Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeanette 13-03-2023

Gisteren een wasdroger besteld, vandaag geleverd. Wat een snelle afhandeling. Goede prijs, snelle en nette levering.

van Knotsenburg 13-03-2023

Zeer eenvoudig was het om het product via de website te bestellen en daarna wordt de overeenkomst volledig tot in detail nagekomen. Zo moet het zijn! Chapeau!

Frank James 12-03-2023

Bemmel en Kroon heb ik ervaren als een mooi en prettig bedrijf in een fraai pand met dito uitstraling.
Daar ik door intensief speuren en afwegen op internet precies wist welke wasmachine ik wilde hebben, duurde mijn bezoek aan de zaak niet meer dan 20 minuten. Het was fijn dat de (aardige) verkoper niet probeerde mij over te halen voor een duurdere machine. Alles verliep glad en voorspoedig. De wasmachine daar ben ik heel blij mee en vooralsnog zeer tevreden. De levering door Dynalogic is een totaal ander verhaal. Maar daar kan Bemmel en Kroon niets aan doen. Zeer aanbevelenswaardig bedrijf !

Lieske Verheij 12-03-2023

Prima service, laagste prijs, op zondag ook nog gratis bezorgen, kan niet beter

Francien 12-03-2023

Goede levering, 2 krassen aan de zijkant van de wasmachine, netjes boven gebracht, wel hele vieze schoenen!

Cheryl 12-03-2023

Hele snelle levering. De volgende dag was onze bestelling al in huis. We zijn erg blij met de oven.

Ben Akerboom 12-03-2023

Perfect geregeld. En dat voor de levering op zondag . Magnetron / oven zelf geplaatst en werkt prima . Kon gelukkig weer mijn broodjes voor de zondag bakken 👍👍👍

T.W. 12-03-2023

Goede service in de winkel. Nadat ik de kookplaat en oven had besteld, duurde het nog weken voordat de apparatuur bij mij kon worden geplaatst, omdat de aansluiting nog moest worden gerealiseerd in mijn keuken. Toen ik belde dat de apparatuur kon worden geplaatst, kreeg ik gelijk een link om te betalen en werd ik de volgende dag al gebeld door de monteur voor een afspraak.

Michel Van der Bilt 12-03-2023

Prijs en kwaliteit van dienstverlening dik in orde , fijne winkel. Om deze reden ook nieuwe keuken bij ze gekocht, alles helder en transparant, geen gezeur achteraf , alles klopt gewoon

A.Vredenbregt 12-03-2023

De verkoper was deskundig en dacht met ons mee , omdat het over inbouwapparatuur ging in een keuken van 17 jaar oud en daardoor om een afwijkende maat voor de koelvries-combinatie ging. Afspraken over levering en installatie via Bemmel & Kroon verliep vlekkeloos . Vandaar voor het geheel een score van 10.

Josse meekers 12-03-2023

De levering is perfect volgens afspraak verlopen. Bij plaatsing gaf de inductie plaat een storing aan. Na aangenaam kontact met uw firma is de kookplaat zonder probleem vervangen. Perfecte service waarvoor mijn dank.

Jan H. 11-03-2023

Super snel, perfecte bezorging en....goedkoper dan bolle concurrentie.
Ook mijn voorafgaande bestellingen gingen zo gestroomlijnd!

Ineke 11-03-2023

De tweede keer dat we bij Bemmel en Kroon bestelden. Super fijne site artikelen duidelijk omschreven. Klik klik en klaar. Snelle keurige levering. Prijs top, de goedkoopste. Wij raden Bemmel en Kroon van harte aan. Super service hebben ze daar

Roel 11-03-2023

Eenvoudig te bereiken en hebben goed meegedacht. De heren die kwamen leveren waren relaxte kerels 💪🏻.

Lilian 11-03-2023

Een prachtige vaatwasser werd eindelijk geleverd, we waren op het eind van de rit gezet, dat was wel jammer want we hebben erg lang gewacht maar bij het wegpakken van de oude vaatwasser schampt de bezorger ermee langs de nieuwe vaatwasser en maakt meteen een lelijke kras op de voorkant. Hier is melding van gemaakt, ze hadden de nieuwe ook weer meteen mee kunnen nemen maar we hadden al zo lang gewacht dat we dan maar voor een korting hebben gekozen. Dus we horen nog graag op welke manier jullie dit gaan compenseren

Godfried 11-03-2023

Laagste prijs. Razend snel. Vriendelijke bezorgers. Past in eerder ervaring met dit bedrijf.

Linda Pierik 10-03-2023

Ik ben zeer tevreden over Bemmel & Kroon.
Ik heb telefonisch de bestelling van de wasmachine gedaan. Zij waren zeer vriendelijk.
Ook hadden ze een leuke actie waardoor de machine iets goedkoper uitviel. Alles is verder per mail afgewikkeld en de machine is heel snel geleverd en geïnstalleerd.
Ik raad Bemmel & Kroon zeker aan. Ik zeg DOEN

RoCello 10-03-2023

Na eerder een was-droog combi te hebben gekocht was nu een afzuigkap aan de beurt. Helaas was de benodigde koolstof filter door B&K niet leverbaar, Klantenservice heeft in no time uitgezocht welk nummer/type nodig was en waar te bestellen.
De kap moest nog van een buitenlandse leverancier komen en werd binnen 2 dagen afgeleverd. Als wij weer iets nodig hebben, kijken wij eerst bij Bemmel en Kroon!

yvonne kleinherenbrink 10-03-2023

Wij hebben gebruik gemaakt van de website. En voor advies van het online telefoonnummer. De behulpzaamheid was echt perfect.
Het gebruik van de website om in ons geval het kopen van een wasmachine was super makkelijk. En de levering was echt geweldig!! De dag van de levering kregen wij een link waarop de chauffeur live te volgens was. Teven kregen we een tijdslot en dat klopte perfect. Nog niet eerder zo'n soepele levering gehad. Met hele vriendelijke medewerkers.

Robert de Zeeuw 10-03-2023

Bemmel en Kroon gebruikt als alternatief voor de apparatuur die wij wilden in onze keuken. Scheelde al gauw een paar duizend euro voor exact dezelfde apparatuur t.o.v. de geoffreerde prijs van de keukenleverancier. Uitleg in de winkel in Den Haag door Kees over (on)mogelijkheden van de apparatuur was prima.

Levertijden waren ok en sales team hielden ons regelmatig op de hoogte. Uiteindelijke leveringsdatum was fexibel en kon ik zelf uitkiezen. Op de gewenste datum op de hoogte gehouden via email en telefoon; prima!

Een aanrader voor scherp geprijsde apparatuur.

Nienke 10-03-2023

Goede prijs, snelle levering en duidelijkheid over de bestelling. Zeer tevreden

Alice 10-03-2023

Binnen 24 besteld en geplaatst 1ste etage bovenwoning dus trap, en oude machine én verpakking meegenomen !

Henderikus 10-03-2023

Duidelijke website. Wasmachine was goedkoopste van alle bekende sites.
Levering super, op de 1e verdieping.

Simone 10-03-2023

Mooie wasmachine. Netjes en op tijd geleverd. Kan goed bijhouden wanneer bezorging plaats vindt. Machine netjes geïnstalleerd en oude meegenomen.

Thom Rehermann 10-03-2023

Via de telefoon werden we uitvoerig geïnformeerd en op basis daarvan hebben we de bestelling geplaatst: Quooker Flex. Omdat de montage werd uitbesteed duurde het even voordat levering c.q. montage plaatsvond, maar dit werd vakkundig gedaan door uiterst vriendelijke monteur, die ook wat extra werkzaamheden zonder probleem uitvoerde, Aanrader!!