld terug te krijgen, was Bemmel en Kroon een verademing.
Om half 10 's avonds gebeld voor een prijs van een kookplaat, direct te woord gestaan en een goede prijs gekregen. 2 minuten later hadden we de offerte binnen met een betaalverzoek en weer 10 minuten later konden we het bezorgmoment in plannen op 2 dagen later. Bezorging was ook goed geregeld met een duidelijk tijdvak en de plaat ziet er helemaal goed uit. Helemaal blij hiermee!